abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter donderdag 17 februari 2011 @ 23:05:00 #26
87554 Cee
Welluk?
pi_92943281
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Oh en by the way, heeft iemand bij de vulkaanopdracht, toen ze de eerste koffer tegenkwamen, de tekst op de vulkaangesteente gezien? In wit kalk geschreven op zwart gesteente. Misschien is het al genoemd, maar ik weet niet wat het betekent?
Er stond iets van '... Tours', lijkt mij een tekst te zijn dat als indicatie dient voor de vulkaan-wandelroute van een of andere rondleiding. Dus niks verdachts.
pi_92943398
ik heb er een screencap van gemaakt... ff wachten hoor!
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:08:03 #28
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_92943501
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Er stond iets van '... Tours', lijkt mij een tekst te zijn dat als indicatie dient voor de vulkaan-wandelroute van een of andere rondleiding. Dus niks verdachts.
Nicarao Life Tours
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_92943878
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Uhm, je bent niet de eerste die met die theorie komt. Iemand anders hier op t forum kwam er al eerder mee. Hij lijkt inderdaad te kloppen.
Jep, deze heb ik hier als eerste gepost en het lijkt te gaan kloppen:

Ik haal m'n oude theorie er nog maar eens bij:

In aflevering 1 zien we:

Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)

In aflevering 2 zien we:

Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit

Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)

Anna zit op Art, Soundos op Patrick en Karin dus het lijkt aannemelijk dat Soundos in afl. 9 te veel richting Karin zal trekken met de test en er dan uitvliegt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92944215
ook al is het opgelost en waarschijnlijk dus geen aanwijzing, ik wilde toch even de screencap plaatsen (die dankzij mijn trage computer nogal op zich liet wachten..):

Dit was rond 15:50 min. in de aflevering
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:20:53 #31
128056 MrManiak
pi_92944358
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ook al is het opgelost en waarschijnlijk dus geen aanwijzing, ik wilde toch even de screencap plaatsen (die dankzij mijn trage computer nogal op zich liet wachten..):

[ afbeelding ]

Dit was rond 15:50 min. in de aflevering
Het is een tour die wordt aangeboden door Nicarao Lake Tours ;)

http://www.nicaraolake.com/volcanoes_route.html
Mijn (inte)r(e)views!
pi_92944403
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jep, deze heb ik hier als eerste gepost en het lijkt te gaan kloppen:

In aflevering 1 zien we:

In aflevering 2 zien we:

Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)

Anna zit op Art, Soundos op Patrick en Karin dus het lijkt aannemelijk dat Soundos in afl. 9 te veel richting Karin zal trekken met de test en er dan uitvliegt.
Maar is Patrick dan de winnaar of de mol? Soms laten ze ook de winnaar nummer 1 worden zeg maar en niet de mol.

Art vraag 11: heeft veel aanwijzingen met 11 gegeven (o.a. dat er 83 manieren zijn waarop we in Nederland regen noemen in de vorige aflevering, 8+3=11), 11 is het mollencijfer... zou dus wat mij betreft ook de mol kunnen zijn!
pi_92944464
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Het is een tour die wordt aangeboden door Nicarao Lake Tours ;)

http://www.nicaraolake.com/volcanoes_route.html
haha ja dat wist ik niet.. maar goed, dan maar een plaatje van een regenachtige vulkaan :P
pi_92944602
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Maar is Patrick dan de winnaar of de mol? Soms laten ze ook de winnaar nummer 1 worden zeg maar en niet de mol.

Art vraag 11: heeft veel aanwijzingen met 11 gegeven (o.a. dat er 83 manieren zijn waarop we in Nederland regen noemen in de vorige aflevering, 8+3=11), 11 is het mollencijfer... zou dus wat mij betreft ook de mol kunnen zijn!
Zeker, de laatste 4 - er van uitgaande dat Anna er volgende week uitvliegt - is moeilijk te bepalen. Ik blijf iig bij Patrick als Mol.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:24:53 #35
128056 MrManiak
pi_92944623
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

haha ja dat wist ik niet.. maar goed, dan maar een plaatje van een regenachtige vulkaan :P
Heb je ook nog een screenie van de waterige Anna in de zee :+
Mijn (inte)r(e)views!
pi_92944797
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Heb je ook nog een screenie van de waterige Anna in de zee :+
haha die zal je even zelf moeten zoeken :P
pi_92944881
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zeker, de laatste 4 - er van uitgaande dat Anna er volgende week uitvliegt - is moeilijk te bepalen. Ik blijf iig bij Patrick als Mol.
dat ben ik met je eens: de laatste drie (wat mij betreft zijn Soundos en Anna het echt niet) zijn moeilijk te bepalen, omdat ze alledrie lopen te mollen. Wat dat betreft zijn de anderen die geen mol zijn (of het nu Patrick, Art of Karin is) het spel irritant aan het spelen. Ik vind het zelfs saai te noemen.. pas als het bij die drie komt, wordt het weer interessant. Maar ik durf te wedden dat, tot op het laatste moment, de andere twee die in de finale zitten, ook lopen te mollen als een gek. Dan heb je eerder drie mollen in een spel dan één.
pi_92946419
Ik weet niet meer wie het postte, maar er werd vandaag in een eerder topic 'hopelijk gaat Art of Karin er uit zodat mensen eindelijk doorkrijgen dat het Pepijn is' gepost. Nu moet ik gniffelen. :P

Verder kun je op Anna (en misschien Soundos) na van iedereen een molfilmpje maken, dus eigenlijk boeit het weinig. Maar ik blijf bij Patrick, vandaag was ie weer lekker bezig. En Art ook natuurlijk, maargoed dat geloof ik niet zo.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:56:48 #39
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_92946503
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

In aflevering 1 zien we:

In aflevering 2 zien we:

Je helpt me lekker bij m'n prono.
pi_92948582
Verdorie, ik was eindelijk vanuit mijn Anna-tunnel overgestapt naar de pepijn-tunnel, gaat ie ineens goed zijn best doen en vliegt ie eruit -O-

Dan blijft voor mij alleen Patrick over. Ik zou het echt bagger vinden als Art de mol zou zijn. Het hele idee van een mol is toch dat hij sneaky te werk gaat, ondergronds. Nou als er iets is wat Art niet doet is het wel subtiel en ondergronds te werk gaan...

De dames brengen te veel geld in de pot en dan blijft dus Patrick over. Die staat niet heel vaak op de voorgrond en als hij vandaag met een idee kwam, was dit alleen ten nadele van de pot.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 01:29:30 #41
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_92950336
Ik blijf twijfelen tussen Soundos en Karin.

Ik zag Karin met beide zware opdrachten geen reet uitvoeren.
Bang wezen en toekijken, en als het kan de opdracht verkloten.

Maar als zij de mol is, vind ik het slapper dan slap.
pi_92950550
Ondanks dat ze niks deed bemoeide ze zich wel met Art en Patrick die op het laatst weer de kleinere kist wilden pakken, dat vond ze geen goed idee. Lekker makkelijk als je zelf geen flikker uitvoert natuurlijk, maar als ze de mol zou zijn had ze het laten gaan denk ik.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:18:49 #43
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92953084
Oké, Pepijn eruit. Leuke kandidaat, had er van mij wel even in mogen blijven. Ook omdat er veel mensen overtuigd waren dat hij de mol was. En hier toch redelijk zelfverzekerd anderen van tunnelvisie betichtten.

Ik blijf op Patrick. Ik heb hem niet veel molacties zien uithalen in deze aflevering maar als je namen gaat afstrepen blijft hij over:
- Art: te opvallende wannabe-mol
- Anna: te fanatiek
- Soundos: "executie" (zou nog mijn reservemol kunnen zijn, maar ik ben overtuigd dat het P is)
- Karin: 3000 euro in aflevering 1
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:21:31 #44
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92953114
Ik ben verliefd op Anna O+
Je moeder is een hamster
pi_92953247
Pepijn is gewoon keihard genakt. Erg jammer.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 februari 2011 @ 08:41:13 #46
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_92953388
Best vreemd om te zien dat ze elkaar allemaal hielpen; tot Pepijn aan de beurt was. Het leek wel afgesproken werk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:21:07 #47
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_92954075
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Best vreemd om te zien dat ze elkaar allemaal hielpen; tot Pepijn aan de beurt was. Het leek wel afgesproken werk.
Ja en nee,

Als eerste is de opdracht nog niet geheel duidelijk en toen zag je Karin gokken (of dat claimde ze natuurlijk). Daarna is iedereen nerveus omdat ze ook die 3 jokers willen. Dan helpen ze elkaar in de hoop dat ze daarna ook geholpen worden. Tot natuurlijk iedereen behalve pepijn die 3 jokers heeft. Het is heel slim om ten minste 1 iemand er naast te laten grijpen, anders heb je er zelf ook weinig aan gehad.
pi_92954391
Mijn mol eruit!
Wat een stomme serie dit jaar }:|
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:34:48 #49
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92954423
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Mishu het volgende:

Oud, ik ben die oude excuus-kandidaten echt zat. Er zit altijd wel een oudere vrouw in.
Wat slaat dat op o|O o|O
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:36:38 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92954471
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Ja dat vond ik ook vreemd dat Pepijn de enige was die geen jokers had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')