Die kan niet tegen haar verliesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens een hekel aan Cynthia... die heb ik nauwelijks gezien de hele week
"Iew vrouwen"quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Hij keek er zo totaal ongeïnteresseerd, gevoelloos bij. Nog nét niet met afkeer, maar dat lag op de loer.
nee ik zie eigenlijk alleen maar Joanna in beeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
valt het jullie niet op dat laura het meest in beeld is, met gesprekjes enzo viel me gisteren al op
zoveelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
Sharon heeft ook het IQ van een visstick
Dan loopt ze het zwembad in snachts.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen ze Joanna niet bij Cynthia in dat tentje proppen?
Kan me haast niet voorstellen dat je daar geen open kaart over speelt, als je zo open en bloot op internet staat. Kwestie van tijd voordat iemand in je kring daar achter komt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, dat weet/wist ze echt niet.
En het probleem is?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dan loopt ze het zwembad in snachts.
ja nu maar let maar op, al zitten ze met meer man op de bank de camera staat op haar en haar gesprekjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zie eigenlijk alleen maar Joanna in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |