quote:Gisteravond ontdekt, suuuuuuuuuperrelaxte tent!! Die bank man! Die slokt je echt wel op!. * Barb had echt geen keus, kon gewoon niet netjes rechtop blijven zitten daar.
Op zaterdag 15 juni 2002 13:05 schreef Vision het volgende:
* Vision is weer in de Mezzo te vinden vanavond
en ja na wat proc problemen ben ik weer TERUG
quote:twas geen slecht weer kheb nog lekker op balkon avond gegeten
Op zaterdag 15 juni 2002 20:12 schreef ikke_ook het volgende:
Goeieavond allemaal
Hoest ermee? JustBBQ al uit gebarbequed? Het was in ieder geval goed weer lijkt mij, hier tenminste wel!!
quote:JustBBQ gaat vermoedelijk door tot in de kleine uurtjes. Ze is op de fiets
Op zaterdag 15 juni 2002 20:12 schreef ikke_ook het volgende:
Goeieavond allemaal
Hoest ermee? JustBBQ al uit gebarbequed? Het was in ieder geval goed weer lijkt mij, hier tenminste wel!!
Nog leuke plannen voor vanavond ikke_ook?
quote:Inderdaad! Gisteren was het echt vies zomerweer, zelfs een regenbui hielp er niet meer tegen!
Op zaterdag 15 juni 2002 20:14 schreef NaRRaToR het volgende:
gelukkig was het niet zo benauwd als gisteren ik zweette me gisteravond kapot tijdens winkelen.
quote:Aha!!
Op zaterdag 15 juni 2002 20:33 schreef Barb het volgende:[..]
JustBBQ gaat vermoedelijk door tot in de kleine uurtjes. Ze is op de fiets
Nog leuke plannen voor vanavond ikke_ook?
Niet echt plannen voor vanavond, ik ben bij mn ouders dus niet in ehv. FF kijken of ik vanavond nog de stad in ga, zo meteen eens even wat luitjes bellen of er nog iemand mee gaat ![]()
Jij nog ruige plannen
?
quote:jep zelfs de regen was warm
Op zaterdag 15 juni 2002 20:34 schreef Barb het volgende:[..]
Inderdaad! Gisteren was het echt vies zomerweer, zelfs een regenbui hielp er niet meer tegen!
quote:Ow, ik lees net dat je naar de Effenaar gaat.
Op zaterdag 15 juni 2002 20:37 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Aha!!
Niet echt plannen voor vanavond, ik ben bij mn ouders dus niet in ehv. FF kijken of ik vanavond nog de stad in ga, zo meteen eens even wat luitjes bellen of er nog iemand mee gaat
Jij nog ruige plannen
?
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 20:37 schreef ikke_ook het volgende:Jij nog ruige plannen
?
bron: www.effenaar.nl DDD Geen Jungle Brothers maar wel een brede, afwisselende DDD met hiphop-vibes, soul en beats. Dj Kid Sundance en zijn gast zijn echte 'ladies men' en staan garant voor een zwoele zomeravond!
Dj's Kid Sundance & Guest
Beetje uit de buurt van drank blijven en vooral niet me laten verleiden tot hangen aan de cocktailbar, dat is wat op mijn menu staat vanavond.
'k Moet alleen nog wel ff een manier vinden om van mijn hoofdpijn af te komen. 'k Heb een hele vervelende kater die steeds erger aan het worden is. Dus eigenlijk moet ik op tijd naar bed, maar ja, duty calls
quote:Er zijn 2 dingen die je kunt doen tegen een kater
Op zaterdag 15 juni 2002 20:45 schreef Barb het volgende:[..]
'k Moet alleen nog wel ff een manier vinden om van mijn hoofdpijn af te komen. 'k Heb een hele vervelende kater die steeds erger aan het worden is. Dus eigenlijk moet ik op tijd naar bed, maar ja, duty calls
1) Slapen
2) Kater uitstellen, met andere woorden, lekker weer wat alcoholische versnaperingen gaan gebruiken
quote:Slapen heb ik vanmiddag ff geprobeerd, schoot niet echt op. Heb maar 2 uurtjes liggen slapen, terwijl dat er eigenlijk drie keer zoveel hadden moeten zijn.
Op zaterdag 15 juni 2002 20:48 schreef ikke_ook het volgende:
Er zijn 2 dingen die je kunt doen tegen een kater1) Slapen
2) Kater uitstellen, met andere woorden, lekker weer wat alcoholische versnaperingen gaan gebruiken
En tsja, optie 2 *grijnz*. Inderdaad hét middel tegen een kater, maar ja, ook echt hét middel om je lijf lekker naar de verdoemenis te helpen. 'k ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden vandaag. Zit eerlijk gezegd niet te wachten op hetzelfde gevoel als ik nu heb morgen.
* Barb gaat het gewoon rustig aan doen (proberen althans), 'k zie wel waar het schip strandt (en of het uberhaupt strandt).
quote:* NaRRaToR ziet morgen al wel een "ik heb een nog grotere kater dan gisteren"
Op zaterdag 15 juni 2002 20:56 schreef Barb het volgende:[..]
Slapen heb ik vanmiddag ff geprobeerd, schoot niet echt op. Heb maar 2 uurtjes liggen slapen, terwijl dat er eigenlijk drie keer zoveel hadden moeten zijn.
En tsja, optie 2 *grijnz*. Inderdaad hét middel tegen een kater, maar ja, ook echt hét middel om je lijf lekker naar de verdoemenis te helpen. 'k ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden vandaag. Zit eerlijk gezegd niet te wachten op hetzelfde gevoel als ik nu heb morgen.
* Barb gaat het gewoon rustig aan doen (proberen althans), 'k zie wel waar het schip strandt (en of het uberhaupt strandt).
quote:Nou, ik wens je veel plezier en sterkte vanavond
Op zaterdag 15 juni 2002 20:56 schreef Barb het volgende:[..]
Slapen heb ik vanmiddag ff geprobeerd, schoot niet echt op. Heb maar 2 uurtjes liggen slapen, terwijl dat er eigenlijk drie keer zoveel hadden moeten zijn.
Barb, wat was je een lief meisje in 1975
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 20:58 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR ziet morgen al wel een "ik heb een nog grotere kater dan gisteren"![]()
![]()
Probably ![]()
hihihi
[serieus mode] Nee hoor, ik ga gewoon echt heel veel water drinken voor het slapen gaan, want dat schiet er de laatste tijd een beetje in. En ook geen tig soorten drank meer door elkaar, want dat gaat geheid fout. Bovendien ben ik bijna blut, dus zal het allemaal wel meevallen vanavond. 't Wordt weer tijd om een beetje voor mezelf te zorgen. [/serieus mode]
quote:Thank you and have fun yourself!
Op zaterdag 15 juni 2002 21:02 schreef ikke_ook het volgende:Nou, ik wens je veel plezier en sterkte vanavond
Ik ga maar eens even actief worden, spreek jullie morgen ofzo wel weerBarb, wat was je een lief meisje in 1975
Ja ja, the good old days
quote:zo'n helder moment had ik dus ook 3 weken geleden. eerste keer dat ik ooit heb hoeven kotsen. ik vraag me nog steeds af wrom ik bedoel ik hoefde nie te kotsen na 20 sambuca in pakweg 1 a anderhalf uur en voelde me nog redelijk helder maar 3 weken geleden sambuca en goldstrike afgewisseld met bier dat ging fout. de week dernaa had ik maar 1 biertje en een redbull op op de hele avond.... ik houd me dus ook maar beetje in voortaan.
Op zaterdag 15 juni 2002 21:05 schreef Barb het volgende:[..]
![]()
![]()
Probably
hihihi
[serieus mode] Nee hoor, ik ga gewoon echt heel veel water drinken voor het slapen gaan, want dat schiet er de laatste tijd een beetje in. En ook geen tig soorten drank meer door elkaar, want dat gaat geheid fout. Bovendien ben ik bijna blut, dus zal het allemaal wel meevallen vanavond. 't Wordt weer tijd om een beetje voor mezelf te zorgen. [/serieus mode]
* NaRRaToR is blij dat hij nooit last heeft van een kater
iig sterkte vanavond
* NaRRaToR gaat niet uit (geld tekort en kmoet ook nog eens een baan hebben
)
quote:Auw. Goldstrike moet je dus echt nooit mixen met zoiets als Sambuca! Beiden veel te zwaar voor je maag.
Op zaterdag 15 juni 2002 21:15 schreef NaRRaToR het volgende:
sambuca en goldstrike afgewisseld met bier dat ging fout.
quote:nee ik bedoel niet echt mixen enzo maar bijv. een driedubbele sambuca pakken en een half uur later een dubbele goldstrike enzo dan weer paar biertjes enzo
Op zaterdag 15 juni 2002 21:27 schreef Barb het volgende:[..]
Auw. Goldstrike moet je dus echt nooit mixen met zoiets als Sambuca! Beiden veel te zwaar voor je maag.
Bovendien is Goldstrike zowieso een fout drankje
quote:Ja, dat snap ik, maar uiteindelijk komt het in diezelfde maag terecht. En zowel Sambuca vreet zich in je maagwand, als Goldstrike.
Op zaterdag 15 juni 2002 21:30 schreef NaRRaToR het volgende:
nee ik bedoel niet echt mixen enzo maar bijv. een driedubbele sambuca pakken en een half uur later een dubbele goldstrike enzo dan weer paar biertjes enzo
*ril*
k Heb me ooit zooooooo ontzettend slecht gevoeld na een Goldstrike, dat ik het al niet eens kan ruiken zonder over mijn nek te gaan. Fout spul zeg, bah.
quote:hehe tjah ik vind het wel lekker smaken soms alleen als ik er zin in heb....
Op zaterdag 15 juni 2002 21:37 schreef Barb het volgende:[..]
Ja, dat snap ik, maar uiteindelijk komt het in diezelfde maag terecht. En zowel Sambuca vreet zich in je maagwand, als Goldstrike.
*ril*
k Heb me ooit zooooooo ontzettend slecht gevoeld na een Goldstrike, dat ik het al niet eens kan ruiken zonder over mijn nek te gaan. Fout spul zeg, bah.
blegh mixen gaat weer kut
![]()
[edit] Marlboro weer vergeten hehe
* Barb vandaag niet eens gerookt heeft
quote:ik kan "F5" niet eens meer lezen, zegt dat genoeg?
Op zaterdag 15 juni 2002 22:23 schreef Barb het volgende:
Hey r8alityHoezo moeizaam?
* Barb vandaag niet eens gerookt heeft
ow wacht ik heb op m'n SafeWay MultiMedia Pro Keyboard natuurlijk ook zo'n aparte "refresh"-knop zitten, ff die maar afraggen komende tijd hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |