Er stond iets van '... Tours', lijkt mij een tekst te zijn dat als indicatie dient voor de vulkaan-wandelroute van een of andere rondleiding. Dus niks verdachts.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Oh en by the way, heeft iemand bij de vulkaanopdracht, toen ze de eerste koffer tegenkwamen, de tekst op de vulkaangesteente gezien? In wit kalk geschreven op zwart gesteente. Misschien is het al genoemd, maar ik weet niet wat het betekent?
Nicarao Life Toursquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Er stond iets van '... Tours', lijkt mij een tekst te zijn dat als indicatie dient voor de vulkaan-wandelroute van een of andere rondleiding. Dus niks verdachts.
Jep, deze heb ik hier als eerste gepost en het lijkt te gaan kloppen:quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Uhm, je bent niet de eerste die met die theorie komt. Iemand anders hier op t forum kwam er al eerder mee. Hij lijkt inderdaad te kloppen.
Het is een tour die wordt aangeboden door Nicarao Lake Toursquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ook al is het opgelost en waarschijnlijk dus geen aanwijzing, ik wilde toch even de screencap plaatsen (die dankzij mijn trage computer nogal op zich liet wachten..):
[ afbeelding ]
Dit was rond 15:50 min. in de aflevering
Maar is Patrick dan de winnaar of de mol? Soms laten ze ook de winnaar nummer 1 worden zeg maar en niet de mol.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, deze heb ik hier als eerste gepost en het lijkt te gaan kloppen:
Ik haal m'n oude theorie er nog maar eens bij:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Anna zit op Art, Soundos op Patrick en Karin dus het lijkt aannemelijk dat Soundos in afl. 9 te veel richting Karin zal trekken met de test en er dan uitvliegt.
haha ja dat wist ik niet.. maar goed, dan maar een plaatje van een regenachtige vulkaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Het is een tour die wordt aangeboden door Nicarao Lake Tours
http://www.nicaraolake.com/volcanoes_route.html
Zeker, de laatste 4 - er van uitgaande dat Anna er volgende week uitvliegt - is moeilijk te bepalen. Ik blijf iig bij Patrick als Mol.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:21 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Maar is Patrick dan de winnaar of de mol? Soms laten ze ook de winnaar nummer 1 worden zeg maar en niet de mol.
Art vraag 11: heeft veel aanwijzingen met 11 gegeven (o.a. dat er 83 manieren zijn waarop we in Nederland regen noemen in de vorige aflevering, 8+3=11), 11 is het mollencijfer... zou dus wat mij betreft ook de mol kunnen zijn!
Heb je ook nog een screenie van de waterige Anna in de zeequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
haha ja dat wist ik niet.. maar goed, dan maar een plaatje van een regenachtige vulkaan
haha die zal je even zelf moeten zoekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb je ook nog een screenie van de waterige Anna in de zee
dat ben ik met je eens: de laatste drie (wat mij betreft zijn Soundos en Anna het echt niet) zijn moeilijk te bepalen, omdat ze alledrie lopen te mollen. Wat dat betreft zijn de anderen die geen mol zijn (of het nu Patrick, Art of Karin is) het spel irritant aan het spelen. Ik vind het zelfs saai te noemen.. pas als het bij die drie komt, wordt het weer interessant. Maar ik durf te wedden dat, tot op het laatste moment, de andere twee die in de finale zitten, ook lopen te mollen als een gek. Dan heb je eerder drie mollen in een spel dan één.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker, de laatste 4 - er van uitgaande dat Anna er volgende week uitvliegt - is moeilijk te bepalen. Ik blijf iig bij Patrick als Mol.
Je helpt me lekker bij m'n prono.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik haal m'n oude theorie er nog maar eens bij:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Ja en nee,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Best vreemd om te zien dat ze elkaar allemaal hielpen; tot Pepijn aan de beurt was. Het leek wel afgesproken werk.
Wat slaat dat opquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Mishu het volgende:
Oud, ik ben die oude excuus-kandidaten echt zat. Er zit altijd wel een oudere vrouw in.
Ja dat vond ik ook vreemd dat Pepijn de enige was die geen jokers had.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Best vreemd om te zien dat ze elkaar allemaal hielpen; tot Pepijn aan de beurt was. Het leek wel afgesproken werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |