quote:De komende 4,5 weken even hard leren, en dan hoop ik dat ik ze heb, nog 1,5 week en dan heb ik 3 weken tentamens, en ik kan er dan 5 halen. Maar daarna op vakantie, dus ik heb wel wat leuks in het vooruitzicht, er moet alleen eerst nogff het een en ander gebeuren
Op woensdag 12 juni 2002 18:00 schreef Barb het volgende:
Auw, 7 stuks, dat sucks (ha ha rijmt)Dan hoef ik zeker ook niet te vragen of je nog leuke plannen in het vooruitzicht hebt?
quote:geen rellen,
Op woensdag 12 juni 2002 18:03 schreef Barb het volgende:
Nog leuke uitslagen die je wilt delen? Hoeveel doden zijn er deze keer bij rellen gevallen?
Zuid Afrika - Spanje: 2-3 was toch wel een onverwachte sensatie
Het 1-1 gelijk spel van Argentinie tegen Zweden wat resulteerde in het einde van dit WK voor Argentinie is toch wel verrassend te noemen
quote:waar ga je op vakantie
Op woensdag 12 juni 2002 18:05 schreef ikke_ook het volgende:De komende 4,5 weken even hard leren, en dan hoop ik dat ik ze heb, nog 1,5 week en dan heb ik 3 weken tentamens, en ik kan er dan 5 halen. Maar daarna op vakantie, dus ik heb wel wat leuks in het vooruitzicht, er moet alleen eerst nogff het een en ander gebeuren
quote:Oh
Op woensdag 12 juni 2002 18:06 schreef Vision het volgende:
Het 1-1 gelijk spel van Argentinie tegen Zweden wat resulteerde in het einde van dit WK voor Argentinie is toch wel verrassend te noemen
quote:Week bergbeklimmen in Zwitserland.
Op woensdag 12 juni 2002 18:07 schreef Vision het volgende:[..]
waar ga je op vakantie
quote:Ow cool! Bergen zijn gaaf!
Op woensdag 12 juni 2002 18:09 schreef ikke_ook het volgende:
Week bergbeklimmen in Zwitserland.
* Barb erg hoogtevrees heeft en niet durft berg te beklimmen, maar dat ooit op een dag wel gewoon gaat doen, want hey, je moet toch iets doen om over je angsten heen te komen!
quote:Precies!! Ik heb er ook echt veel zin in!!
Op woensdag 12 juni 2002 18:17 schreef Barb het volgende:[..]
Ow cool! Bergen zijn gaaf!
* Barb erg hoogtevrees heeft en niet durft berg te beklimmen, maar dat ooit op een dag wel gewoon gaat doen, want hey, je moet toch iets doen om over je angsten heen te komen!
quote:1e keer? En ga je echt klimmen-klimmen of is het meer btje wandelen van rots naar rots?
Op woensdag 12 juni 2002 18:19 schreef ikke_ook het volgende:
Precies!! Ik heb er ook echt veel zin in!!
* Vision heeft gelukkig geen hoogtevrees ![]()
(wel ooit bijna van een berg afgevallen)
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 18:40 schreef Vision het volgende:
(wel ooit bijna van een berg afgevallen)
Anyway, ik ben er vandoor, tot later of tot morgen! ![]()
*geeft
aan Just Me en MrW. die vandaag vast nog wel op komen dagen*
quote:Tis de 1e keer ja. Dus het is ook veel veiligheidstechnieken oefenen en zo. Maar ook wel echt de sneeuw in, met touw aan elkaar. Dus ja, zit er tussenin dus btje klimmen en van rots naar rots lopen
Op woensdag 12 juni 2002 18:20 schreef Barb het volgende:[..]
1e keer? En ga je echt klimmen-klimmen of is het meer btje wandelen van rots naar rots?
quote:Ga jij ook al klimmen klimmen, wanneer? Ga ik namelijk ook doen in mijn zomervakantie
Op woensdag 12 juni 2002 20:00 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Tis de 1e keer ja. Dus het is ook veel veiligheidstechnieken oefenen en zo. Maar ook wel echt de sneeuw in, met touw aan elkaar. Dus ja, zit er tussenin dus btje klimmen en van rots naar rots lopen
quote:Serieus?? Ik ga van 27 Juli tot...ehm... een week later
Op woensdag 12 juni 2002 20:37 schreef SunQueen het volgende:[..]
Ga jij ook al klimmen klimmen, wanneer? Ga ik namelijk ook doen in mijn zomervakantie
quote:aha, ik ga 19 jullie al en dan 17 dagen naar de Franse Alphen, maar ga ook allerlei andere dingen doen
Op woensdag 12 juni 2002 20:40 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Serieus?? Ik ga van 27 Juli tot...ehm... een week later
quote:Gaaf man
Op woensdag 12 juni 2002 20:47 schreef SunQueen het volgende:[..]
aha, ik ga 19 jullie al en dan 17 dagen naar de Franse Alphen, maar ga ook allerlei andere dingen doen
quote:Danke, is ook nog maar 5 weekjes en dan ga ik!!!!
Op woensdag 12 juni 2002 20:49 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Gaaf man
quote:Ojajoh? Dat wist ik nog niet
Op woensdag 12 juni 2002 20:51 schreef SunQueen het volgende:[..]
Danke, is ook nog maar 5 weekjes en dan ga ik!!!!
quote:Toevallig hé!!!
Op woensdag 12 juni 2002 20:54 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Ojajoh? Dat wist ik nog niet
quote:nu wel ja
Op woensdag 12 juni 2002 18:47 schreef Barb het volgende:
(of niet
![]()
)
toen schrok ik me de pleuris
(viel met mountainbiken, net over de rand van een vrij hoge/steile berg. kon me gelukkig vastgrijpen aan een plant.... een met veel doorns *auw*) ![]()
[zeur modus]
* Vision heeft ookzin in vakantie
[/zeur modus]
quote:Waar gaat jou reis heen?
Op woensdag 12 juni 2002 20:57 schreef Vision het volgende:[zeur modus]
* Vision heeft ookzin in vakantie
[/zeur modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |