Haha, ach er zijn ergere dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, lekker naar de Radstakekansloze bende
![]()
Voor t stappen zal ik nog wel een paar keer naar Utrecht komenKan met een camper gratis in t centrum staan, incl stroom
Picsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:21 schreef PeuRac het volgende:
En ik zie net een foto van een fokster met een andere vrouw
Mag ze zelf doen, slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, ach er zijn ergere dingen
[..]
Pics
Ik ga nu nog met de bus, wil wel een fiets gaan kopen. Had jij niet laatst een nieuwe voor weinig gekocht?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga nu nog met de bus, wil wel een fiets gaan kopen. Had jij niet laatst een nieuwe voor weinig gekocht?
Ja, ik kan de fiets thuis ook niet binnen zetten, dus ik ga voor een wrak met een slot wat 2 keer zo duur is in het kader van "ontmoedigingsbeleid" .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee.Dat moet ik nog doen.
Zet nu de hele tijd mn goede fiets overal neer maar dat gaat vast een keer fout.
.
Geen idee, je kan het proberen, mijn fietsen zijn nooit supergoedkoop. Bij mij in de wijk wordt weinig gejat, daar wonen alleen maar Marokkanen, die voelen zich te goed voor fietsen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik kan de fiets thuis ook niet binnen zetten, dus ik ga voor een wrak met een slot wat 2 keer zo duur is in het kader van "ontmoedigingsbeleid" .
Kan je niet bij de fietsenstalling op het station goedkoop een fiets scoren?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het proberen, mijn fietsen zijn nooit supergoedkoop. Bij mij in de wijk wordt weinig gejat, daar wonen alleen maar Marokkanen, die voelen zich te goed voor fietsen.Je TomTom is zn leven daar echter niet zeker.
Scheelt ook dat ik mn fietsen gewoon binnen kan zetten. Heb nog wel een nieuwe stapfiets nodig, ik ga wel ff een oma-fiets scoren bij de Halfords voor 150 euro oid.
Daar zit ik idd ook over na te denken. Gloednieuw, voor weinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het proberen, mijn fietsen zijn nooit supergoedkoop. Bij mij in de wijk wordt weinig gejat, daar wonen alleen maar Marokkanen, die voelen zich te goed voor fietsen.Je TomTom is zn leven daar echter niet zeker.
Scheelt ook dat ik mn fietsen gewoon binnen kan zetten. Heb nog wel een nieuwe stapfiets nodig, ik ga wel ff een oma-fiets scoren bij de Halfords voor 150 euro oid.
Er zit een winkel in de stad waar je 2ehands fietsen voor weinig kunt halen, ook een optie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zit ik idd ook over na te denken. Gloednieuw, voor weinig.
junks?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zit een winkel in de stad waar je 2ehands fietsen voor weinig kunt halen, ook een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |