Sinds wanneer niet meer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar geen foto van mezelf op staan.
Op hyves heb ik nooit een foto van mezelf gehad.quote:
Verdammtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op hyves heb ik nooit een foto van mezelf gehad.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
VerdammtWie was die enorme yieh yieh gangster dan?
Ok ff zoekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
I have no idea where you are talking about.
oh kut..quote:
Wauwzers!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh kut..Helemaal vergeten dat ik die erop geplaatst had. Maar zo kort is mijn haar nu ook.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:16 schreef jna het volgende:
Ik denk dat ie ons stiekem luctort en dat die persoon heel iemand anders is
Zou jammer zijn, want die gast is wel een enorme gangsterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:16 schreef jna het volgende:
Ik denk dat ie ons stiekem luctort en dat die persoon heel iemand anders is
Ik ben er niks bij inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, want die gast is wel een enorme gangster
Idd, hij mept je zo de hoek inquote:
daarom loop ik ook altijd met een pipaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, hij mept je zo de hoek in
Laf! Julie kunnen toch zo hard rennen? Waar heb je dan een pipa voor nodig!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
daarom loop ik ook altijd met een pipa
Dat harde rennen is nodig voor de politiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laf! Julie kunnen toch zo hard rennen? Waar heb je dan een pipa voor nodig!
Oh, dat is de trigger? Dus het werkt niet bij andere mensen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
Dat harde rennen is nodig voor de politie
Nee, die kan ik wel hebben, of ik schiet ze neer met mn pipa. En daarna moet ik dan rennen voor de politie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, dat is de trigger? Dus het werkt niet bij andere mensen?
Heeft je pipa zo'n klein magazijn dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, die kan ik wel hebben, of ik schiet ze neer met mn pipa. En daarna moet ik dan rennen voor de politie.
ja jonge, die pipa in mn broek neemt toch alle ruimte in beslagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft je pipa zo'n klein magazijn dan?
Alsof dat iets zal uitmaken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
daarom loop ik ook altijd met een pipa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |