Beetje uitstel is dan wel weer geilquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
MissM! Nee, eventjes geduld nog.
Ik zag het ook als grapjequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Als een garpje natuurlijk. Je weet best dat mijn voorkeur naar lang haar uitgaat.
Zolang er maar geen afstel van komt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Beetje uitstel is dan wel weer geil
Als uitstel geen afstel wordquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje uitstel is dan wel weer geil
Meestal wel hequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als uitstel geen afstel word
PI's, got to love them.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ik zag het ook als grapjeMijn reactie was ook een grapje
Ik moet die PI eens gaan gebruiken
Wat mij betreft hadden we het hoogtepunt al gehad, maar iemand moest zonodig een slappe vaatdoek wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang er maar geen afstel van komt.
dat overleef ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als uitstel geen afstel word
I do! Ik moet ze alleen meer gaan gebruikenquote:
Ach, toen ik je foto voor 't eerst zag dacht ik dat je nú ergens rond de 25 zou zitten..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, toen ik je foto voor 't eerst zag dacht ik dat je nú ergens rond de 25 zou zitten..
Meisje dat ik ken via m'n werk is net 21, en ik had haar juist ouder gegokt.. Die zal niet blij geweest zijnGokte haar 4 a 5 jaar ouder
Alleen de laatste maanden, vroeger zat ik meestal meteen goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon beroerd in schatten..
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oh dear is het al zo erg....
Aiii.... euhm kan ik je op andere gedachten brengenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
Weten dat ik het genot dat ik dan zou gaan proeven nooit meer zal proeven is reden genoeg om voor de tram te springen
Techno Viking had er moeten staanquote:
Wat voor gedachten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Aiii.... euhm kan ik je op andere gedachten brengen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Techno Viking had er moeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |