Anna brengt ook geld in de pot als dat absoluut niet nodig is. Ze ging mee met Miryanna toen die Beatrix zei, bij de polaroids heeft ze geld binnen gebracht terwijl de foto's nergens op sloegen en ze ze als mol makkelijk fout had kunnen raden, ze ging een paar keer van haar paardje af om geld op te rapen, ze heeft geld uit zee gevist...om maar wat voorbeelden te noemen. En dan zijn er nog momenten geweest waarbij ze anderen voor fouten heeft behoed en daarmee wist te voorkomen dat er geld verloren zou gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Blik het volgende:
Ik zit nu voor 90% op Patrick
Art is te opvallend, zou niks met mollen te maken hebben als je dingen zo opvallend doet.
Karin vanwege die 3000 euro in het begin, een mol had die keuze nooit gemaakt. Plus dat opvallende domme gedrag is al een keer gedaan door de mol (en dat vond ik toen ook al erg matig)
Soundos doet teveel haar best om geld binnen te krijgen op punten dat het nergens voor nodig is. Executie anyone
Alleen Anna is een twijfelpuntje. Aan de ene kant is ze enorm fanatiek bij opdrachten. Alleen ik ben een beetje aan het twijfelen gebracht door de beredenering hierboven dat ze eigenlijk alleen geld in het laatje heeft gebracht toen ze geen keus had. Die stelling zou ik nog wel willen onderzoeken.
Dus voor mij is de mol:
90% Patrick
10% Anna
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:
Echt, je kan bijna niet anders dan op Patrick zitten als je de feiten volgt.
Zou trouwens de eerste keer zijn dat ik de mol vanaf dag 1 goed heb.
same here...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:47 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Iemand die lang op plek 2 stond vanwege mijn tunnelvisie, maar nu in mijn ogen echt de mol is.
Ik zit ook allang op Patrick, maar wees blij dat er ook nog mensen zijn die anders denken. Anders is er niemand waartegen wij straks 'zie je wel!' kunnen zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:
Volgens mijn tunnel geldt dat voor Art. Die heeft nog minder nuttigs gedaan voor de pot dan Patrick en doet elke keer wel iets waardoor een opdracht kan mislukken. Patrick heeft ook geholpen met het laten slagen van opdrachten, bijvoorbeeld door het zien van de paaltjes tijdens de jeepopdracht. Als mol rijd je daar het liefste zo snel mogelijk langsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef jpjedi het volgende:
In principe zou het ook Art kunnen zijn, maar dat zou gewoon ontzettend jammer zijn voor het programma. Hij zit gewoon overduidelijk te mollen. Terwijl in mijn ogen de mol dat achter de schermen dient te doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mijn tunnel geldt dat voor Art. Die heeft nog minder nuttigs gedaan voor de pot dan Patrick en doet elke keer wel iets waardoor een opdracht kan mislukken. Patrick heeft ook geholpen met het laten slagen van opdrachten, bijvoorbeeld door het zien van de paaltjes tijdens de jeepopdracht. Als mol rijd je daar het liefste zo snel mogelijk langs.
Patrick is overigens wel mijn nummer 2 als molverdachte, de vrouwen zijn het sowieso niet.
Ja, het ligt er dik bovenop, maar het lijkt mij vooral een tactiek. Zo opzichtig mollen dat je molacties niet meer als zodanig worden gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:38 schreef jpjedi het volgende:
Dus jij ziet Art serieus als Mol? Vindt je niet dat het er wat "dik" bovenop ligt?
Tja je mag zo redeneren natuurlijk maar imo is dat niet het idee achter het spelletje en kan hij het dus niet zijn. Zou zelfs absurd zijn en een doodsteek voor het programma.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het ligt er dik bovenop, maar het lijkt mij vooral een tactiek. Zo opzichtig mollen dat je molacties niet meer als zodanig worden gezien.
Het zou wel jammer zijn als het zo makkelijk is ja, maar de anderen heb ik te veel goede dingen zien doen, dus die vallen wel af als mol. Dus ja, ik zie Art op dit moment serieus als mol.
Een mol die meehelpt aan het slagen van opdrachten is ook niet het idee achter het spelletje natuurlijk, en dat hebben de anderen gedaan...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja je mag zo redeneren natuurlijk maar imo is dat niet het idee achter het spelletje en kan hij het dus niet zijn. Zou zelfs absurd zijn en een doodsteek voor het programma.
Maar die keren dat Patrick iets liet slagen kun je ook verklaren als mislukte molacties. Bij die paaltjesopdracht was het wellicht zijn tactiek om de boel heel veel op te houden bij het zien van een paaltje en om zo buiten de tijd binnen te komen. Geniaal als het gelukt was, als het niet lukt verdenkt niemand je...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een mol die meehelpt aan het slagen van opdrachten is ook niet het idee achter het spelletje natuurlijk, en dat hebben de anderen gedaan....
Maar goed, over een paar weken weten we het.
Nou ja, dat ging om 3000 euro. Als ze de mol is zou ik dat wel heel slecht vinden, ook al is het als tactiek om meteen minder verdacht te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:46 schreef texelonia het volgende:
Daarbij zijn het natuurlijk ook maar mensen he. Het is hier wel heel makkelijk om te zeggen wat een mol idealiter had moeten doen en dingen verzinnen die ze als smoes hadden kunnen gebruiken. Maar ik ben zelf ook zo'n type die pas achteraf bedenkt wat ik had moeten zeggen. En er gebeurt een hoop, dus kan me best voorstellen dat niet alles dan loopt zoals ideaal zou zijn voor een Mol. Al heeft de Mol natuurlijk wel een voorsprong dat die de opdrachten van tevoren weet enzow. Maardan nog, de andere kandidaten kunnen ook anders reageren dan je van tevoren had gedacht.
Zo kan ik mij best voorstellen dat Karin bij die mandjes opdracht - eerste aflevering, als ze de Mol is zat ze er misschien nog niet helemaal in - zo gauw geen andere mogelijkheid zag dan dat geld te pakken. Dat ze er niet op gekomen was zoals Soundos om geen geld te pakken, of niet meteen de eerste aflevering verdacht wilde worden doorgeen of weinig geld te pakken.
Tja ik zeg ook niet dat ik het goed vindquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, dat ging om 3000 euro. Als ze de mol is zou ik dat wel heel slecht vinden, ook al is het als tactiek om meteen minder verdacht te zijn.
Dat is deze week dus, a.s. donderdag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Miendientje het volgende:
Dat van dat contact opnemen is pas volgende week. Dat zie je in het voorstukje.
Scherpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is deze week dus, a.s. donderdag.
Als je nu twee dagen wacht dan heb je het antwoord. Het is niet alsof wij meer materiaal hebben gezien dan jij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef jcdragon het volgende:
Maar hoe werkt dat dan? Weet die persoon dan wie de mol is? Krijgen we nu een persoon extra die expres zit te mollen...
Ja, dat bleek ook al uit de promo. Ik denk dat de meesten het wel zullen doen. Tenminste zij die nog een joker hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:13 schreef jcdragon het volgende:
Als je contact met de mol wilt hebben, zal je een joker moeten inzetten. Blijkt uit de interviews van aflevering 8.
Ik denk dat de meesten nog wel een joker over hebben, alleen Anna denk ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat bleek ook al uit de promo. Ik denk dat de meesten het wel zullen doen. Tenminste zij die nog een joker hebben.
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Zijn jullie ook bang dat het Karin of Soundos is?
quote:
Nee waarom het is toch maar een spel..En ik denk dat Soundos zeker de mol niet is. Karin weet ik zonet niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Zijn jullie ook bang dat het Karin of Soundos is?
Als je er maar vaak genoeg naar luistert hoor je dat inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom die smilies??? Alleen omdat jullie denken dat Anna zeker niet de mol kan zijn??
Je hoort n.b. "Anna is de mol" in het introductiefilmpje
Anna is het zeker niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Anna brengt ook geld in de pot als dat absoluut niet nodig is. Ze ging mee met Miryanna toen die Beatrix zei, bij de polaroids heeft ze geld binnen gebracht terwijl de foto's nergens op sloegen en ze ze als mol makkelijk fout had kunnen raden, ze ging een paar keer van haar paardje af om geld op te rapen, ze heeft geld uit zee gevist...om maar wat voorbeelden te noemen. En dan zijn er nog momenten geweest waarbij ze anderen voor fouten heeft behoed en daarmee wist te voorkomen dat er geld verloren zou gaan.
Ik zat aan het begin enorm in een Anna-tunnel, maar dit zijn teveel dingen waardoor zij echt afvalt als mol wat mij betreft.
Dat hoeft toch niks te betekenen? Kan toch gewoon één van de kandidaten zijn die denkt dat Anna de Mol is? Net zoals je Horace hoort zeggen "Trust nobody!"quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom die smilies??? Alleen omdat jullie denken dat Anna zeker niet de mol kan zijn??
Denk nou eens na aub...quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:
Dat is overtuigend bewijs. Niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef JohnDDD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |