Ik hoop het.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat iemand die op allerlei sites staat, dat heel lang verborgen kan houden.
En ik zou het ook wel héél naïef vinden als je denkt dat je met je piemel op dat soort sites kan gaan staan zonder dat iemand in je omgeving daar lucht van krijgt.
Maar we gaan het zien, hoe het zit.![]()
Volgens mij kunnen ze nog steeds geld verdienen door zijn geheim te raden adhv clues in het huis...?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef RengDengDeng het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat ze in het huis niet krijgen te horen wat het geheim was van Jurien?
Ik ben het wel eens. Vriendelijk gezichtquote:
Misschien omdat er andere Sharonnen zijn die dat niet doen, ik zeg zo maar wat.quote:
Wat heeft gamen met fok te maken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En als Gamer ben je toch ook wel bekend met het fenomeen Fok!, lijkt mij.. En ja, als je daar wat rond kijkt, weet je dat die niet rusten totdat ze alles van je weten.
Of ben ik nu naief??
één site is genoeg de tam tam doet de rest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar èèn site met belastende foto`s toch?
Onder een andere naam als de andere namen die hij op internet gebruikt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien omdat er andere Sharonnen zijn die dat niet doen, ik zeg zo maar wat.
Wie is datquote:
Sinds wanneer spreek jij Rotterdams?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Kwaliteit het volgende:
is dat een rotterdammer? ze praat als mij.
soppiej, doekkiej,
Aantrekken? Of ze komen er uit gekropen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef versabommie het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het nu al tijd is voor een weekje of 2 waterrantsoen! Volgens mij gaat Sophie dan gewoon allemaal rare beestjes aantrekken!
Jammer dat de wayback machine hem niet heeft, dan weten we zeker dat hij liegt over zijn leeftijd.quote:
Hij heeft hier een account zelfs!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En als Gamer ben je toch ook wel bekend met het fenomeen Fok!, lijkt mij.. En ja, als je daar wat rond kijkt, weet je dat die niet rusten totdat ze alles van je weten.
Of ben ik nu naief??
Dat kon wel een worstelaar zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Gert het volgende:
Van die Sharon win je ook maar niet zo met armpje drukken.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij Rotterdams?
Owww dat is zijn geheim. Hij heeft een Fokaccount.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het.Ben erg benieuwd hoe het precies zit.
Wie weet zal Guido ons ooit persoonlijk uitleggen hier op FOK!Hij heeft hier een account...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |