Ik ben blij dat iemand anders hem weer een keer heeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik post de hele avond niets hier en dan doe ik er eentje voor het slapen gaan --> 301
Ik kijk Renate Verbaan. Dat is wat anders!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
D_K, ben je van je geloof afgevallen?
Je kijkt SST![]()
Of mogen ze dat hier niet weten?
Ik vond Renate niet zo vervelend...ik vond het ergerlijk dat die stem overal doorheen Lulde zonder daadkrachtig te klinken...die hadden ze eg moeten stemmen...wat een Sulquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand anders hem weer een keer heeft
Wij hebben de uitzending helemaal uitgekeken, met stijgende ergernis. Die Renate is net zo'n irritante huppelkut als Bridget, ze heeft alleen niet zo'n verschrikkelijke stem. Verder werden we van hot naar her geschakeld om de paar minuten.
Gemist...door alle commotie van vanavondquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Coos het volgende:
Gelukkig was de wilde keuken nog leuk.
Met die rare hoofdbewegingen de hele tijd, en dat zelfvoldane toontje, en die sneertjes? Zo gemaakt allemaal en zo vol van zichzelf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond Renate niet zo vervelend...ik vond het ergerlijk dat die stem overal doorheen Lulde zonder daadkrachtig te klinken...die hadden ze eg moeten stemmen...wat een Sul
nee je wist ook al wie sophia was hequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk Renate Verbaan. Dat is wat anders!
owquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet, want kies nummero twee getrokken vanwege meer dan 13 mm terugtrekkend tandvlees en afbraak van bot door, jawel.....roken. Gewoon een gezonde kies![]()
Oplossing, inplantaten! Kan ik dan door roken was de vraag? Jep, die gaan niet meer stuk was het antwoord. Kost dat dan? ¤ 1.700 per stuk
En zwart, niet het porselein natuurlijk, maar de betaling? Rond de ¤ 1.000,- euro.
Kortom, weg gaan investeren
Dat is een hele zit, maar zo leer je de mensen en 'het spel' wel beter kennen. Ik heb afgelopen week een paar keer de uitzending gekeken en kreeg het toen een beetje door.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die rare hoofdbewegingen de hele tijd, en dat zelfvoldane toontje, en die sneertjes? Zo gemaakt allemaal en zo vol van zichzelf.
Deisyy, de uitzendingen helpen wel om het te snappen. Maar zo lang als vanavond, dat doen we niet meer
Ja, het forum was hilarischquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef hondjes het volgende:
Wat was die uitzending verschrikkelijk slecht.
Zo slecht dat het weer komisch werd.
Maar goed dat we nog een forum hadden.
Ik denk dat ik Fok! het allerleukste vind van SSTquote:
Ik ook, heb me prima vermaakt ermee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Fok! het allerleukste vind van SST
ik heb widm zitten kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben jullie gewoon allemaal stiekum wel naar Secret Story gekeken ?![]()
stelletje sneaks![]()
Heb ik iets gemist, volgens mij niet zo te lezen...
Jawel, een zó stuntelige uitzending dat het bijna slapstick werd. Volgende keer toch maar eens kijken Fannquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben jullie gewoon allemaal stiekum wel naar Secret Story gekeken ?![]()
stelletje sneaks![]()
Heb ik iets gemist, volgens mij niet zo te lezen...
zo errug ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, een zó stuntelige uitzending dat het bijna slapstick werd. Volgende keer toch maar eens kijken Fann
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |