Ik ben blij dat iemand anders hem weer een keer heeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik post de hele avond niets hier en dan doe ik er eentje voor het slapen gaan --> 301
Ik kijk Renate Verbaan. Dat is wat anders!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
D_K, ben je van je geloof afgevallen?
Je kijkt SST![]()
Of mogen ze dat hier niet weten?
Ik vond Renate niet zo vervelend...ik vond het ergerlijk dat die stem overal doorheen Lulde zonder daadkrachtig te klinken...die hadden ze eg moeten stemmen...wat een Sulquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand anders hem weer een keer heeft
Wij hebben de uitzending helemaal uitgekeken, met stijgende ergernis. Die Renate is net zo'n irritante huppelkut als Bridget, ze heeft alleen niet zo'n verschrikkelijke stem. Verder werden we van hot naar her geschakeld om de paar minuten.
Gemist...door alle commotie van vanavondquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Coos het volgende:
Gelukkig was de wilde keuken nog leuk.
Met die rare hoofdbewegingen de hele tijd, en dat zelfvoldane toontje, en die sneertjes? Zo gemaakt allemaal en zo vol van zichzelf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond Renate niet zo vervelend...ik vond het ergerlijk dat die stem overal doorheen Lulde zonder daadkrachtig te klinken...die hadden ze eg moeten stemmen...wat een Sul
nee je wist ook al wie sophia was hequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kijk Renate Verbaan. Dat is wat anders!
owquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet, want kies nummero twee getrokken vanwege meer dan 13 mm terugtrekkend tandvlees en afbraak van bot door, jawel.....roken. Gewoon een gezonde kies![]()
Oplossing, inplantaten! Kan ik dan door roken was de vraag? Jep, die gaan niet meer stuk was het antwoord. Kost dat dan? ¤ 1.700 per stuk
En zwart, niet het porselein natuurlijk, maar de betaling? Rond de ¤ 1.000,- euro.
Kortom, weg gaan investeren
Dat is een hele zit, maar zo leer je de mensen en 'het spel' wel beter kennen. Ik heb afgelopen week een paar keer de uitzending gekeken en kreeg het toen een beetje door.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die rare hoofdbewegingen de hele tijd, en dat zelfvoldane toontje, en die sneertjes? Zo gemaakt allemaal en zo vol van zichzelf.
Deisyy, de uitzendingen helpen wel om het te snappen. Maar zo lang als vanavond, dat doen we niet meer
Ja, het forum was hilarischquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef hondjes het volgende:
Wat was die uitzending verschrikkelijk slecht.
Zo slecht dat het weer komisch werd.
Maar goed dat we nog een forum hadden.
Ik denk dat ik Fok! het allerleukste vind van SSTquote:
Ik ook, heb me prima vermaakt ermee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Fok! het allerleukste vind van SST
ik heb widm zitten kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben jullie gewoon allemaal stiekum wel naar Secret Story gekeken ?![]()
stelletje sneaks![]()
Heb ik iets gemist, volgens mij niet zo te lezen...
Jawel, een zó stuntelige uitzending dat het bijna slapstick werd. Volgende keer toch maar eens kijken Fannquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben jullie gewoon allemaal stiekum wel naar Secret Story gekeken ?![]()
stelletje sneaks![]()
Heb ik iets gemist, volgens mij niet zo te lezen...
zo errug ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, een zó stuntelige uitzending dat het bijna slapstick werd. Volgende keer toch maar eens kijken Fann
Prijzen bekeken, inclusief reis net zo duur als hier zwart.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owkenne ze d'r geen brug meer op maken? of zijn het twee kiezen naast
elkaar?
Je ken de spareribs ook pureren trouwens![]()
maar eh..effe serieus je kan ook informeren in het buitenland
http://kreativdentalclinic.eu/nl/de-kliniek
Ja echt...zó erg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zo errug ?![]()
nah.. ik zal het proberen te onthouden voor volgende week
slaap lekker Teun, en spoelen met jenever helptquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prijzen bekeken, inclusief reis net zo duur als hier zwart.![]()
Morgen eerst maar de voorruit laten herstellen, kreeg ik onderweg naar de tandarts een steen op en het was geen tandsteen![]()
Ik ga pitten, heb een zere muil
slaapse...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prijzen bekeken, inclusief reis net zo duur als hier zwart.![]()
Morgen eerst maar de voorruit laten herstellen, kreeg ik onderweg naar de tandarts een steen op en het was geen tandsteen![]()
Ik ga pitten, heb een zere muil
Dan moet ik effe kieken volgende weekquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt...zó erg.
De Stem die dwars door Renate heen praatte , pijnlijke stiltes, bewoners die opgedragen werd afscheid van elkaar te nemen, 2x, kortom, hilarisch.
Wel heel grieksquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit te denken wat ik moet kokenmaar ik heb geeeeeeeeeeen idee...
ik denk dat ik maar patatjes met salade gaat maken ofzo
Doeiquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel![]()
Ik gaat maar vast beginnen ...![]()
doei doei...
Dag Fann, eet smakelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat dan weer wel![]()
Ik gaat maar vast beginnen ...![]()
doei doei...
Laat ze lekker kutten joh, binnen een week rent daar iemand dwars door het raam heen op weg naar de rode telefoon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga mijn Basisboek Televisie Maken aan Endemol opsturen. Misschien steken ze er nog wat van op.
quote:'Ben Ali in coma'
TUNIS - De verdreven Tunesische president Zine El Abidine Ben Ali ligt al twee dagen in coma.
Dit heeft een vriend van de familie donderdag gezegd tegen persbureau AFP. De in januari afgezette Ben Ali (74) wordt na een beroerte behandeld in een ziekenhuis in het Saudische Djedda.
De toestand van Ben Ali, die Tunesië 23 jaar lang met ijzeren vuist heeft geregeerd, is volgens de vriend van de familie ,,ernstig''.
Eerder meldden media in Tunesië al dat Ben Ali zou leiden aan prostaatkanker.
Corruptie
Ben Ali vluchtte op 14 januari naar Saudi-Arabië. Het vertrek van de autoritaire leider was het hoogtepunt van de volksrevolutie in Tunesië. Veel inwoners van dat Noord-Afrikaanse land waren woedend over de hoge werkloosheid, het gebrek aan vrijheden en de welig tierende corruptie onder het bewind van Ben Ali.
In de afgelopen maand is de onrust in Tunesië overgeslagen op een reeks andere Arabische landen. In Egypte resulteerden massale protesten vorige week vrijdag in de val van president Hosni Mubarak.
Revolutieplein
De autoriteiten in Tunesië hebben een plein in de hoofdstad Tunis vernoemd naar Mohammed Bouazizi, de groentehandelaar die in december de Jasmijnrevolutie ontketende door zichzelf in brand te steken.
Het Mohammed Bouaziziplein heette tot nu toe 7 Novemberplein, naar de datum waarop de in januari verdreven president Zine El Abidine Ben Ali in 1987 aan de macht kwam. De revolutie in Tunesië inspireert tot protest in tal van andere Arabische landen.
zag gister beelden van Bagrein, rubber kogels en traangas en journalist werd ff afgetuigdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:53 schreef hondjes het volgende:
Zo zie je maar wat een 17 jarige (of 19 jarige) jongen kan aan richten.
Deze jongen had alleen een groentenkar en die hadden ze ook nog afgenomen.
Daarom heeft hij zich in brand gestoken, en iedereen voelde zich verbonden met die jongen in Tunesie . met gevolg Revolutie.
Wat verder ging naar Egypte en nu staat het hele Midden-Oosten in brand.
DIit had men nooit kunnen bedenken en nu loopt men achter de feiten aan.
Geef die jongen maar zijn plein.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef hondjes het volgende:
Kleinkind van school halen , Cambrils en dan naar Valls ..uien en nog meer van die rotzooi eten.
![]()
![]()
Ja, en dan is het verkeerd verbonden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat ze lekker kutten joh, binnen een week rent daar iemand dwars door het raam heen op weg naar de rode telefoon.
Misschien ziet iedereen Secret Story te kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien ziet iedereen Secret Story te kijken?Hèhè. Ik zit net even wat topics bij te lezen daar. Een ding is zeker: ze zullen het roer flink om moeten gooien. Maar zouden ze lezen wat we schrijven, dat is de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de kandidaten nu meer een rol toebedeeld gaan krijgen om spraakmakende gebeurtenissen te creëren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hèhè. Ik zit net even wat topics bij te lezen daar. Een ding is zeker: ze zullen het roer flink om moeten gooien. Maar zouden ze lezen wat we schrijven, dat is de vraag.
Nou daar zit ik ook niet op te wachten, dat zou wel heel jammer zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de kandidaten nu meer een rol toebedeeld gaan krijgen om spraakmakende gebeurtenissen te creëren.
Ik ook niet. Maar ik heb vannacht nog even een uurtje naar de streams gekeken en ontving daaromtrent wat signalen die snel werden omgezet in soundlocks en plotselinge streamwissels.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou daar zit ik ook niet op te wachten, dat zou wel heel jammer zijn.
Ah.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik heb vannacht nog even een uurtje naar de streams gekeken en ontving daaromtrent wat signalen die snel werden omgezet in soundlocks en plotselinge streamwissels.
Ik zat naar een scène in de tuin te kijken vannacht. Ik had geen moment het idee dat die mensen buiten zaten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:45 schreef Disana het volgende:
Dat licht is inderdaad verschrikkelijk trouwens. Staalhard.
Daarom wist ik al van te voren dat het me niet zou boeien, omdat je dat nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah.
Als er iets niet leuk is, is het gescripte rls.
Dat licht is inderdaad verschrikkelijk trouwens. Staalhard.
Nou ja, de BB's vond ik door de bank genomen wel onderhoudend en DGK tot op grote hoogte ook. Dit is zo'n grijze muis, ofzo. Keurig verzorgd maar zo saai als het maar kan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom wist ik al van te voren dat het me niet zou boeien, omdat je dat nu
achteraf allemaal weet dan alles gescript is, ik kan er niet meer voor warm
lopen![]()
Huub gaf ook al toe dat ze in DGK alles zelf in scene zetten
Leukste momenten Gouden Kooi - Wie o wie?
en in de interviews met de oud BB'ers kwam dat ook al naar voren,
neemt niet weg dat ik het de mensen die het toch wilde volgen wel had
gegund dat het toch leuk zou worden, maar volgens mij is het tot nu toe
niet echt een succes toch? of wel?
Voor wat betreft die scène vraag ik me af of dat echt waar is. Huub was op dat moment de grip op het spel behoorlijk kwijt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Huub gaf ook al toe dat ze in DGK alles zelf in scene zetten
Leukste momenten Gouden Kooi - Wie o wie?
Ik vind het ook hartstikke jammer maar volgens mij is de houding van "we doen het wel even" en "het kan niet floppen" niet de beste insteek die je als maker kunt hebben.quote:en in de interviews met de oud BB'ers kwam dat ook al naar voren,
neemt niet weg dat ik het de mensen die het toch wilde volgen wel had
gegund dat het toch leuk zou worden, maar volgens mij is het tot nu toe
niet echt een succes toch? of wel?
Ik heb ook alle BB's gezien en natuurlijk DGK, maar bij de BB's geloofde ik echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, de BB's vond ik door de bank genomen wel onderhoudend en DGK tot op grote hoogte ook. Dit is zo'n grijze muis, ofzo. Keurig verzorgd maar zo saai als het maar kan.
Oh maar Scrute, dat was in BB UK ook altijd zo: buiten was het bijzonder helder.
In Nederland deden we dat veel beter. Eén van de mooiste shots van DGK vond ik als er 's nachts mensen op het paadje van keukenterras naar schuur stonden te praten. Heel donker met in de achtergrond het witte hek van de paardenbak.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
Oh maar Scrute, dat was in BB UK ook altijd zo: buiten was het bijzonder helder.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor wat betreft die scène vraag ik me af of dat echt waar is. Huub was op dat moment de grip op het spel op zichzelf denk ik , drank enzobehoorlijk kwijt.
[..]
Ik vind het ook hartstikke jammer maar volgens mij is de houding van "we doen het wel even" en "het kan niet floppen" niet de beste insteek die je als maker kunt hebben.
Bij de BB's kregen we ook nog niet zoveel te horen over hoe het werd gemaakt. Soms was het wel eens irritant als Hummie haar aanwijzingen door de microfoon blafte, dat vonden we al inmengingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb ook alle BB's gezien en natuurlijk DGK, maar bij de BB's geloofde ik echt
nog alles en in het beginvan DGK ook wel, later kreeg je pas door dat het gewoon
bijna allemaal toneel was, nah, dan hoeft het niet meer voor mij, kijk ik liever een
goeie film ofzo...
en wie is dat ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij de BB's kregen we ook nog niet zoveel te horen over hoe het werd gemaakt. Soms was het wel eens irritant als Hummie haar aanwijzingen door de microfoon blafte, dat vonden we al inmenging
We zullen wel zien wat ze hiermee gaan doen. Vooralsnog is de bijna-miss-Universe teveel in beeld
Oh ja, inderdaad. Maar soms zag je ook te weinig, zoals bij de heisa met Lieke bij de paardenstal, toen Nadia en Amanda eraan kwamen rennen en er getrapt ofzo zou zijn. En ook die keer dat Brian Amanda te grazen nam op het grasveld: je wist net niet helemaal zeker wat hij nou precies deed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland deden we dat veel beter. Eén van de mooiste shots van DGK vond ik als er 's nachts mensen op het paadje van keukenterras naar schuur stonden te praten. Heel donker met in de achtergrond het witte hek van de paardenbak.
Laura.quote:
Damn, wat treurigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is ook zo'n leuk staaltje van ''Nep TV'' je wordt echt bedonderd waar je bijzit![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)h_niet_zo_gul__.html
en behoorlijk schandalig is het ook nog
http://www.modern-webdesign.nl/2011/bnn-valt-door-de-mand/
Zo gaat dat in het donker. Voegt alleen maar toe aan het drama.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad. Maar soms zag je ook te weinig, zoals bij de heisa met Lieke bij de paardenstal, toen Nadia en Amanda eraan kwamen rennen en er getrapt ofzo zou zijn. En ook die keer dat Brian Amanda te grazen nam op het grasveld: je wist net niet helemaal zeker wat hij nou precies deed.
Nou daar word je ook niet vrolijk van. Ik dacht dat dat een integer programma was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is ook zo'n leuk staaltje van ''Nep TV'' je wordt echt bedonderd waar je bijzit![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)h_niet_zo_gul__.html
en behoorlijk schandalig is het ook nog
http://www.modern-webdesign.nl/2011/bnn-valt-door-de-mand/
nah... lelijk vind ik er nou ook weer nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moest effe zoeken![]()
[SST] COS #62 waar laura niet lelijk is
hier dus ... effe lezen...
Je zou dan toch verwachten dat zo'n presentator of de producer of van mijn part de regisseur zegt dat hij/zij die boeken wel voor haar betaalt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja da's echt ''zum kotsen'' zeg maar
ow... dan gaat ik vast effe wat anders doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)t-mijn-beha-uitdoen-
Hier kan Teun zich nog een keer over opwinden
Zelf vind ik dit dus zó dom: 'Ik nam het eerlijk gezegd niet zo serieus'.
Hihi.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... dan gaat ik vast effe wat anders doen![]()
ik zie de scheldkanonnade later wel
Ach, morgen gaat ze lekker op wintersport.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)t-mijn-beha-uitdoen-
Hier kan Teun zich nog een keer over opwinden
Zelf vind ik dit dus zó dom: 'Ik nam het eerlijk gezegd niet zo serieus'.
Precies. Dat zat er voor Teun op die leeftijd vast niet inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, morgen gaat ze lekker op wintersport.
Je bedoelt dat het hypocriet is dat je dat dan weer wel van je ouders kreeg? Misschien zou je het eerder inconsequent moeten noemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ging op die leeftijd nog wel op wintersport. Hypocriet hè?
Geen idee wat ik bedoel. Eerder werd Teun misselijk van de hypocrisie hier. Ik trek die lijn enkel door.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het hypocriet is dat je dat dan weer wel van je ouders kreeg? Misschien zou je het eerder inconsequent moeten noemen.
Ah ik snap hem.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee wat ik bedoel. Eerder werd Teun misselijk van de hypocrisie hier. Ik trek die lijn enkel door.
Vanaf het moment dat ik studiefinanciering kreeg betaalde ik overigens mijn wintersport zelf. Een prima manier om de Kerst met familie te ontlopen.
Ik heb alleen vanochtend even in de COS gekeken en begreep al dat er weinig actie was. Gisteravond schijnt trouwens Gerard geroepen te hebben naar iemand anders dat diegene hem niet moest onderbreken want hij was TV aan het maken. Zo jammer.quote:
En er mist al vanaf het begin één snaar. [sethgaaikema]Er zitten er nu nog maar net 5 op[/sethgaaikema]quote:En ik snap niet waarom dat gitaartje er nog in zit.
Nou ja, van Gerard kun je zo'n opmerking wel verwachten, die is zich mega-bewust van zijn omgeving. Ik denk dat het verder nog niet zoveel zegt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alleen vanochtend even in de COS gekeken en begreep al dat er weinig actie was. Gisteravond schijnt trouwens Gerard geroepen te hebben naar iemand anders dat diegene hem niet moest onderbreken want hij was TV aan het maken. Zo jammer.
[..]
En er mist al vanaf het begin één snaar. [sethgaaikema]Er zitten er nu nog maar net 5 op[/sethgaaikema]
Weet ik, maar ik hoor het niet graag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, van Gerard kun je zo'n opmerking wel verwachten, die is zich mega-bewust van zijn omgeving. Ik denk dat het verder nog niet zoveel zegt.
Het is ook jammer. Knap toch hoe ze voor BB UK wel mensen wisten te vinden die niet in de eerste plaats camerageil waren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik hoor het niet graag.
Ik denk dat de vijver waaruit ze kunnen vissen in Nederland niet alleen kleiner is maar ook minder divers is. In Engeland lijkt BB ook in de loop der jaren door een breder publiek bekeken te worden. Die twee dingen versterken elkaar. De breedte was er in Nederland volgens mij al uit bij BB2, misschien zelfs al gedurende De Bus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook jammer. Knap toch hoe ze voor BB UK wel mensen wisten te vinden die niet in de eerste plaats camerageil waren.
Hé, is-ie ergens in een ander topic om te feliciteren? Zijn streams deden het vannacht weer vlekkeloos.quote:
Ik zag felicitaties in de COS en toen heb ik hem zelf maar even in de SC aldaar gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé, is-ie ergens in een ander topic om te feliciteren? Zijn streams deden het vannacht weer vlekkeloos.
Zo is dat, het wordt dan een beetje secret sorry.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het ook hartstikke jammer maar volgens mij is de houding van "we doen het wel even" en "het kan niet floppen" niet de beste insteek die je als maker kunt hebben.
Kan heel goed dat je gelijk hebt hoor. Nou ja, dan is het niet anders en zien we nu de laatste rls.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de vijver waaruit ze kunnen vissen in Nederland niet alleen kleiner is maar ook minder divers is. In Engeland lijkt BB ook in de loop der jaren door een breder publiek bekeken te worden. Die twee dingen versterken elkaar. De breedte was er in Nederland volgens mij al uit bij BB2, misschien zelfs al gedurende De Bus.
Misschien trekt het nog wat aan qua kijkcijfers, moet haast wel, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan heel goed dat je gelijk hebt hoor. Nou ja, dan is het niet anders en zien we nu de laatste rls.
Dat blokje om doe ik even voor jequote:Ik ga even een blokje om lekker elders naar de radio luisteren
Wat top Mera! Morgen rijd je in je eigen auto, superquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, vanmiddag 'even' pensioentekort opgelost, verzekering en auto geregeld.![]()
Morgenmiddag ophalen
Het klinkt echt heerlijk Hondjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef hondjes het volgende:
Zo, weer terug van ons Catalaans etentje.
We begonnen met Spaanse omelet en champagne.
Toen kwamen de uien, lange slierten die op prei lijken, geroosterd, dan haal je die geroosterde bladeren eraf en eet je het binnenste, met saus en brood.
En een wijnkan rode wijn.
Toen kregen we worstjes met witte bonen.
Daarna aardappel, artisjokken en lamsboutjes.
En als toetje Catalaanse creme de broule, met koffie.....
Die uien groeien alleen in de buurt van Valls en in februari wordt de boel gerooid.
Het was in een Masas, nu restaurant en harstikke druk, iedereen aan de uien, die je dus met je vingers eet.
topquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, vanmiddag 'even' pensioentekort opgelost, verzekering en auto geregeld.![]()
Morgenmiddag ophalen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
hey lekker Laysa en kijk je die stream???
De hele dag koppijn is niet fijn. En een te drukke dag, teveel gelul, te weinig wol, matig rendement.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef hondjes het volgende:
Mera kan nu lekker gaan tuffen.
Laysa digitaal kijken
Teun zijn haardje
WHAT A DAY...
Kan je nu genieten van je weekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De hele dag koppijn is niet fijn. En een te drukke dag, teveel gelul, te weinig wol, matig rendement.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Morgenmiddag ophalen
Leuk....Als ik je verhaal lees krijg ik nog meer zin in de zomerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef hondjes het volgende:
Het zag er meer uit als prei,,zie boven
Maar het was zo leuk en mooi restaurant, zo totaal iets anders.
dan wat je normaal doet als je uit eten gaat.
Misschien leuk voor jequote:
quote:Betere tiedn in Groningen
Het was zwaar werk tegen een karig loon. Nog tot in de jaren 40 werkten veel landarbeiders in Groningen onder het juk van een herenboer. Na de oorlog kwam de bevrijding. De Marshall-hulp en de mechanisering gaf ze nieuwe kansen. Voortaan reed de herenboer zondags op de trekker en de landarbeider toerde in zn autootje.
Andere Tijden over de vooruitgang op het Groningse platteland.
Andere Tijden, zaterdag 19 februari, 20.40 uur, Nederland 2
Ik heb dat ook iets te vaakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Laysa het volgende:
Ik was daarnet naar de winkel, maar ik zat zo in gedachten verzonken na het istaleren van digit tv dat ik mn tas was vergeten...Dus toen ik moest afrekenen greep ik naar mn tAS maar die was nog thuis![]()
![]()
Ik mocht alles bij de kassa laten dus snel naar huis en toen weer 1e in de rij![]()
Soms ben ik zo dement als een deur![]()
Ben wat dat betreft wel blij dat ik een beetje paranoia ben: ik stap nooit een winkel binnen voor ik heb gecontroleerd of ik tas en betaalpassen etc. bij me heb. En dan wel passen he, want stel je nu eens voor dat die ene het om de een of andere reden niet doet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb dat ook iets te vaak
Sta je dan met je tomatenhoofd in een overvolle supermarkt![]()
![]()
Gelukkig komt dan Ian to the rescue anders moeten wij elke keer ook nog terug
Niet dus, want die ligt eigenlijk altijd thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan heb je altijd je chequeboekje nog.
Heb je gezwaaid?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef hondjes het volgende:
Kwam net een meteoor voorbij schieten..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef hondjes het volgende:
Kwam net een meteoor voorbij schieten..
Sloeg die in je berg in?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef hondjes het volgende:
Ik zat met mond open en toen gillen naar meneer..zag je het ook....
Sinds ik wat minder geld binnen krijg check ik mijn bankrekeningen voordat ik ga uitgeven. Ik moet er niet aan denken dat ik niet kan pinnen. Al ken ik de dames van de AH hier om de hoek beter dan de secret story gasten. Ze zijn echt liefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik word nooit rood om dat soort situaties...Sterker nog toen ik terug kwam werd het kassameisje rood![]()
[..]
Heb je hem een pomper op zijn bek gegeven. Die slijmbalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Dementor het volgende:
Vandaag weer bij Endemol geweest, stond Robert ten Brink opeens achter me.
Met z'n caravan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je hem een pomper op zijn bek gegeven. Die slijmbal
Oh een liefdes ding daar... ha grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met z'n caravan.
Neuh gewoon doorgegaan met waar ik mee bezig was.
Ik schiet gelijk in de stress als een pasje het niet doet. Denk ik "o jee, nu denken ze dat ik zo rood sta dat ik mijn pas niet meer kan gebruiken!!" Haalt zo'n kassa mevrouw het pasje even langs haar supermarktjasje en dan doet het ding het gewoon!! Echt, kun je mij achter in de super van opluchting horen zuchten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik word nooit rood om dat soort situaties...Sterker nog toen ik terug kwam werd het kassameisje rood![]()
[..]
Leuk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef hondjes het volgende:
Zo, weer terug van ons Catalaans etentje.
We begonnen met Spaanse omelet en champagne.
Toen kwamen de uien, lange slierten die op prei lijken, geroosterd, dan haal je die geroosterde bladeren eraf en eet je het binnenste, met saus en brood.
En een wijnkan rode wijn.
Toen kregen we worstjes met witte bonen.
Daarna aardappel, artisjokken en lamsboutjes.
En als toetje Catalaanse creme de broule, met koffie.....
Die uien groeien alleen in de buurt van Valls en in februari wordt de boel gerooid.
Het was in een Masas, nu restaurant en harstikke druk, iedereen aan de uien, die je dus met je vingers eet.
Bizar hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef hondjes het volgende:
Hij kwam uit de richting berg en ging richting ebro delta en toen zo 50 meter voor mijn raam
doofde hij uit.
ik dacht eerst, wat vliegt dat vliegtuig laag,![]()
Wat een wonderlijk gezicht, ben er confuus van.
Het is ook zo dat je dat waarschijnlijk beter ziet dan bv in de stad. Lichtvervuiling.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef hondjes het volgende:
Hij kwam uit de richting berg en ging richting ebro delta en toen zo 50 meter voor mijn raam
doofde hij uit.
ik dacht eerst, wat vliegt dat vliegtuig laag,![]()
Wat een wonderlijk gezicht, ben er confuus van.
True... Ben op de 13e jarig en het is soort van traditie om dan om 12 uur vallende sterren te kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook zo dat je dat waarschijnlijk beter ziet dan bv in de stad. Lichtvervuiling.
Tussen 10 en 13 augustus zijn er vele "vallende sterren " te zien maar ik zie niks meer in de stad.
Het ex zomerhuis in Egmond lag diep in de duinen. Daar zie je ook véél meer sterren en de maan was een vette lamp !!
met zijn caravanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Dementor het volgende:
Vandaag weer bij Endemol geweest, stond Robert ten Brink opeens achter me.
Ik ook 13-08quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
True... Ben op de 13e jarig en het is soort van traditie om dan om 12 uur vallende sterren te kijken![]()
Dat doet maarquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wist het wel !![]()
Een hoop geblaat weinig wol ..![]()
'Mannen praten meer dan vrouwen'
Uitgegeven: 18 februari 2011 17:24
Laatst gewijzigd: 18 februari 2011 17:24
AMSTERDAM - In tegenstelling tot wat algemeen verondersteld wordt, praten mannen
meer dan vrouwen. Het taalgebruik van vrouwen is echter wel gevarieerder en meer
doordacht dan dat van mannen.
Dit blijkt uit een onderzoek van Geoffrey Beattie van de universiteit van Manchester.
Deze psycholoog bekeek 56 studies naar communicatie van zowel mannen als vrouwen
en ontdekte dat 24 daarvan bevestigen dat mannen per dag meer woorden gebruiken
dan vrouwen.
Slechts twee studies toonden aan dat vrouwen meer praten, zo meldt Daily Mail.
Onderzoek
Vervolgens startte Beattie zijn eigen onderzoek.
Hij nam in totaal vijftig willekeurige gesprekken op over diverse onderwerpen.
Deelnemers aan het onderzoek kregen vervolgens uitgeschreven scripts van deze
gesprekken onder ogen, waarbij steeds het vijfde woord was weggelaten.
Het raden van die woorden bleek bij de vrouwelijke gesprekken moeilijker, omdat zij
hun woorden zorgvuldiger kiezen. 71 procent werd juist ingevuld, tegenover 81 procent
bij de gesprekken tussen mannen.
Sociaal gekeuvel
Het zijn vooral mannen die praten om het praten tijdens verplicht sociaal gekeuvel.
Ze gebruiken overtollige terugkerende woorden die geen nieuwe informatie bevatten,
aldus Beattie.
Vrouwelijk geklets is niets meer dan een fabeltje.
o jah... bron http://www.nu.nl/lifestyl(...)eer-dan-vrouwen.html
Tuuuuuuuuuuuuurlijk....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrouwen praten om het praten, mannen wisselen informatie uit
Nee, dat is het niet. Sinds mannen van die wijven mee moeten op pufpufcursus, zich metro moeten kleden, moeten ontharsen, zijn velen van de soort verworden tot mietje en als wijven ook raar gaan praten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrouwen praten om het praten, mannen wisselen informatie uit
Nope...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zou het zijn omdat mannen alles twee keer moeten uitleggen voordat de vrouwen het begrepen hebben?
Dat sowieso ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zou het zijn omdat mannen alles twee keer moeten uitleggen voordat de vrouwen het begrepen hebben?
nou D_K praat ook wel heeeeeeel veel.....ik luister meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Disana het volgende:
Ik heb de plaat nog. En punk heb ik ook meegemaakt, zeg ik even voor als remlof hier ook bijleest.
Praten mannen echt meer? Ik praat in elk geval meer dan die van mij. Geven ze meer informatie? Neuh, dat heb ik nooit zo gemerkt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou D_K praat ook wel heeeeeeel veel.....ik luister meer
Dat is zo lekker van als je elkaar goed kent: je hoeft niet zoveel te zeggen om het toch gezellig te hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan veel praten, maar als ik echt niks te vertellen heb dan ga ik ook
niet zitten zwammen![]()
Hier kan ik rustig een hele avond zitten met zijn tweetjes zonder het
hoognodige te zeggen, zoals bijvoord, "zet effe op pauze want ik moet
piesen" ofzo (als we film kijken heh.., ik geef maar een voorbeeld)
Ik moet er niet aan denken dat ik avond aan avond sociaal moet gaan zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zo lekker van als je elkaar goed kent: je hoeft niet zoveel te zeggen om het toch gezellig te hebben
Dodelijk vermoeiendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik avond aan avond sociaal moet gaan zitten
kletsen![]()
lijkt me zoooooo vermoeiend...
Dus als je een relasie hebt, kan je wel effe een uurtje je muil houden ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook als je een relatie hebt
Ik kan dagenlang mijn muil dichthoudenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus als je een relasie hebt, kan je wel effe een uurtje je muil houden ?![]()
pffffffffff.... scheelt wel denk ik
Lief dat je dat vraagt.quote:
Maar dat is alleen in het begin zo als je nog van alles wilt weten en vertellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook als je een relatie hebt
Dat is goed nieuws !quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt.
Ik ben toevallig vanochtend in het ziekenhuis geweest, en wat ik van de nefroloog (nieren) hoorde maakte me wel blij:
Mijn nieren doen het nu voor 23%, was 15%. Dus ik hoef niet aan de dialyse en ook nog niet geopereerd te worden voor een shunt voor de dialyse.
En verder vindt hij het al heel wat dat ik afwas en kook. Het is volgens hem normaal dat ik nog vrijwel geen conditie en kracht heb na alles wat er is gebeurd. Ik maakte me daar zorgen over dus ik ben nu best opgelucht.
Verder is het natuurlijk best nog goed mis, maar ik geloof niet (meer) dat ik zomaar om zal vallen. Hij was best positief.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef Toverheks het volgende:
Ik raad Teun een vrouw aan die doof is, gewoon lekker rustig je avondjes door brengen dan
Hmmm, ondanks dat 't nog mis is toch wel iets van optimismequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
Verder is het natuurlijk best nog goed mis, maar ik geloof niet (meer) dat ik zomaar om zal vallen. Hij was best positief.
Ja, dat is waar, maar dat weet ik na een uur wel. De rest zijn herhalingen van hetzelfde in andere omstandigheden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat is alleen in het begin zo als je nog van alles wilt weten en vertellen.
Ja echt wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hmmm, ondanks dat 't nog mis is toch wel iets van optimisme.
Mooi, goed nieuws!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt.
Ik ben toevallig vanochtend in het ziekenhuis geweest, en wat ik van de nefroloog (nieren) hoorde maakte me wel blij:
Mijn nieren doen het nu voor 23%, was 15%. Dus ik hoef niet aan de dialyse en ook nog niet geopereerd te worden voor een shunt voor de dialyse.
En verder vindt hij het al heel wat dat ik afwas en kook. Het is volgens hem normaal dat ik nog vrijwel geen conditie en kracht heb na alles wat er is gebeurd. Ik maakte me daar zorgen over dus ik ben nu best opgelucht.
Hoe kan dat nou, je hebt elk een half leven achter de rug dus daar valt best veel te delen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar dat weet ik na een uur wel. De rest zijn herhalingen van hetzelfde in andere omstandigheden.
Oei, dat weet ik dan weer niet. Ik luister er zelf ook niet naar, dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, goed nieuws!
En je hartslag, zakt die al wat?
Dove mensen praten nog veel vreemder Heksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef Toverheks het volgende:
Ik raad Teun een vrouw aan die doof is, gewoon lekker rustig je avondjes door brengen dan
Als je binnen een uur niet kunt vertellen wat er zo ongeveer is gepasseerd in je leven ben je volgens mij lang van stofquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je hebt elk een half leven achter de rug dus daar valt best veel te delen.
Of je hebt veel meegemaakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je binnen een uur niet kunt vertellen wat er zo ongeveer is gepasseerd in je leven ben je volgens mij lang van stof
pfffffff als ik mijn leven in 1 uur moet vertellen dat gaat niet passen heur..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je binnen een uur niet kunt vertellen wat er zo ongeveer is gepasseerd in je leven ben je volgens mij lang van stof
Neuh, maar als je een beetje inhaakt met wat gerichte vragen dan weet je binnen het uur echt ontzettend veel. En niemand hoeft zijn kop te houden, klets maar lekker door. Ik knik af en toe wel "Ja" of "Nee"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pfffffff als ik mijn leven in 1 uur moet vertellen dat gaat niet passen heur..
volgens mij gaat dat stukje bij beetje
Dus bij jou krijg je 1 uur en voor de rest moet je je kop houden, schiet lekker op
neh... ik gaat muziek luisteren, jij bent op twee plaatsen tegelijk aan het kletsen zag ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, maar als je een beetje inhaakt met wat gerichte vragen dan weet je binnen het uur echt ontzettend veel. En niemand hoeft zijn kop te houden, klets maar lekker door. Ik knik af en toe wel "Ja" of "Nee"
Ja, en nu ga ik weer film kijken, ik zat even "in between"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik gaat muziek luisteren, jij bent op twee plaatsen tegelijk aan het kletsen zag ik
als je dat dan maar wel op het goede moment doet anders is het ook zo vervelend vertellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh, maar als je een beetje inhaakt met wat gerichte vragen dan weet je binnen het uur echt ontzettend veel. En niemand hoeft zijn kop te houden, klets maar lekker door. Ik knik af en toe wel "Ja" of "Nee"
dat maakt niet uit, dan is het meer puzzelen met wat ze precies bedoeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dove mensen praten nog veel vreemder Heks
Dankjewel heks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
heerlijk om vooral dit te lezen Disana
Horen jullie dat of zitten jullie zo in het eigen verhaal dat het niet zoveel uitmaakt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je dat dan maar wel op het goede moment doet anders is het ook zo vervelend vertellen
inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
heerlijk om vooral dit te lezen Disana
nou ik ben aardig pissig als er op het verkeerde moment ja of nee gezegd wordt en ik niet aangekeken word op het moment dat ik juist met mijn gezichtsuitdrukking iets wil duidelijk makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Horen jullie dat of zitten jullie zo in het eigen verhaal dat het niet zoveel uitmaakt?
heb vermist maar kan me ook niet boeien, vroeger jankte ik er wel eens om, maar denk dat ik een te harde tante wordt, al die mensen die naar elkaar op zoek zijn, andere net staan ze te zingen en het SST kan me ook niet uren achter elkaar boeien, kijk maar uurtje en dan weer de stream uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel heks.
Ik zit half en half naar X Factor te kijken maar ik heb nog maar één liedje gehoord dat ik wel aardig vond. Ben wel een beetje talentenjacht-moe, denk ik. Zometeen maar overschakelen naar Nieuwsuur.
De stream zet ik 's avonds niet eens aan. Vermist heb ik al heel lang niet meer gezien, er zaten teveel van die tearjerker verhalen in. Ik bedoel, als iemand niet gevonden wil worden, laat 'm dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb vermist maar kan me ook niet boeien, vroeger jankte ik er wel eens om, maar denk dat ik een te harde tante wordt, al die mensen die naar elkaar op zoek zijn, andere net staan ze te zingen en het SST kan me ook niet uren achter elkaar boeien, kijk maar uurtje en dan weer de stream uit.
ik kijk af en toe nog wel, de materie boeit me wel en ik word er niet zo bang van als bijvoorbeeld peter r de vriesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
De stream zet ik 's avonds niet eens aan. Vermist heb ik al heel lang niet meer gezien, er zaten teveel van die tearjerker verhalen in. Ik bedoel, als iemand niet gevonden wil worden, laat 'm dan.
Bang van Peter R.?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kijk af en toe nog wel, de materie boeit me wel en ik word er niet zo bang van als bijvoorbeeld peter r de vries
nou ja van al die afgrijslijke verhalen die er soms tussen zitten, echt de bibbers krijg ik daarvanquote:
Dat je je indenkt wat er allemaal kan gebeuren. Nee dan kun je beter niet kijken, of kijk je toch? Ik niet, maar dat is omdat ik hem niet zo leuk vind en ik niet zo in misdaad geïnteresseerd ben. Geef mij maar het genre DNA onbekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ja van al die afgrijslijke verhalen die er soms tussen zitten, echt de bibbers krijg ik daarvan
ik neem me voor niet te kijken, maar dat doe ik dan toch en als het te eng wordt haak ik afquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat je je indenkt wat er allemaal kan gebeuren. Nee dan kun je beter niet kijken, of kijk je toch? Ik niet, maar dat is omdat ik hem niet zo leuk vind en ik niet zo in misdaad geïnteresseerd ben. Geef mij maar het genre DNA onbekend.
is dat de nieuwe trend? Mubarak toch ook al?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veel keus heb je daar in die contreien niet. Of je bent dictator of je bent in coma. Opvallend
Bron: De Stentor
[..]
quote:
ook.....die stopt gewoon niet met kletsenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook, of door de medicijnen?
Wat een positief nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt.
Dat is mooi. Bij welk percentage moet je eigenlijk aan de dialyse?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt.
Wehe grappigquote:
Ik vind het gewoon verdacht en denk dat die oud-leiders om zeep geholpen worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
is dat de nieuwe trend? Mubarak toch ook al?
Pijn al een beetje minder?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon verdacht en denk dat die oud-leiders om zeep geholpen worden.
Enne.....boterham, hamburger en gefrituurd uitje d'r op plus glas melk
Waar het heengaat weet ik niet, maar waar ga jij heen? Wat wordt je eerste ritje met je auto?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het was al aan de hand in Tunesië, Egypte en Jemen. Er volgen er vast nog wel meer, waar gaat het heen? [i]
Heb je gisteren P&W gezien, die Sonja B die aan hun vroeg of ze het nog konden volgen of dat ze in slaap waren gevallen toen opstelten maar aan het ouwehoeren wasquote:
dat was pas op het laatst toen het dreigde uit de hand te lopen Egypte en Amerika..........quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sowieso is er nogal een WTF aan de hand in de moslimlanden...
Als je alleen al kijkt naar de homepage van de Telegraaf van vandaag: oproer in Koeweit, Bahrein, Libië, Oman en Djibouti (). Tientallen doden overal.
Het was al aan de hand in Tunesië, Egypte en Jemen. Er volgen er vast nog wel meer, waar gaat het heen?
*rent rond met zwaaiende armen
En wat me ook opvalt is dat de media eigenlijk alleen veel aandacht besteden aan Amerika-vriendje Egypte. De rest? Piepkleine berichtjes in de krant.
I iz worried.
quote:Minister Kamp: Hele sociale zekerheid moet op de schop
Door de vergrijzing dreigen de WW, de AOW, de ziektewet en de nabestaandenwet op termijn onbetaalbaar te worden. Daarom wordt het mes gezet in het sociale zekerheidsstelsel.
Kamp zet het mes in de sociale zekerheid Kamp zet het mes in de sociale zekerheid
In het interview vebaast Kamp zich over de linkse koers die Wilders met zijn PVV is gaan varen op het gebied van vredesmissies en sociale zekerheid. 'Achteraf zou hij niet door een VVD-screening komen.' Hij zegt verder het democratisch recht van Wilders om te zeggen wat hij vindt, te steunen.
Dat zegt minister Henk Kamp (VVD, Sociale Zaken) zaterdag in de Volkskrant.
Krimp
'Van de kleinere beroepsbevolking hebben we alleen al voor de zorg voor ouderen 600.000 mensen nodig,' aldus Kamp. 'Dus de economie moet draaien op minder werkenden.'
Volgens hem vraagt dit om een totaal nieuwe situatie voor de sociale zekerheid. 'We bekijken nu hoe we die zo kunnen moderniseren dat die ook in krimp overeind kan blijven.'
Een breed scala aan wetten moet opnieuw worden bekeken 'vanwege de omslag in de beroepsbevolking en de krappere arbeidmarkt', aldus Kamp.
Is een leuk bandjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:28 schreef Gert het volgende:
Tonight @ The Trojan Horse in the hofcity:
Die combi met dat hammondorgeltje en niet al te subtiel gitaarwerk.. lekkere retrosound.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is een leuk bandjeVooral de drummer is errug goed.
Ik hoop voor je dat je je niet heel oud gaat voelen. Er komt volgens mij een behoorlijk jong publiek op af.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die combi met dat hammondorgeltje en niet al te subtiel gitaarwerk.. lekkere retrosound.
Ben benieuwd!
Komt door het turen op een iPadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Net oogcontrole gehad en mijn ogen zijn allebei iets van 0.5 achteruitgegaan.
Nog even en ik ben een Stevie. Wonderbaarlijk.
Daar kan ik juist alles groter op maken met een simpel vingergebaar. Het zou kunnen dat ik het niet heb opgemerkt omdat ik bijna altijd mijn bril draag. Heb nu drie weken leenlenzen en dan gaan we weer opnieuw meten of het een momentopname of echt achteruitgang was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt door het turen op een iPad
Ik zat je te pesten, maar volgens mij gaan ogen hard en sneller achteruit vanwege veel naar het beeldscherm turen (computerwerk). Ik ondervind dat zelf ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kan ik juist alles groter op maken met een simpel vingergebaar. Het zou kunnen dat ik het niet heb opgemerkt omdat ik bijna altijd mijn bril draag. Heb nu drie weken leenlenzen en dan gaan we weer opnieuw meten of het een momentopname of echt achteruitgang was.
Maar opeens zo'n spurt, terwijl ik al jaren naar beeldschermen tuur, is toch wel opvallend. Vond ook mijn opticien. Van -4 en -4,25 naar -4,75 aan allebei de ogen. De achteruitgang is te confronterend!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zat je te pesten, maar volgens mij gaan ogen hard en sneller achteruit vanwege veel naar het beeldscherm turen (computerwerk). Ik ondervind dat zelf ook.
Zo! Dat is een aardige sterkte.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar opeens zo'n spurt, terwijl ik al jaren naar beeldschermen tuur, is toch wel opvallend. Vond ook mijn opticien. Van -4 en -4,25 naar -4,75 aan allebei de ogen. De achteruitgang is te confronterend!!!
Ik ga die hond van mijn broer maar eens opvoeden tot blindegeleidehond.
En ik zou gelijk een nek-brace regelen om je hoofd rechtop te houden als je je bril op hebt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar opeens zo'n spurt, terwijl ik al jaren naar beeldschermen tuur, is toch wel opvallend. Vond ook mijn opticien. Van -4 en -4,25 naar -4,75 aan allebei de ogen. De achteruitgang is te confronterend!!!
Ik ga die hond van mijn broer maar eens opvoeden tot blindegeleidehond.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik zou gelijk een nek-brace regelen om je hoofd rechtop te houden als je je bril op hebt.
En dan gaat de achteruitgang nog veel harder, want je oogspieren verslappen en gaan onmiddellijk wennen aan het riante zicht dat je plots hebt. Zet hem na een half uur af en je ziet helemaal geen moer meer. Althans, zo vergaat het mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vorige week een leesbril gekocht
O, is dat zo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan gaat de achteruitgang nog veel harder, want je oogspieren verslappen en gaan onmiddellijk wennen aan het riante zicht dat je plots hebt. Zet hem na een half uur af en je ziet helemaal geen moer meer. Althans, zo vergaat het mij.
Daar heb ik ook last van, zit te turen en te zoeken naar houdbaarheidsdata en verwens mijzelf keer op keer dat ik mijn bril niet bij mij hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, is dat zo?![]()
Tot nu toe heb ik hem niet langer dan een paar minuten opgehad, ik heb hem alleen nog maar gebruikt om etiketten te lezen, want de lettertjes daarop maken ze steeds kleiner
Volgens mij lijkt dat maar zo en komt dat omdat je armen steeds korter worden naarmate je ouder wordt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, is dat zo?![]()
Tot nu toe heb ik hem niet langer dan een paar minuten opgehad, ik heb hem alleen nog maar gebruikt om etiketten te lezen, want de lettertjes daarop maken ze steeds kleiner
Wazigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Vreemd dat het nog zo ver achteruit gaat, je zou zeggen dat het op jouw leeftijd toch wel redelijk stabiel moet zijn.
Ja, heb jij ook al last van verslappende buikspieren?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef Marrije het volgende:
Tegenwoordig is dit het bejaardenclubje?
De RLS-slowchat, voor al uw kassa-treuzel-tips.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef Marrije het volgende:
Tegenwoordig is dit het bejaardenclubje?
niet echtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, heb jij ook al last van verslappende buikspieren?
Voor al uw ongemakkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De RLS-slowchat, voor al uw kassa-treuzel-tips.
Naar huis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar het heengaat weet ik niet, maar waar ga jij heen? Wat wordt je eerste ritje met je auto?
Zal je baas leuk vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naar huis.En misschien later op de dag naar de Aldi.
Er zit hier geen Spar in de buurt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal je baas leuk vinden
Daarom heb ik er nu ook inmiddels 3quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, zit te turen en te zoeken naar houdbaarheidsdata en verwens mijzelf keer op keer dat ik mijn bril niet bij mij heb
Er wordt wat gesport geloof ik. Joanna die Karim een dansje leert. Ik zat NWS bij te lezen en heb nog niet echt geluisterd.quote:
dan waag ik later wel een poging, ga ik eerst uitvogelen welke ov-chipkaart ik het beste kan nemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt wat gesport geloof ik. Joanna die Karim een dansje leert. Ik zat NWS bij te lezen en heb nog niet echt geluisterd.
1 thuis en 1 in de autoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom heb ik er nu ook inmiddels 3![]()
1 voor in mijn tas, 1 voor thuis en 1 voor op mijn werk.
Nah, je hebt toch nu een auto?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zit hier geen Spar in de buurt.
Zo eentje die je thuis aan kunt passenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan waag ik later wel een poging, ga ik eerst uitvogelen welke ov-chipkaart ik het beste kan nemen.
Daar heb ik dus totaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan waag ik later wel een poging, ga ik eerst uitvogelen welke ov-chipkaart ik het beste kan nemen.
Welke heb jij? Ik heb sinds kort van die zakken met een lus i.p.v. dat dichtbindstripje. De eerste keer kocht DentalFloss ze per ongeluk, maar ik vind het hartstikke handig dat je een zak zo dicht kunt laten vallen en op kunt tillen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dacht ik de hele dag lekker thuis te kunnen blijven, zijn de vuilniszakken weer op![]()
Gelijk maar 8 rollen gekocht, kunnen we weer door tot 2012
Ik heb zo'n 30 liter ding van de Blokker, deze dus, in het grijs. En de daarbij behorende zakken die te dun zijn maar wel een lusje hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik heb sinds kort van die zakken met een lus i.p.v. dat dichtbindstripje. De eerste keer kocht DentalFloss ze per ongeluk, maar ik vind het hartstikke handig dat je een zak zo dicht kunt laten vallen en op kunt tillen.
¤ 32,- euro, inclusief stoffer en blik, want die had ik ook nodig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
8 rollen. Weet je wat dat kost....
nee maar als ik met de bus of tram wil dan kan dat hier straks alleen nog maar met die stomme ovchipkaart. Ik ben meer van de strippenkaartquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb ik dus totaal geen verstand vanGa je op reis in Nederland?
Zonnetje, jullie ook?
ja wel handig, zo'n lusje, maar lange tijd vond ik ze veel te dun, ik wil de stevigheid van een Komozak en dan met lus graagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke heb jij? Ik heb sinds kort van die zakken met een lus i.p.v. dat dichtbindstripje. De eerste keer kocht DentalFloss ze per ongeluk, maar ik vind het hartstikke handig dat je een zak zo dicht kunt laten vallen en op kunt tillen.
Ik heb een 2 in 1 pakket. Ben zowel bij- als verziend, dus heb bril eigenlijk alijd op. In huis red ik me prima zonder maar ik stap echt niet in de auto zonder dat ding!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1 thuis en 1 in de auto
Zonder bril of lenzen kan ik echt niet functioneren. Alles is dan een grote blur. Dat was het trouwens ook al bij -2,75. Ik ben ook al vanaf mijn negende bijziend.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:02 schreef Disana het volgende:
Ik zorg er wel voor dat ik mijn bril (voor computerscherm, autorijden, tv) niet altijd op heb, ik geloof dat mijn ogen dan een beetje 'alert' blijven. Maar onder de 4 is al best veel, ik denk dat je dan echt niet meer zonder kunt.
Ah, dat is kleiner dan de mijne, maar jij hebt als alleenstaande natuurlijk ook iets minder afval.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 30 liter ding van de Blokker, deze dus, in het grijs. En de daarbij behorende zakken die te dun zijn maar wel een lusje hebben
[ afbeelding ]
Ik heb één 250 liter afvalcontainer per maand. Meestal red ik dat net, heel soms moet hij met drie weken aan de weg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat is kleiner dan de mijne, maar jij hebt als alleenstaande natuurlijk ook iets minder afval.
Ik liet daarnet dus een groot glas ijsthee over mijn toetsenbord en tafel lopen. Een wonder dat het toetsenbord het nog doet.
Balen dat je verplicht bent je erin te verdiepen. Het moet wel erg gecompliceerd zijn want er loopt al een oneindigheid een topic over in NWS.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee maar als ik met de bus of tram wil dan kan dat hier straks alleen nog maar met die stomme ovchipkaart. Ik ben meer van de strippenkaart![]()
Mwoah, niet echt een zonnetje. . .
Ja dat snapte ik al, dus jij kunt alleen maar slapen zonder bril. Zelf zit ik tegen de 2 voor beide ogen dus als ik gewoon rondloop, kan het nog wel zonder. Niet dat ik zomaar een zebrapad oversteek hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder bril of lenzen kan ik echt niet functioneren. Alles is dan een grote blur. Dat was het trouwens ook al bij -2,75. Ik ben ook al vanaf mijn negende bijziend.
Heb dat topic nog niet gezien, k zal eens zoeken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Balen dat je verplicht bent je erin te verdiepen. Het moet wel erg gecompliceerd zijn want er loopt al een oneindigheid een topic over in NWS.
Die strikjeszakken doen het hier prima, nog nooit gescheurd.
Wat zou je liever hebben, blind of doof?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:59 schreef Copycat het volgende:
In huis kan ik prima uit de voeten zonder. Ik zet m niet op als ik 's nachts naar de wc moet ofzo.
Maar verder heb ik wel constant mijn bril op. Of, zoals nu, mijn lenzen in. En buiten zonder hulpmiddelen rondlopen dan wel fietsen is een te grote death wish.
Pfff, dat is echt een keuze tussen twee nachtmerries. Dan maar doof met een CI. Dan kun je tenminste nog artificieel horen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zou je liever hebben, blind of doof?
Ik zou ook kiezen voor doofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pfff, dat is echt een keuze tussen twee nachtmerries. Dan maar doof met een CI. Dan kun je tenminste nog artificieel horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |