Ze hadden ook een echt geheimquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef akveor het volgende:
Laura en Guido moeten niet zeiken. Dan hadden ze zelf maar en geheim moeten bedenken.
Had Guido idd maar moeten zeggen dat ie een Kasthomo isquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef akveor het volgende:
Laura en Guido moeten niet zeiken. Dan hadden ze zelf maar en geheim moeten bedenken.
Maar HOE dan, in godsnaam, want ze lag heel de tijd bij Alex op schootquote:
Ja dat verbaasde mij ook... ze klit toch veel meer met Alex dan met Guidoquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
Maar ehhhhhh, als al die andere vrouwen haar lopen te waarschuwen dat hij al een vriendin heeft, valt het hen dus wel op dat ze zogenaamd iets hebben?
Áls hij een vriendin heeft, áls, dan weet ze echt wel dat-ie van meer walletjes eet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef robmmad16 het volgende:
Guido: "Schat, alles wat ik doe is voor jou" (ook dat ie geneukt word door andere mannen?)
Dat mag je in ieder geval wel hopen jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Áls hij een vriendin heeft, áls, dan weet ze echt wel dat-ie van meer walletjes eet.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
En nu allemaal: Joanna is een.... hoerrrrrrrrrrr![]()
.
Tering, wat een aandachtshoeren...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze hadden ook een echt geheim
Dat is het hem juist, dat weet/wist ze echt niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Áls hij een vriendin heeft, áls, dan weet ze echt wel dat-ie van meer walletjes eet.
Dat viel mij ook op. Hij keek er zo totaal ongeïnteresseerd, gevoelloos bij. Nog nét niet met afkeer, maar dat lag op de loer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het er zo stom uitzien als Guido zijn arm om Laura heenslaat enzo, volgens mij heeft hij er totaal geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |