quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 23:31 schreef just me het volgende:
oeoeoeoe het gaat nu rommelen hier!! onweer!!
quote:
Vanavond trekken vanuit het westen pittige buien het land binnen. Hierbij is de kans op onweer groot.
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 23:38 schreef just me het volgende:
Onweer vind ik altijd super!! ik duik zo mijn bed in; laat de gordijnen open en dan zie ik alle flitsen!!
Barb.. ik probeer morgenmiddag of zo even te bellen!!
quote:Goedemorgen Eindhoven, how are you today?
Op vrijdag 14 juni 2002 23:46 schreef just me het volgende:
Welterusten en slaap lekker!!!Barb.. ik probeer morgenmiddag of zo even te bellen!!
Just Me, is prima, ik denk dat ik vanmiddag wel weer in staat ben om mijn arm uit te strekken om de telefoon op te nemen. ![]()
* Barb beetje brakjes nog
quote:Als een engeltje
Op vrijdag 14 juni 2002 16:26 schreef just me het volgende:
behave
* just me is alweer terug van rondje Makro..
WAKKER WORDEN STELLETJE LUIWAMMESEN!!!!!!!!
quote:Omdat je alles bekijkt vanuit je eigen referentiekader
Op zaterdag 15 juni 2002 11:52 schreef just me het volgende:
Waarom heb ik het gevoel Barb niet te kunnen geloven
quote:ik ben al sinds 8 uur wakker. ben net terug van trainen.. het weer ziet er hier best redelijh uit justme! dus met een klein beetje geluk blijft het gewoon droog!
Op zaterdag 15 juni 2002 11:52 schreef just me het volgende:
Waarom heb ik het gevoel Barb niet te kunnen geloven* just me is alweer terug van rondje Makro..
WAKKER WORDEN STELLETJE LUIWAMMESEN!!!!!!!!
* Hrun begint alvast met duimen
quote:Een grote stralende, veel te felle zon hier! Redelijk zegt ie dan
Op zaterdag 15 juni 2002 12:02 schreef Hrun het volgende:
het weer ziet er hier best redelijh uit
* Barb al met zonnebril op naar de bakker geweest
quote:tis hier schitterend weer.. zonnetje schijnt nu maar hopen dat het zo blijft!
Op zaterdag 15 juni 2002 12:02 schreef Hrun het volgende:[..]
ik ben al sinds 8 uur wakker. ben net terug van trainen.. het weer ziet er hier best redelijh uit justme! dus met een klein beetje geluk blijft het gewoon droog!
* Hrun begint alvast met duimen
quote:Ik zal een klein beetje sturen; de rest hou ik zelf tot een uurtje of 8 vanavond; dan is de bbq (hopelijk) afgelopen
Op zaterdag 15 juni 2002 12:14 schreef defender het volgende:
Hier is hoogstens een beetje felle vlek in de lucht te zien, maar een zon wil ik t niet noemen hoor. Geef die zon van jou eens klein duwtje, dat ik ook een beetje mee kan genieten
quote:Dat is wel genoeg hoor, wij hebben gister al ge-bbqt, dus meer dan een beetje heb ik vandaag niet nodig
Op zaterdag 15 juni 2002 12:24 schreef just me het volgende:[..]
Ik zal een klein beetje sturen; de rest hou ik zelf tot een uurtje of 8 vanavond; dan is de bbq (hopelijk) afgelopen
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 12:14 schreef defender het volgende:
Hier is hoogstens een beetje felle vlek in de lucht te zien, maar een zon wil ik t niet noemen hoor.
* Barb zelfs binnen zonnebril op wil
quote:wat houd je tegen?
Op zaterdag 15 juni 2002 12:34 schreef Barb het volgende:[..]
* Barb zelfs binnen zonnebril op wil
Dag!
quote:Eh man, die smilie zocht ik net!!
Op zaterdag 15 juni 2002 12:46 schreef Hrun het volgende:
wat houd je tegen?
*echt weg nu*
was wel goed bevallen vorige week.
maar nu zit ik dus nog tot 16.00 op mijn werk *diepe zucht*
Nog iemand die naar de 70 en 80-s party gaat volgende week (geloof ik) met o.a. DJ Houdoe (ja alsof ik er verstand van heb, ben toevallig vorig jaar op een feestje van hem geweest, wist niet wie hij was, en ken zijn muziek of stijl whatever nog niet, weet alleen dat dat feestje bij de ijzeren man ofzoiets erg gezellig was), en Ben Liebrandt (dat vind ik wel heel leuk ! jeugd sentiment met Ben er bij is wel heel erg verleidelijk om heen te gaan). Ik weet het overigens nog niet heel zeker of ik ga, heb zowiezo al een ander feest, en dat moet ook erg leuk worden, Dus kiezen kiezen kiezen ![]()
Waarom zijn leuke dingen vaak allemaal tegelijk ?
Bedoel je "Glitter", Defender, op het Lichtplein? Vrijdag is dat geloof ik. Zo ja, ik heb nog geen idee of ik daar naartoe ga. Een week later ga ik ook al naar de Effenaar naar de 70ties-party en hoewel de muziek wel erg leuk is, is twee wekenden achter elkaar weer een beetje teveel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |