abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2011 @ 19:59:02 #201
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93117526
Dat gaan ze de volgende keer vragen aan alle kandidaten: wil jij de mol helpen?
pi_93128987
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Blik het volgende:
Ik zit nu voor 90% op Patrick

Art is te opvallend, zou niks met mollen te maken hebben als je dingen zo opvallend doet.
Karin vanwege die 3000 euro in het begin, een mol had die keuze nooit gemaakt. Plus dat opvallende domme gedrag is al een keer gedaan door de mol (en dat vond ik toen ook al erg matig)
Soundos doet teveel haar best om geld binnen te krijgen op punten dat het nergens voor nodig is. Executie anyone

Alleen Anna is een twijfelpuntje. Aan de ene kant is ze enorm fanatiek bij opdrachten. Alleen ik ben een beetje aan het twijfelen gebracht door de beredenering hierboven dat ze eigenlijk alleen geld in het laatje heeft gebracht toen ze geen keus had. Die stelling zou ik nog wel willen onderzoeken.

Dus voor mij is de mol:
90% Patrick
10% Anna
Anna brengt ook geld in de pot als dat absoluut niet nodig is. Ze ging mee met Miryanna toen die Beatrix zei, bij de polaroids heeft ze geld binnen gebracht terwijl de foto's nergens op sloegen en ze ze als mol makkelijk fout had kunnen raden, ze ging een paar keer van haar paardje af om geld op te rapen, ze heeft geld uit zee gevist...om maar wat voorbeelden te noemen. En dan zijn er nog momenten geweest waarbij ze anderen voor fouten heeft behoed en daarmee wist te voorkomen dat er geld verloren zou gaan.

Ik zat aan het begin enorm in een Anna-tunnel, maar dit zijn teveel dingen waardoor zij echt afvalt als mol wat mij betreft.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93129319
Echt, je kan bijna niet anders dan op Patrick zitten als je de feiten volgt.

Zou trouwens de eerste keer zijn dat ik de mol vanaf dag 1 goed heb.
pi_93129468
Jammer dat de matige kandidaten overblijven. Horace, Pepijn, Anna, Jan, zou een veel leuker groepje zijn geweest, maar wat doe je eraan!

Ik weet het ondertussen echt niet meer. Ik hoop in ieder geval dat het een man is.
Koel en donker bewaren
pi_93137222
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:

Inderdaad.
Iemand die lang op plek 2 stond vanwege mijn tunnelvisie, maar nu in mijn ogen echt de mol is.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93139450
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:47 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Iemand die lang op plek 2 stond vanwege mijn tunnelvisie, maar nu in mijn ogen echt de mol is.
same here...
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:14:31 #207
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_93139510
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:10 schreef sverbern het volgende:

[..]

same here...
Ik ga mee. Anders weet ik het echt niet meer :X
pi_93139583
quote:
Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:

Ik zit ook allang op Patrick, maar wees blij dat er ook nog mensen zijn die anders denken. Anders is er niemand waartegen wij straks 'zie je wel!' kunnen zeggen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 09:19:24 #209
42184 crew  DaMart
pi_93139600
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:

Volgens mijn tunnel geldt dat voor Art. Die heeft nog minder nuttigs gedaan voor de pot dan Patrick en doet elke keer wel iets waardoor een opdracht kan mislukken. Patrick heeft ook geholpen met het laten slagen van opdrachten, bijvoorbeeld door het zien van de paaltjes tijdens de jeepopdracht. Als mol rijd je daar het liefste zo snel mogelijk langs :P.

Patrick is overigens wel mijn nummer 2 als molverdachte, de vrouwen zijn het sowieso niet ;).
pi_93140000
Dus jij ziet Art serieus als Mol? Vindt je niet dat het er wat "dik" bovenop ligt?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:40:05 #211
62913 Blik
The one and Only!
pi_93140040
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mijn tunnel geldt dat voor Art. Die heeft nog minder nuttigs gedaan voor de pot dan Patrick en doet elke keer wel iets waardoor een opdracht kan mislukken. Patrick heeft ook geholpen met het laten slagen van opdrachten, bijvoorbeeld door het zien van de paaltjes tijdens de jeepopdracht. Als mol rijd je daar het liefste zo snel mogelijk langs :P.

Patrick is overigens wel mijn nummer 2 als molverdachte, de vrouwen zijn het sowieso niet ;).
In principe zou het ook Art kunnen zijn, maar dat zou gewoon ontzettend jammer zijn voor het programma. Hij zit gewoon overduidelijk te mollen. Terwijl in mijn ogen de mol dat achter de schermen dient te doen
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:42:52 #212
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_93140124
Alle kandidaten hebben dingen gedaan en geld verdiend die ze als Mol niet hadden hoeven doen. Behalve Art. Maar die kan ik echt niet als Mol zien. Dus alleen naar geld verdienen kijken zegt niet zo heel veel. Het is dus best wel moeilijk vind ik. Ze kunnen het in feite allemaal nog zijn. Behalve Art! :6
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 09:50:39 #213
42184 crew  DaMart
pi_93140358
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:38 schreef jpjedi het volgende:
Dus jij ziet Art serieus als Mol? Vindt je niet dat het er wat "dik" bovenop ligt?
Ja, het ligt er dik bovenop, maar het lijkt mij vooral een tactiek. Zo opzichtig mollen dat je molacties niet meer als zodanig worden gezien.

Het zou wel jammer zijn als het zo makkelijk is ja, maar de anderen heb ik te veel goede dingen zien doen, dus die vallen wel af als mol. Dus ja, ik zie Art op dit moment serieus als mol.
pi_93141318
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 09:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, het ligt er dik bovenop, maar het lijkt mij vooral een tactiek. Zo opzichtig mollen dat je molacties niet meer als zodanig worden gezien.

Het zou wel jammer zijn als het zo makkelijk is ja, maar de anderen heb ik te veel goede dingen zien doen, dus die vallen wel af als mol. Dus ja, ik zie Art op dit moment serieus als mol.
Tja je mag zo redeneren natuurlijk maar imo is dat niet het idee achter het spelletje en kan hij het dus niet zijn. Zou zelfs absurd zijn en een doodsteek voor het programma.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 10:36:41 #215
42184 crew  DaMart
pi_93141686
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja je mag zo redeneren natuurlijk maar imo is dat niet het idee achter het spelletje en kan hij het dus niet zijn. Zou zelfs absurd zijn en een doodsteek voor het programma.
Een mol die meehelpt aan het slagen van opdrachten is ook niet het idee achter het spelletje natuurlijk, en dat hebben de anderen gedaan... :P.

Maar goed, over een paar weken weten we het ;).
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:38:38 #216
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_93141760
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:

[..]

Een mol die meehelpt aan het slagen van opdrachten is ook niet het idee achter het spelletje natuurlijk, en dat hebben de anderen gedaan... :P.

Maar goed, over een paar weken weten we het ;).
Maar die keren dat Patrick iets liet slagen kun je ook verklaren als mislukte molacties. Bij die paaltjesopdracht was het wellicht zijn tactiek om de boel heel veel op te houden bij het zien van een paaltje en om zo buiten de tijd binnen te komen. Geniaal als het gelukt was, als het niet lukt verdenkt niemand je...
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:46:29 #217
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_93142049
Daarbij zijn het natuurlijk ook maar mensen he. Het is hier wel heel makkelijk om te zeggen wat een mol idealiter had moeten doen en dingen verzinnen die ze als smoes hadden kunnen gebruiken. Maar ik ben zelf ook zo'n type die pas achteraf bedenkt wat ik had moeten zeggen. En er gebeurt een hoop, dus kan me best voorstellen dat niet alles dan loopt zoals ideaal zou zijn voor een Mol. Al heeft de Mol natuurlijk wel een voorsprong dat die de opdrachten van tevoren weet enzow. Maardan nog, de andere kandidaten kunnen ook anders reageren dan je van tevoren had gedacht.

Zo kan ik mij best voorstellen dat Karin bij die mandjes opdracht - eerste aflevering, als ze de Mol is zat ze er misschien nog niet helemaal in - zo gauw geen andere mogelijkheid zag dan dat geld te pakken. Dat ze er niet op gekomen was zoals Soundos om geen geld te pakken, of niet meteen de eerste aflevering verdacht wilde worden doorgeen of weinig geld te pakken.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_93142098
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:46 schreef texelonia het volgende:
Daarbij zijn het natuurlijk ook maar mensen he. Het is hier wel heel makkelijk om te zeggen wat een mol idealiter had moeten doen en dingen verzinnen die ze als smoes hadden kunnen gebruiken. Maar ik ben zelf ook zo'n type die pas achteraf bedenkt wat ik had moeten zeggen. En er gebeurt een hoop, dus kan me best voorstellen dat niet alles dan loopt zoals ideaal zou zijn voor een Mol. Al heeft de Mol natuurlijk wel een voorsprong dat die de opdrachten van tevoren weet enzow. Maardan nog, de andere kandidaten kunnen ook anders reageren dan je van tevoren had gedacht.

Zo kan ik mij best voorstellen dat Karin bij die mandjes opdracht - eerste aflevering, als ze de Mol is zat ze er misschien nog niet helemaal in - zo gauw geen andere mogelijkheid zag dan dat geld te pakken. Dat ze er niet op gekomen was zoals Soundos om geen geld te pakken, of niet meteen de eerste aflevering verdacht wilde worden doorgeen of weinig geld te pakken.
Nou ja, dat ging om 3000 euro. Als ze de mol is zou ik dat wel heel slecht vinden, ook al is het als tactiek om meteen minder verdacht te zijn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:55:30 #219
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_93142362
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:48 schreef Felagund het volgende:

[..]

Nou ja, dat ging om 3000 euro. Als ze de mol is zou ik dat wel heel slecht vinden, ook al is het als tactiek om meteen minder verdacht te zijn.
Tja ik zeg ook niet dat ik het goed vind :P

Maar de anderen hebben ook (veel) geld verdiend, behalve Art en ik weiger gewoon te geloven dat die het is.
©Dumbo
pi_93143102
Ik ga GVD niet nog een keer op de verkeerde mol zitten. Het is Patrick, en nu heb ik geen tunnelvisie.

Al denk ik nog steeds dat het Pepijn is, maar dat ze halverwege het seizoen besloten een andere mol aan te wijzen.. Ja om ons op een dwaalspoor te brengen. Patrick is gewoon het hulpje van Pepijn..jeweetzelluf. :7
pi_93144260
Heeft iemand nog een overzicht wie hoeveel geld in de pot heeft gebracht? De laatste keer dat ik die hier zag lag het allemaal best gelijk, alleen Karin veel meer.
pi_93146610
Ik vind het eigenlijk helemaal geen leuk seizoen meer... er zitten teveel nepmollen bij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_93148412
Ik geloof ook nog steeds dat patrick de mol is. Wat voor reden zou hij ooit kunnen hebben gehad om Art zijn jokers te geven? De enige reden is om hem in het spel te houden om geld uit de pot te houden. Want welke mol moet nu mollen als je Art in het spel hebt?
Ook bij het jokerspel zegt Patrick bij keuze 1 van Art (0 jokers) een klein nee-tje. En staat hij achter Karin die bij keuze 2 opzichtig nee schudt.

@ Jor_dii, deze aflevering zie je van de kandidaten ook een testkeuze.
Deze klikken echt aan
Art: 20
Pepijn: 17 (een kennisvraag over de mol waar het net in de achtergrond over gaat)
Karin: 14
Soundos: 11

Deze klikken niet aan:
Patrick: 15
Anna: 1

Jokers over (misschien nog een leuke statistiek):
Karin: 1
Art: 1
Patrick: 3 (Zie je er geen inzetten).

Raar dat je Patrick niets in ziet zetten en de andere allemaal op een of andere manier wel. Want 0 inzetten in zo'n situatie is gewoon dom?

PS: Zou in het begin de mol niet contact opnemen met kandidaten om ze te helpen? Art loopt zo erg te mollen, zou er contact met hem opgenomen zijn door Patrick? :P
pi_93148548
Dat van dat contact opnemen is pas volgende week. Dat zie je in het voorstukje.
pi_93148849
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Miendientje het volgende:
Dat van dat contact opnemen is pas volgende week. Dat zie je in het voorstukje.
Dat is deze week dus, a.s. donderdag.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_93149038
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat is deze week dus, a.s. donderdag.
Scherp ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:40:10 #227
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_93180187
Maar hoe werkt dat dan? Weet die persoon dan wie de mol is? Krijgen we nu een persoon extra die expres zit te mollen... :X
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_93181233
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef jcdragon het volgende:
Maar hoe werkt dat dan? Weet die persoon dan wie de mol is? Krijgen we nu een persoon extra die expres zit te mollen... :X
Als je nu twee dagen wacht dan heb je het antwoord. Het is niet alsof wij meer materiaal hebben gezien dan jij.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93182105
Zal wel contact via een medium zijn. Dus via papier of geluid dat verdraaid is oid. Het lijkt me niet dat je dan weet wie de mol is. Het spel gaat er tenslotte om om te raden wie de mol is. Maar wat die 'hulp' inhoudt, geen idee.
pi_93183344
Tuurlijk zie je Patrick geen joker inzetten, dat heeft 'ie niet nodig :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:13:01 #231
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_93191149
Als je contact met de mol wilt hebben, zal je een joker moeten inzetten. Blijkt uit de interviews van aflevering 8.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_93191178
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:13 schreef jcdragon het volgende:
Als je contact met de mol wilt hebben, zal je een joker moeten inzetten. Blijkt uit de interviews van aflevering 8.
Ja, dat bleek ook al uit de promo. Ik denk dat de meesten het wel zullen doen. Tenminste zij die nog een joker hebben.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:53:47 #233
62913 Blik
The one and Only!
pi_93192586
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:13 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ja, dat bleek ook al uit de promo. Ik denk dat de meesten het wel zullen doen. Tenminste zij die nog een joker hebben.
Ik denk dat de meesten nog wel een joker over hebben, alleen Anna denk ik niet.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:24:54 #234
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_93202591
Natuurlijk zet Patrick een joker in, omdat hij die toch niet nodig heeft en om de verdachtmakingen bij hem weg te nemen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:25:40 #235
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_93214769
Het is zover! niet :( nog 25 uur, 5 minuten + 5 minuten reclame.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_93220320
Zijn jullie ook bang dat het Karin of Soundos is?
Koel en donker bewaren
pi_93220551
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ja. :'( Karin lijkt me erg. Of Art ook.
Album top 100 2024
pi_93220639
Eigenlijk lijkt Art me nog niet eens zo erg. Ik heb honderd keer liever dat Art het is dan Karin of Soundos.
Koel en donker bewaren
pi_93222047
Anna is 100% zeker de mol.....
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_93225768
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef JohnDDD het volgende:
:')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93228695
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef JohnDDD het volgende:
_O-
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:20:51 #242
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93230766
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Nee waarom het is toch maar een spel..En ik denk dat Soundos zeker de mol niet is. Karin weet ik zonet niet.
pi_93242082
Ik erger me blauw aan die lompe luie Soundos. Denk daarom dat ze de mol is. Ze is overal bang voor en brengt bijna geen geld binnen.

Kan niet wachten op de allerlaatste aflevering. Met de ontknoping en de mollenstreken.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93242847
Waarom die smilies??? Alleen omdat jullie denken dat Anna zeker niet de mol kan zijn??

Je hoort n.b. "Anna is de mol" in het introductiefilmpje
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_93243101
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom die smilies??? Alleen omdat jullie denken dat Anna zeker niet de mol kan zijn??

Als je er maar vaak genoeg naar luistert hoor je dat inderdaad.
pi_93243123
Vanavond wordt wel weer een spannende aflevering denk ik met die contact-met-de-Mol opdracht. Ben benieuwd of Anna er uit vliegt (volgens de vraag 8 > afl 8 theorie).
pi_93243222
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Anna brengt ook geld in de pot als dat absoluut niet nodig is. Ze ging mee met Miryanna toen die Beatrix zei, bij de polaroids heeft ze geld binnen gebracht terwijl de foto's nergens op sloegen en ze ze als mol makkelijk fout had kunnen raden, ze ging een paar keer van haar paardje af om geld op te rapen, ze heeft geld uit zee gevist...om maar wat voorbeelden te noemen. En dan zijn er nog momenten geweest waarbij ze anderen voor fouten heeft behoed en daarmee wist te voorkomen dat er geld verloren zou gaan.

Ik zat aan het begin enorm in een Anna-tunnel, maar dit zijn teveel dingen waardoor zij echt afvalt als mol wat mij betreft.
Anna is het zeker niet.
pi_93243614
quote:

Dat hoeft toch niks te betekenen? Kan toch gewoon één van de kandidaten zijn die denkt dat Anna de Mol is? Net zoals je Horace hoort zeggen "Trust nobody!"
©Dumbo
pi_93244119
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:

Denk nou eens na aub...
pi_93245441
quote:

Dat is overtuigend bewijs. Niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')