Nee heb een week later wel de wekelijkse biermiddag geïntroduceerd.quote:
Nee die is moe en ging naar bedquote:
dit dus:quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik had eerst 10 euro en toen maakte ik 4,07 over naar Onzin Radio en datzelfde bedrag kocht ik 1 patat joppiesauschips - 1 pizza - 3 blikjes energy en 2 blikjes sinas
Smoel. Ik plop hem net open.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[me=Huppelmuts] geeft Ez haar laatste HJ
[/me]
Linkje!quote:
Oh okquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[me=Huppelmuts] geeft Ez haar laatste HJ
[/me]
[..]
Nee die is moe en ging naar bed
Ik geef het opquote:
heb je het over de Playboy ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen. dan nam ik je mee. bijna elke dag
idd!quote:
hyves zuigt en is oudquote:
Donequote:
Dat is echt jouw favo boobs plaatje he?quote:
Me First And The Gimme Gimme's.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke artiest is dit ?
En is dit dezelfde als de vorige (het eerste nummer) ?
ja me first and the gimme gimme gimme'squote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke artiest is dit ?
me first and the gimme gimmesquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Welke artiest is dit ?
Even naar sharr zoeken bij jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hihi een brunette sma'tje heeft me toegevoegd mang![]()
Pics.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hihi een brunette sma'tje heeft me toegevoegd mang![]()
Dan hoop ik niet dat ze Claudia heet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Huppel heeft dezelfde achternaam als ik, en jij dezelfde als mijn ex
Precies, knallend je weekend in!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is 1 bazencombo ik eerst met rustige kwaliteits muziek en dan jij
Ezechielk is engquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Huppel heeft dezelfde achternaam als ik, en jij dezelfde als mijn ex
Jepquote:
Het wordt nog harder hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
over naar Sum 41
Dit wordt een mooi uurtje
Zoeken bij mij?quote:
Ja maar ik ben nog rustig voor de mensen die moe zijn op werk of school of daar net vandaan komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, knallend je weekend in!
Truste. En een kusje voor je zusje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
Ok jullie boy gaat slapen en doet de greotjens aan iedereen.
Poot van rex !quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
Groetjes terug,quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
Niet fappen / vegen op mijn foto's hoor !quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
Aight, ik heb vrienden op gezichtsboek nu![]()
En leuken muziek op den achtergrond.
Tschuss!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
Ok danquote:
Terechte klagtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin een hekel aan Noord-Holland te krijgen
Vegen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet fappen / vegen op mijn foto's hoor !
Mij ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin een hekel aan mannen uit Noord-Holland te krijgen
ik bij jou ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik had niet verwacht dat Dragems zo zou heten in het echt!
PM je boek dan eens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef dragems het volgende:
dat was het? 3 nieuwe mensen op facebook? maar ik moet ff de afwas doen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens fappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vegen?
Bedoel je niet soppen?
Ja jou ook.quote:
Nietus wij soppenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jongens fappen.
Meiden vegen.
Niet aan mij toch? Wij hebben dingen gemeen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Laatste Nederlandse optreden met de originele zanger. Ez was erbijquote:
IKquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Truste. En een kusje voor je zusje.
OOKquote:
quote:
VANquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
JULLIEquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groetjes terug,
Henk, Ria, de kids en een poot van Max
en ik geen msnquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe niks met facebook.. ook niet hyves btw
aaaah jaloersquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse optreden met de originele zanger. Ez was erbij
Ben je er ook dit jaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
De Kermis in Hoorn, daar komen de eckte mannen
wat?quote:
Ik ga dit jaar zeker heenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben je er ook dit jaar?
Lappendag moeten jullie sowieso heen
Als je op lappendag 2010 zoekt staat een filmpje van 15 minuten ofzo waar ik 75x op sta
DAT vind ik juist zo engquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet aan mij toch? Wij hebben dingen gemeen.
Onverwacht enzoquote:
Zeker gezien MSNquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hahaha dat dus
Had ik niet verwacht
Jouw naam had ik wel bij je geschat
aandachtshoer!!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben je er ook dit jaar?
Lappendag moeten jullie sowieso heen
Als je op lappendag 2010 zoekt staat een filmpje van 15 minuten ofzo waar ik 75x op sta
Zeg ff van te voren welke dag je er bent, dan doen we een biertjequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar zeker heen
De dijk over met de bus, en met de taxi terug naar Lelystad
Deal!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zeg ff van te voren welke dag je er bent, dan doen we een biertje
Dan gezien mijn homepageknopjequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ook voordat ik je op msn had dacht ik al zoiets
Ik vond het moment dat ik op twitter ontdekte dat wij zelfde achternaam hebben wel mooi O_quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ook voordat ik je op msn had dacht ik al zoiets
Laatste keer dat ik daar was lag mijn zwembroek op de bodem van het bad onderaan de Pelikaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga dinsdag zwemmen in het tikibad!!!
Mijn homepageknopje gaat ook naar een site van jouquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan gezien mijn homepageknopje
Ooh nog niet op gekliktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan gezien mijn homepageknopje
Ja maar wij hebben veel gemeen tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het moment dat ik op twitter ontdekte dat wij zelfde achternaam hebben wel mooi O_
Laatste keer dat ik daar was was ik 5quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was lag mijn zwembroek op de bodem van het bad onderaan de Pelikaan
Mocht ik in mij blote reet naar mijn zwembroek duiken!
TIKIBADquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga dinsdag zwemmen in het tikibad!!!
Thnx chickquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Dit is echt goeie muziek ezzzzeechielkelekelkelek
Ik ben er uhm 8 jaar terug ofzo voor het laatst geweestquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was lag mijn zwembroek op de bodem van het bad onderaan de Pelikaan
Mocht ik in mij blote reet naar mijn zwembroek duiken!
strafright en moonlightquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
TIKIBAD![]()
Die glijbanen daar zijn baas
quote:
Valt nog mee, het kan nog ergerquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben veel gemeen toch!
Een paar jaar terug ging ik er met een ex heen, toen zat ze me vet op te geilen en liep ik met een kneiter harde daar man.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was was ik 5!!!
Had haar daar een veeg gegeven dan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een paar jaar terug ging ik er met een ex heen, toen zat ze me vet op te geilen en liep ik met een kneiter harde daar man.
Ik durfde dat zwembad niet uit, stinkthoer
Bij mij was het uhm, 6 jaar terug denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was was ik 5!!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een paar jaar terug ging ik er met een ex heen, toen zat ze me vet op te geilen en liep ik met een kneiter harde daar man.
herkenbaar..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met een veeg, maar als we hetzelfde denken:quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had haar daar een veeg gegeven dan.
Okay!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Monopoly het volgende:
JA, Huppel, zet mij er eens op van 1.00 tot 2:00 vannacht
Die zijn toch met die gele banden waar je op moet zitten?quote:
Laatste keer zette ik ONZ Radio opquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez, liefje, schat, honnepon, waarom zet je als ik bij jou ben altijd pleurisherrie op ipv muziek als dit?
Haha koning ben je ook hèquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met een veeg, maar als we hetzelfde denken:
Ja heb ik gedaan in het kleedhokje.
Ik moest eerst alleen wel in het koude dompelbadje springen om mijn harde te verbergen.
Ook gezienquote:
Ja die wilde je bijna niet uitzetten voor film ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laatste keer zette ik ONZ Radio op
Zaterdagavond zit ik bij Pussy Motherfuckers in duitslandquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zin in een feestje of om uit te gaan
jaa die jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die zijn toch met die gele banden waar je op moet zitten?
En dan die trechter(waar ik elke keer m'n kop tegen aan stoot op het eind
)
Wil er eigenlijk weer eens een keertje heenlaatste keer was 1,5 jaar geleden ofso....
En uiteindelijk het hardcore uurtje missenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die wilde je bijna niet uitzetten voor film ook
Je houdt van mequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En uiteindelijk het hardcore uurtje missen
Hmm ik niks ivm geld te kortquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zaterdagavond zit ik bij Pussy Motherfuckers in duitsland
Godverdomme waarom skip je die verjaardagen niet en ga je gewoon mee naar Utrecht manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik niks ivm geld te kort
Alleen baapje roken met vriendin, achterin mijn bestelbus
Altijd wel lachen haha
Dat had ik de eerste keer ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
jaa die ja
Laatste keer was ik dat ik daar was was ik 10 jaar
Ik schrok me toen dood dat aan het einde een watervalletje was..
Verplichtingen manquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Godverdomme waarom skip je die verjaardagen niet en ga je gewoon mee naar Utrecht man
en ik kreeg spontaan epilepsie van all die lichten in de starfrightquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer ook
Ze treden nog steeds op. Ik wil erheenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef sharr het volgende:
Dit heb ik.. heul lang niet gehoord. Zes jaar? Ik was wel een stoere elfjarige
Aan de andere kant, wat als jullie in het echt allemaal domme nerds blijken te zijn ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Godverdomme waarom skip je die verjaardagen niet en ga je gewoon mee naar Utrecht man
Van 5 tot 6 de ene verjaardag, van 6 tot 7 de andere en dan door naar Utrechtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Verplichtingen man
Kan het echt niet maken om niet te komen
Ik zag dat dat 1 dag voor huppelkind zn verjaardag is. Bij dezen wil ik dan ook de datum 28 mei reserveren in je agenda!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze treden nog steeds op. Ik wil erheen
hier is het 1 verjaardag van 7 tot 9, dan van 9 tot 12 bij die andere, en dan uit met zijn allen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van 5 tot 6 de ene verjaardag, van 6 tot 7 de andere en dan door naar Utrecht
Ik vind hem niet slecht, plus nog nooit gehoord hier. En live is hij beter heb ik gemerktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
oh, St. Anger...
Dat is niet hun beste nummer
De rest hoor je wel heel vaak op radio onzin dus goede keuze wel van hemquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
oh, St. Anger...
Dat is niet hun beste nummer
Wat denk je zelf kerel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat als jullie in het echt allemaal domme nerds blijken te zijn ?
Wtf moet ik dan?
Edit: of als jullie mij een joebel vinden, dat kan ook
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rest hoor je wel heel vaak op radio onzin dus goede keuze wel van hem
Je moet gewoon gaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen ideedaarom vraag ik het haha
!
Waar heen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik ga heen
![]()
al wordt het een heul zwaar weekend voor me
omdat ik dan niet komquote:
Omdat er dan heel veel sowieso niet gaan want Rotterdamquote:
Dit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er dan heel veel sowieso niet gaan want Rotterdam![]()
Ez nee!!
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit weekend mag ik eindelijk weer stampsel draaien.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef sharr het volgende:
Ik weet 't, half de wereld haat rotterdam
Held. Spineshank. Die touren ook weer sinds kortquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb je geen Spineshank - Smothered?
Ik hou niet van deze muziek, maar die is tof!
Waarom de goede muziek altijd in het weekend als ik niet Fok!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:25 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga op me nest BBT kijken, bis morgen
Betekent dat dat hij in de playlist staatquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Held. Spineshank. Die touren ook weer sinds kort
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef sharr het volgende:
Achja, ik wacht wel met meets tot ik groot, volwassen en verstandig ben.Het zijn net kakkerlakken hier, niet kapot te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kutnerdquote:
Achja, ik wacht wel met meets tot ik groot, volwassen en verstandig ben.Je wordt heus niet verkracht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achja, ik wacht wel met meets tot ik groot, volwassen en verstandig ben.kom gewoon. niet moeilijk doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij hebt zeker nog niet veel meets meegemaakt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je wordt heus niet verkracht hoor
Achja, ik wacht wel met meets tot ik groot, volwassen en verstandig ben.Jij moet niet groot en oud worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkel ouder en daardoor legaal
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Kan je niet met driepink meerijden? Doet Myraela ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef sharr het volgende:
Welterusten mensen die gaan slapen en/of tv kijken![]()
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Betekent dat dat hij in de playlist staat?
dankjequote:
1, en er werd niet geneuktquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog niet veel meets meegemaakt?
Daar komen ze al swaffelend de slaapkamer in lopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
thats what they all sayquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben ooit een keer toevallig op een fok! meet geweest
Voor de rest alleen 2 losse FOK!kers op feestjes tegengekomen
Ja nou durf ik helemaal al niet meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff ik ben best wel veel meets al geweest, zowel van FOK! als andere site.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben ooit een keer toevallig op een fok! meet geweest
Voor de rest alleen 2 losse FOK!kers op feestjes tegengekomen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff ik ben best wel veel meets al geweest, zowel van FOK! als andere site.
Maar die van FOK! zijn toch wel het raarst. Porno naast je op de fatboy, mono met zn broek op zn enkels enz
Oe dit herken ik
Ja mijn moeder ook niet nou ja ze is vooral overbezorgd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja nou durf ik helemaal al niet meer
Nee, maar ik mag niet van m'n ma, ze vertrouwd me momenteel niet etc
Ik heb dat meer met mijn vriendinquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja nou durf ik helemaal al niet meer
Nee, maar ik mag niet van m'n ma, ze vertrouwd me momenteel niet etc
Aan de ene kant word ik nu ook wel heel nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die van FOK! zijn toch wel het raarst. Porno naast je op de fatboy, mono met zn broek op zn enkels enz
Oe dit herken ik
THE HORRORquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar komen ze al swaffelend de slaapkamer in lopen
En dit. Zo waar wat deze man zegt. Zo waar.quote:
Mono klinkt echt als een halve tammequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe dit herken ik
En op allemaal door jou ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Ezechielk het volgende:
Alle meets waar ik was werd geneukt![]()
haha, hij lijkt me echt een baasquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mono klinkt echt als een halve tammehahaha
Hij is te omschrijven als Rivella Light. Een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja vind ik ook hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
haha, hij lijkt me echt een baas
Arme jij. De radio meet wordt waarschijnlijk de eerste waar jij heen gaat en ik nietquote:
Tof,. ik heb er een nieuwe sig bij!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is te omschrijven als Rivella Light. Een beetje vreemd, maar wel lekker.
No homo trouwens, gewoon in de zin van een toffe gast.
quote:
Zo ben ik ook altijd als ik lam benquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Monopoly het volgende:
ik heb vaak een pilsje teveel op, maar ik ben nooit irritant, gewoon gek
Dat spul is inderdaad vreemd maar lekker, goeie omschrijvingquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is te omschrijven als Rivella Light. Een beetje vreemd, maar wel lekker.
No homo trouwens, gewoon in de zin van een toffe gast.
Mono isquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is![]()
Behalve als hij bierpoepjes laat!
Goed bezig jijquote:
Ik heb het in de koelkastquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat spul is inderdaad vreemd maar lekker, goeie omschrijving
Gewoon? Niks gewoons aan jou hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Monopoly het volgende:
ik heb vaak een pilsje teveel op, maar ik ben nooit irritant, gewoon gek
Waarheden alom!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En heb je mono, ezechielk en mij op een meet DAN heb je pas een epische meet
Ja toch, 2 blonde goden en een monoquote:
Minder zuipen jij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had laatst dat ik teveel bier op had dat ik ruzie ging zoeken met een of andere kamper.
Omdat hij te dicht bij mijn vriendin zou staan en in mijn ogen stond te sjansen
Hij stond dik 10 meter verderop.
Toen wilde hij me een elleboog geven, ik ontweek hem, maar een maat naast me kreeg hem op zijn lip
Heb al vaker ruzie gehad met vrienden omdat ik een te grote bek krijg en zij het voor mij moesten opnemen
Meets zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al dat gepraat over meets klinkt wel eng... weet niet of ik wel durf
Ik wil ook neuken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Ezechielk het volgende:
Alle meets waar ik was werd geneukt![]()
Klinkt als World of Warcraft muziekquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef sharr het volgende:
Dit klinkt een beetje als een andere band, maar ik ben vergeten welke
Avenged Sevenfold? Switchfoot?
Ik ookquote:
Zokunenquote:
zoals het er nu naar uitziet ben ik idd in emmenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meets zijn![]()
Ben je morgen in Emmen?
Ik ga nog een beetje schilderen namelijk
Het klinkt gewoon vet, in tegenstelling tot World of Warcraftquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt als World of Warcraft muziek
Kijk weer wat gemeen.quote:
Hoax.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Dit is echt de tofste band op de Prodigy na die er maar bestaat!
Ik ben jaloers.quote:
Goede, die kan ik er ook nog wel tussenzetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef sharr het volgende:
Dit klinkt een beetje als een andere band, maar ik ben vergeten welke
Avenged Sevenfold? Switchfoot?
Heb je van Avenged 'Afterlife' ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede, die kan ik er ook nog wel tussenzetten.
Met een 17-jarige?quote:
Gooi ff een sms/wa naar mij toe danquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uitziet ben ik idd in emmen
Dat zei je afgelopen zaterdag ook. Toen is het je ook niet geluktquote:
Leer bazen muziek te kennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik dus slapen
Sorry man
Ohja, wachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een 17-jarige?
[..]
Gooi ff een sms/wa naar mij toe dan
[..]
Dat zei je afgelopen zaterdag ook. Toen is het je ook niet gelukt![]()
Sneu wel, de laatste seks die je had was dus met kieron
Oe misschien ben ik dan nog wel wakkerquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga om 1 uur wat prodigy draaien en wat infected mushroom
Nice. Ik moet alleen slapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Monopoly het volgende:
zo gauw ik vrij ben will do..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[
Gooi ff een sms/wa naar mij toe dan
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat zei je afgelopen zaterdag ook. Toen is het je ook niet gelukt![]()
Sneu wel, de laatste seks die je had was dus met kieron
Artiest 2 die ik nog moet binnenhalen.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan je ook wel ff ophalen bij school. Dat wil zeggen als je bij me durft in te stappenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo gauw ik vrij ben will do..
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel ff ophalen bij school. Dat wil zeggen als je bij me durft in te stappen
Waar blijven hammerfall en sonata?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Artiest 2 die ik nog moet binnenhalen.
Toffe show hebben die gasten ook altijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef sharr het volgende:
Finntroll! Damn, ook lang niet gehoord dit.
Past bij Rob zn Ierse uurtjequote:
Richting het einde.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar blijven hammerfall en sonata?
Nooit gezienquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toffe show hebben die gasten ook altijd
Ja inderdaad, krijg er echt zo'n flogging molly idee bijquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Past bij Rob zn Ierse uurtje
Okayquote:
Oh Knetterquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind ditniet mooi.. zit eraan te denken eigen muziek te gaan luisteren
Niet intunen nuquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Nog ongeregeldheden terwijl ik weg was?
Ah daar is mijn grote vriend Koelkast.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Er is een minderjarig meisje aangerand door Monopoly en Ezechielquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
ik zeg niet snel dat ik echt niet ga luisteren.. maar dit geschreeuw in mijn oorquote:
Kusjequote:
Waarom was ik daar niet bijquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er is een minderjarig meisje aangerand door Monopoly en Ezechiel
Ik heb mijn peners nog in de broek, al klinkt dat vrij ongeloofwaardig...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er is een minderjarig meisje aangerand door Monopoly en Ezechiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |