Grote, stoere harige (en een beetje te dikke) mannen die ook nog eens gaan koken met Engelse huisvrouwen en zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wasda?. Afgezien van grote, stoere, harige mannen?
Yeahquote:
Ah. Oké.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Grote, stoere harige (en een beetje te dikke) mannen die ook nog eens gaan koken met Engelse huisvrouwen en zo
Maar die hoeven zeker niet te voetballen ofzo?quote:
hallelujahquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef z80 het volgende:
ook weer achter de pc.
brood, fruit (2 bananen en 1/2 kg druiven) warme maaltijd en een zak choco pinda's op.
maar de lintworm roept nog steeds om eten. twijfel of ik nog een zak drop los trek.
??quote:
Oh, je moet flink kcal eten? Koop een emmer B&Jquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef z80 het volgende:
??
niet goed? wat dan wel? een glas whisky zet niet echt aan in Kcal.
Die moeten van het weekend weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar die hoeven zeker niet te voetballen ofzo?.
Häagen Dasz Vanilla Caramel Browniequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, je moet flink kcal eten? Koop een emmer B&J. Of Haagen Dasz ofzo
.
Of zet een kopje koffie met een appelflap, met extra slagroom.
Hmpf..
koffie heb ik vandaag al een paar liter van op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, je moet flink kcal eten? Koop een emmer B&J. Of Haagen Dasz ofzo
.
Of zet een kopje koffie met een appelflap, met extra slagroom.
Hmpf..
Oh, dat is wel jammer. Nou euhh.. trek nog wat chips open?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
koffie heb ik vandaag al een paar liter van op.
en helaas kan ik niet zo goed tegen melk (aan de andere kant ook maar beter)
Oh, niet echt de sexy bikers die ik me inmiddels al had ingebeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tv kijksequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga me vergapen aan de reisleiderkunsten van RTL5..
als ik slim ben kom ik voorlopig niet in de buurt van de snoepkast.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Nou euhh.. trek nog wat chips open?Maar als je slim bent heb je die zak drop allang open en bijna weggesnaaid.
Ja, het tweede van Lille is uit altijd lastig...quote:
Wat kom je toch altijd op smaakvolle plekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
hier ben ik a.s. zaterdag haha
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
we kregen vandaag trouwens een terugkoppeling van een onderzoek naar het klimaat op school van de GGD. Er is gemeten hoe hoog het CO2 gehalte was in een klas gedurende een week. Daar is een eenheid voor (ppm geloof ik) en minder dan 400 is goed, tussen 400 en 800 'oranje' dus al niet zo goed meer en boven 800 rood oftewel: pure luchtvervuiling.. en wat mijn dagelijks terugkerende hoofdpijn op werkdagen al deed vermoeden: 70% van de tijd ligt het gehalte boven de 800, tot zelfs 3200 grote delen van de dag![]()
En er wat aan doen.. ramen open heeft maar beperkt zin omdat de lokalen zo gebouwd zijn dat ze niet goed ventileren. Eigenlijk morgen er dus maar 8 personen in een lokaal werken volgens de norm![]()
Best interessant om dat allemaal eens te zien en horen, jammer alleen dat er helemaal niets mee gebeurt
Herkenbaar Sun en Ja Elfquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat kom je toch altijd op smaakvolle plekken
Bij rtl was dat meestal na een halfuurtje geloof ik?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer voordat programma's op uitzending gemist komen (na tv-uitzending)?
Wel goed bezig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:24 schreef LieLie het volgende:
![]()
4 x 8 uur werken en een les pilates en ik ben half dood![]()
![]()
Maar goed, zal wel wennen he
oh net gekeken. overheen gelezen denk ik. ik probeer het om 22u nog een keer thanksquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij rtl was dat meestal na een halfuurtje geloof ik?
Bij de omroepen kun je het zien, daar staat een tijd bij.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het tweede van Lille is uit altijd lastig...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:37 schreef DarkElf het volgende:
Een Hollandse bij de Hairy Bikers(mums know best 2)
kroketten en erwtensoep , ze zijn dol op de kroketten
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken ze helemaal niet, die Hairy Bikers![]()
Binnenkort eens een DVD met de hoogtepunten van Two Fat Ladies aanschaffen trouwens, geniale TV
Leuke filmquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik vind het geniaal. Niet als inspiratie, maar gewoon, die lelijke dikke ouwe vrouwen met dat geviezik in de keuken
Anyway, wij gaan Despicable Me kijken
das toch een animatiefilm?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik vind het geniaal. Niet als inspiratie, maar gewoon, die lelijke dikke ouwe vrouwen met dat geviezik in de keuken
Anyway, wij gaan Despicable Me kijken
*drukt op link*quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
hier ben ik a.s. zaterdag haha
leuk idd, doe ik ook wel eens. op een of andere manier smaakt het dan ook anders lijkt hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
Gister een stukje jamie in 30 minuten gekeken gister en kwam met een simpele komkommersalade maar dan wel weer leuk door de komkommer te schaven en met die lange stukken de salade te maken.
Zo simpel eigenlijk maar nooit aan gedacht.
ziet er ook leuk uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
Gister een stukje jamie in 30 minuten gekeken en kwam met een simpele komkommersalade maar dan wel weer leuk door de komkommer te schaven en met die lange stukken de salade te maken.
Zo simpel eigenlijk maar nooit aan gedacht.
die moet ik nog zien! ik ben gek op animatiequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die is leukterwijl ik eigenlijk niet van animatiefilms hou
Hij was wel leuke deze week behalve het einde met zo'n mediumquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
helaas nog geen 'help' online
Zeker doen danquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die moet ik nog zien! ik ben gek op animatie
Zenden ze dat 24/7 uit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:13 schreef Sarabi het volgende:
Het is echt tijd dat ik uit huis ga
Hier staat 24/7 secret story aan
Jaquote:
oja dat zag ik op t voorstukje idd. heeft er echt niks mee te maken..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij was wel leuke deze week behalve het einde met zo'n medium
Kanaal 14 bij ziggoquote:
Adem in, adem uit... zennn..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jazeker als ik net moet doen alsof ik het ook interessant vind en er wel over wil discussiëren wat ze nu weer gaan doen.......weet ik veel en I don't care!!!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Adem in, adem uit... zennn..
Nog heel even
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jazeker als ik net moet doen alsof ik het ook interessant vind en er wel over wil discussiëren wat ze nu weer gaan doen.......weet ik veel en I don't care!!!!
Oh, wij maken er thuis absoluut geen geheim van dat ik heel andere programma's leuk vind dan mijn zus en moeder. Ik hoef ook niet te doen als of GTST intelligente televisie isquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]ik doe mijn best
@Sun omdat het anders ook niet goed is omdat ze ook altijd heel geïnteresseerd is in mijn leven
En ik vind Secret Story stom dus moet ik net alsof doen
Dat is beterquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, wij maken er thuis absoluut geen geheim van dat ik heel andere programma's leuk vind dan mijn zus en moeder. Ik hoef ook niet te doen als of GTST intelligente televisie isDat doen zij gelukkig ook niet, maar ze vinden het gewoon prettig om domme dingen te kijken
Euhm, nou, ja, euh, omdat, euhm, ze, tja, zeg maar, euhm, liever geen spijkerbroek aandoet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is beter
Jammer genoeg ben ik nu alweer 5 minuten aan het meedenken waarom een blondje een joggingbroek aan het aantrekken is, wat denken jullie?
Misschien dat wel haar geheim.......dat ze geen spijkerbroeken draagtquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm, nou, ja, euh, omdat, euhm, ze, tja, zeg maar, euhm, liever geen spijkerbroek aandoet?
Ze is zwanger!! en haar spijkerbroek zit te strakquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien dat wel haar geheim.......dat ze geen spijkerbroeken draagt![]()
Oke ik hou er over opik ga zo maar eens lekker slapen
Of ze eet gewoon teveelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze is zwanger!! en haar spijkerbroek zit te strak
vind GTST niet leuk maar je hoeft idd echt niet alleen 'intelligente' tv te kijken. amusement is leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, wij maken er thuis absoluut geen geheim van dat ik heel andere programma's leuk vind dan mijn zus en moeder. Ik hoef ook niet te doen als of GTST intelligente televisie isDat doen zij gelukkig ook niet, maar ze vinden het gewoon prettig om domme dingen te kijken
Nou, héél veel amusement vind ik heel erg stom. Maar als iemand anders daar naar wil kijken is het prima.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind GTST niet leuk maar je hoeft idd echt niet alleen 'intelligente' tv te kijken. amusement is leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben goed in mezelf naaien hea?quote:
Nóg een hockerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef TAV74 het volgende:
Zo, nog even wat zinnige dingen gedaan voor beurs en een vage bekende. Nu slapen
je hebt zelf ook een keer zoiets meegemaakt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar ik snap wel hoe je je ongeveer moet voelen.
Je bent te goed voor deze wereld.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef Braamyo het volgende:
ondergeschreven is een stukje drama, waarom? Omdat ik het ff op papier moet verwoorden
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen man
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Duderella het volgende:
Braamyo, hebben jij een FFT elkaar wel eens ontmoet?
Eh, nee gewoon een ouwe doos met veel levenservaringquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:09 schreef Braamyo het volgende:
je hebt zelf ook een keer zoiets meegemaakt?
daar zou ooit wel spraken van zijn geweest, maar op zekere hoogte dat het definitief zou gaan worden dat wij elkaar eens zouden ontmoeten. ging ik in eens op uitzending (ik heb de pm van onze ontmoetings afspraak ding nog als bewijs)quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Duderella het volgende:
Braamyo, hebben jij een FFT elkaar wel eens ontmoet?
nja, daarbij moet worden gezegt dat de ex-vriendin in kwestie wat daagjes bedenk tijd wou om voor haarzelf de zaken goed op orde te zetten. En ik op dat moment zei van *neej je beslist nu maar* waarmee ik zelf donders goed wist dat ik met die opmerking een einde aan mijn relatie achtig iets maakte.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
Is wel balen voor je Braamyo.
Maar aan de andere kant: blijkbaar was het wat eerichtingsverkeer van jou uit, want anders zou ze toch niet zomaar jou inruilen voor een vriend van je?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Eh, nee gewoon een ouwe doos met veel levenservaring
Ik zie ergens wel een match.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
daar zou ooit wel spraken van zijn geweest, maar op zekere hoogte dat het definitief zou gaan worden dat wij elkaar eens zouden ontmoeten. ging ik in eens op uitzending (ik heb de pm van onze ontmoetings afspraak ding.
Ja, beetje lang maar wel interessant.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
was de lezing interessant steer? en welterusten
mijn mama heeft elke dag 1 sigaret gerookt toen ze zwanger was, dus ik spoor niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, beetje lang maar wel interessant.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dick_Swaab
Samenvatting: je bent geboren met bepaalde afwijkingen in je hersens die je nooit meer ongedaan kunt maken met bijvoorbeeld cognitieve gedragstherapie, hoogstens maskeren, dus als je moeder heeft gerookt of alcohol heeft gedronken tijdens haar zwangerschap, ben je de sjaak
Niet in die bewoordingen maar dat komt er volgens Swaab op neer dat de kans daartoe vergroot is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn mama heeft elke dag 1 sigaret gerookt toen ze zwanger was, dus ik spoor niet?
Oh dus daarom is mn broer zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet in die bewoordingen maar dat komt er volgens Swaab op neer dat de kans daartoe vergroot is.
Ik vind je wel lief
Swaab is degene in Nederland die min of meer een voortrekkersrol heeft gespeeld in de acceptatie dat hersenen van homo's of tansgenders of pedofielen gewoon anders zijn dan mensen die niet zo zijn. Het is iets fysiologisch, wat bepaald is bij je ontwikkeling in de baarmoeder van je moeder.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt bijna als een excuus om maar te zeggen 'Ik kan er niks aan doen, het zijn mijn hersens'
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh dus daarom is mn broer zo
ik heb gewoon geluk gehadquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, haast wel. Hij is ook tegen zwaar straffen van criminelen met psychische problemen bijvoorbeeld.
[..]![]()
Gelegenheids loyaal, vergeet dan nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
mr. loyaal met ms. bindingsangst? Ik zie het niet
Oooh wacht. Dude! Ik snap hem.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Isabeau het volgende:
En Braamyo...even kort: hoe hálen ze het in hun hoofd om jou dat te vragen en hoe haal jij het in je hoofd om ja te zeggen.
Sterkte man
Twee van die loyale sukkels bij elkaar wordt of niks of geweldig natuurlijk.quote:
Je begrijpt het heel goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, dat is lullig Braamyo. Ook niet erg kies van ze om dan een beroep op jou te doen, zegOf begrijp ik dat nou verkeerd?
Despicable Me is leuk
dunno thxquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Isabeau het volgende:
En Braamyo...even kort: hoe hálen ze het in hun hoofd om jou dat te vragen en hoe haal jij het in je hoofd om ja te zeggen.
Sterkte man
niet met L?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie term, gelegenheidloyaal!
Nu echt apie! Morgenavond denk ik eens alleen naar de Salsa... dans ik ook eens met andere vrouwen dan van de eigen lesgroep, kan ik eindelijk eens echt goed worden.
Zelfs als je in Afghanistan zit mis je hier niks.quote:
Niks afgesproken, ze zou SMS'en als ze zou gaan met haar bezoek..quote:
Mannelijk bezoek?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niks afgesproken, ze zou SMS'en als ze zou gaan met haar bezoek..
I know, maar. Op het moment van instemmen dacht ik oprecht dat ik er allemaal wel vrede mee had. 24 uur later haalde emoties het verstand in. Dus... toen dacht ik anders (lol)quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Braamyo, waarom stem je ook in met zulke plannen johZelfkwelling!
Ja, maar op zich had ze die vorig jaar oktober ook al één van gehad hier in Maastricht. Ze heeft best veel mannelijke vrienden.quote:
Nah und? Dan cancel je het toch? Dat zouden ze moeten kunnen begrijpen hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Braamyo het volgende:
I know, maar. Op het moment van instemmen dacht ik oprecht dat ik er allemaal wel vrede mee had. 24 uur later haalde emoties het verstand in. Dus... toen dacht ik anders (lol)
Ben bang dat steer beroeps passiefist isquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, wordt het geen tijd om eens wat actie te ondernemen?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar op zich had ze die vorig jaar oktober ook al één van gehad hier in Maastricht. Ze heeft best veel mannelijke vrienden.
Ik geloof dat deze een oogje op haar had maar dat het vice versa niet zo wasGeen idee, misschien ligt ze nu wel te boemzen met hem. Zou wel bij de story of my life passen.
![]()
passiefistquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Braamyo het volgende:
Ben bang dat steer beroeps passiefist is
Nee, ik vond hem juist zo grappig! passief-istquote:
Veel verder dan zoenen kom ik momenteel niet bij haarquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah und? Dan cancel je het toch? Dat zouden ze moeten kunnen begrijpen hoor
Steer, wordt het geen tijd om eens wat actie te ondernemen?
is het dan passieffist ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik vond hem juist zo grappig! passief-ist
Ik las trouwens passie-fistquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik vond hem juist zo grappig! passief-ist
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ben bang dat steer beroeps passiefist is
Maar hoe goed ken je haar? We hebben veel gepraat en nog heb ik het idee dat we elkaar niet kennen... met praten kom je alleen maar zo ver, je moet iemand ook langer kennen... Mijn gevoel zegt idd van niet, maar je weet het niet. Zo zei ze eerst sex niet te missen, maar na twee appletini's bij Kiwi werd dat al een heel ander verhaal.quote:
Als je een vreedzaam iemand bedoelt dan is het pacifistquote:
Als in praten mailen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Weet je Steer, je zou met L. eens een poosje moeten mailen
Op bieblijstje zet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, haast wel. Hij is ook tegen zwaar straffen van criminelen met psychische problemen bijvoorbeeld.
steeheeerquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Braam
[..]
Maar hoe goed ken je haar? We hebben veel gepraat en nog heb ik het idee dat we elkaar niet kennen... met praten kom je alleen maar zo ver, je moet iemand ook langer kennen... Mijn gevoel zegt idd van niet, maar je weet het niet. Zo zei ze eerst sex niet te missen, maar na twee appletini's bij Kiwi werd dat al een heel ander verhaal.
Graag geen moeilijke vragen waarom ik toen geen actie heb ondernomen.![]()
![]()
![]()
Wat wel in d'r voordeel spreekt is dat ze inmiddels het verhaal met jurkje's vriendje had uitgelegd, ze voelde zich kut en vond de aandacht fijn omdat ze net in de stad aangekomen was... tja, maar dat had ik er ook al uitgehaald.
Vraag ik me af wat voor een *vrucht* je daar mee bedoelt.quote:
In het kader van elkaar beter leren kennen vind ik mail echt een geweldig iets. En werkt zovaak zoveel beter, relaxter en (ver)duidelijker dan face to face.quote:
Eerst die opmerking van haar moeder dat ze meer one night stands moest hebben ook nog hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
steeheeerzo wordt t nooit wat he?
Ik vind dit niet eens zo'n slecht plan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het kader van elkaar beter leren kennen vind ik mail echt een geweldig iets. En werkt zovaak zoveel beter, relaxter en (ver)duidelijker dan face to face.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst die opmerking van haar moeder dat ze meer one night stands moest hebben ook nog he
Volgende vraag: *wil* ik wel een one night stand met haar? of wil ik meer? Of minder? of had ik al een half uur geleden in bed moeten liggen
Oeh. Dat is zo. Ik heb one-itis....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:00 schreef Braamyo het volgende:
Doe wat jonge, je verdient beter dan dit !
Wut, je hebt tegen je ouders over mij verteld?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Trouwens zelfs mn ouders weten gewoon dat ik steer via een internetforum ken ipv een kookworkshop
Ach wat liefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja ze waren een beetje in paniek dat ik helemaal in mn eentje ongelukkig zou zijn hieren toen ik -precies een maand geleden- in maastricht op je bank bleef crashen vroegen ze zich dat ook wel af (waar ik bleef crashen) dus zodoende of mag dat niet?
Goeie reactie, kan me dat helemaal (als moeder) voorstellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja ze waren een beetje in paniek dat ik helemaal in mn eentje ongelukkig zou zijn hieren toen ik -precies een maand geleden- in maastricht op je bank bleef crashen vroegen ze zich dat ook wel af (waar ik bleef crashen) dus zodoende of mag dat niet?
ik ook hoor en dat ik toen na het verven in Maastricht bleef vroeg ze gewoon Oh waar dat dan? en gewoon "ok fijn dat dat kan" toen ik antwoordde, verder bemoeit ze zich er niet mee ofzo of zou je dat wel doen etcquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie reactie, kan me dat helemaal (als moeder) voorstellen![]()
He? WIDM kijken op je Iphonequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef DarkElf het volgende:
WIDM gekeken in bed( gotta love my iPhone) denk nog steeds Art of Soundos.
We zullen zien!
Karin of Patirck nog steeds.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef DarkElf het volgende:
WIDM gekeken in bed( gotta love my iPhone) denk nog steeds Art of Soundos.
We zullen zien!
Heyheyquote:
5quote:
En wie is het zeker niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Art. Die doet te veel obviouse mol-acties om het echt te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik ga morgen trouwens nog even HA bellen.Pfoei, klote. Ik geloof dat ik minder last heb van de aceton-smaak en maagpijn van mijn kuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga morgen trouwens nog even HA bellen.Ik zou ook bellen, wat een gedoe zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je drinkt wel goed hè?
Beterschap joh.
En DE denkt dat het Art wel is!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
nee, jij kijkt Bonesquote:
Ik heb PantoPac voorgeschreven gekregen en reageer daar dus vrij heftig op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Pfoei, klote. Ik geloof dat ik minder last heb van de aceton-smaak en maagpijn van mijn kuur
Hoelang moet je anti-Strep A slikken?quote:
20 pillen, 3 per dag, dus bijna 7 dagen. Hoezee voor Broxil. En ik ben maandag begonnen, dus zondag middag de laatste. Klote pillenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang moet je anti-Strep A slikken?
Diarree komt wel erg veel voor hoor, bij antibiotica. En dit is dan ook nog zo'n combinatie waarbij jeje afvraagt wat de boosdoener is, of dat het misschien de mix is die voor de heftige diarree zorgt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:22 schreef golfer het volgende:
Ik heb PantoPac voorgeschreven gekregen en reageer daar dus vrij heftig op.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef Leintjeuh het volgende:
20 pillen, 3 per dag, dus bijna 7 dagen. Hoezee voor Broxil. En ik ben maandag begonnen, dus zondag middag de laatste. Klote pillen
Ja. Ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou enorm balen als ik dat voor mijn werk moest doen
Ik ook. Gelukkig doe ik het voor een goed doel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou enorm balen als ik dat voor mijn werk moest doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:31 schreef golfer het volgende:
Ik ook. Gelukkig doe ik het voor een goed doel.
Nou ja, jij wordt er als het goed is gewoon 'beter' van (afgezien van de geweldige bijwerkingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Lein was niet ziek, maar voelt zich nu wel ziek door de medicijnen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oh, dat ken ik en dan maar puzzelen wannee je kan eten - pillen slikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Het kutte is ook: een schema van 7-15-23. En het moet 1 uur voor of 2 uur na het eten. Of ik moet om 7 uur innemen, maagpijn hebben en misselijk zijn, of ik moet om 5 uur ontbijten en om 7 uur ontbijten
Ik ontbijt wanneer het me uitkomt, en dan neem ik gelijk die klotepil.
Schema is hier ook 1 uur voor ontbijt en avondeten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ontbijt wanneer het me uitkomt, en dan neem ik gelijk die klotepil.
Arrogante snobs.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:46 schreef Isabeau het volgende:
De farmaceutische industrie gaat er van uit dat iedereen een geregeld leven heeft
Ja. Op m'n wangquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Grootste bijwerkingen ab: maag-darmklachten en huiduitslag.
Ook al ergens vlekjes?
Ja. Ik ben Bones aan het kijken. Nog 1 avond werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik praat je niks aan hoor
Wat ben je eigenlijk nog laat op, Lein
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:06 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijzelf en die boner naar bed sturen.
Ohja, darmklachten. Ik stink als ik poep. En het is dunquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Grootste bijwerkingen ab: maag-darmklachten en huiduitslag.
Ook al ergens vlekjes?
Nou da's mooi. Wat staat er in je contract over meer uren draaien? Krijg je die dubbel betaald?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Dan is het vast leuk![]()
Ik krijg overigens een contract voor 24 uur per week t/m 1 juni nu. Dat is naast de nachtdiensten dus. Best wel een fijn idee dat ik wat vastigheid heb tot de zomer.
Ik vrees van nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou da's mooi. Wat staat er in je contract over meer uren draaien? Krijg je die dubbel betaald?
Ja dat snap ik. Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees van nietMaar ik denk dat mijn teamleider even vast op papier wil hebben dat ik ook echt moet werken, gezien al die ziekte op zijn afdeling
Je hebt echt teveel tijd 's nachts heh?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik had het met mijn collega over benigne paroxismale positiedraaiduizeligheid en daar is dus geen simpeler woord voor. We hebben er gruisduizeligheid voor verzonnen en als we dat nu in wiki plaatsen wordt het misschien wel overgenomen door Nederland
johquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt echt teveel tijd 's nachts heh?
Kaas is vast heel lekker warm zometeenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik gun je van harte een lekker warm bedje(en mezelf eigenlijk nu ook wel)
Voor een vrije dag wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen allemaalOnmenselijk vroeg dit, op mijn vrije dag
Swaab ! Interessant boek, die heb ik al gelezen. En op uitzending gemist is nog een aflevering van Profiel over hem te vinden, ook wel een aanrader.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
quote:
Met dat boek ben ik nog bezigquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:06 schreef Duderella het volgende:
WAT snappen mensen niet aan stiltecoupé?O god ik haat mensen echt tot in het diepst van mijn ziel.
![]()
![]()
Nou, die mag bij mij ook wel aan de gang.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:02 schreef borisz het volgende:
Kan die storm even hier het huishouden doen?.
Mogge
Wacht maar, als ik vanmiddag de belangrijkste actiepunten op mijn to-dolist heb afgewerktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Dat is goed mogelijk. De stilte voor de vrijdagmiddagstorm ofzo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:34 schreef borisz het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)-voor-oplichter.html
Mooi signalement
.quote:De mans is ruim twee meter lang. Hij heeft een afwijking aan zijn voeten. Zijn linkervoet is maat 50 en zijn rechtervoet is maat 43
En nu ken je mij en jurkje en L. en vriendje van jurkje die eerst achter L. aanzatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Die voor de iPhone? Ik vond hem erg goed gemaakt! Waardeloze gameplay maar wel leuk om te hebben. In Dexter's appartement rondwandelen isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef borisz het volgende:
Dexter The Game gedownload. Waardeloos spelletje. Wel grappig.
hahaha nog niet echt maar ik zal mn best doen voor jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En nu ken je mij en jurkje en L. en vriendje van jurkje die eerst achter L. aanzat![]()
Heb jij nog een beetje leuke rechtenstudentesvriendinnetjes gemaakt?
graag, kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hahaha nog niet echt maar ik zal mn best doen voor je
Van die meisjes die je eerst je rechten en wat wetsartikelen voorlezen alvorens je met ze mag boemzen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
graag, kan wel wat afleiding gebruiken
Met zo'n groot brilletje op die Bloes ook heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Van die meisjes die je eerst je rechten en wat wetsartikelen voorlezen alvorens je met ze mag boemzen.
Jaaaquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:23 schreef TAV74 het volgende:
Echt, onderdelen als facilitaire zaken centraliseren in servicepunten en dit soort ongein. Wie het bedacht heeft moet dood
![]()
Is niet zo moeilijk om zo op papier besparingen te realiseren, alleen jammer dat de eindgebruiker vervolgens uren per jaar kwijt is aan het hele ondoordringbare circus dat ze opgebouwd hebben.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Met zo'n groot brilletje op die Bloes ook heeft
Ik ben gewoon weer lekker m'n kooltjes aan het aanpakken en het werkt prima. Eet wel meer 'volume' trouwensquote:Jaaa
Ik ga nog 2 weken spieren kweken (meer eten) en dan weer vet afvallen. 'k probeer ongeveer hetzelfde gewicht aan te houden (tussen 60-65 kg) maar mijn vetpercentage te verminderen.
Nee. Niet echt. Heb net de HA gebeld. Die gaat op zoek naar een alternatieve oplossing voor de AB-kuur die ik nu heb en belt mij daar later vanmiddag over terug.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
golfer voel je je weer wat beter vandaag?
NIET gaan schoonmaken of dingen die je anders ook doet!!! Pak de fiets voor een stukkie fietsen, ga stomme spelletjes op de pc spelen, lees een boek, zet heerlijke muziek op, doe iets wat je normaal niet zou doen vanmiddagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef freecell het volgende:
WOEHOE!
Bijna jaloers op mezelf!
Moest om 12:20 naar de tandarts, kinderen even naar TARA's vader en vrouw gebracht met de gedachte: haal ze na de tandarts weer op.
Goed nieuws 1: geen gaatjes of enge dingen
Goed nieuws 2: Ze willen de kinderen daar de hele middag houden en vonden het raar dat ik ervan uitging dat ik ze meteen weer kwam halen.
Zomaar een vrije middagEn nu?
eensch!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NIET gaan schoonmaken of dingen die je anders ook doet!!! Pak de fiets voor een stukkie fietsen, ga stomme spelletjes op de pc spelen, lees een boek, zet heerlijke muziek op, doe iets wat je normaal niet zou doen vanmiddag
De PC versiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die voor de iPhone? Ik vond hem erg goed gemaakt! Waardeloze gameplay maar wel leuk om te hebben. In Dexter's appartement rondwandelen is
Lijkt me goed ja, nu lijkt het middel erger dan de kwaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Niet echt. Heb net de HA gebeld. Die gaat op zoek naar een alternatieve oplossing voor de AB-kuur die ik nu heb en belt mij daar later vanmiddag over terug.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Niet echt. Heb net de HA gebeld. Die gaat op zoek naar een alternatieve oplossing voor de AB-kuur die ik nu heb en belt mij daar later vanmiddag over terug.
Ik zit nu onbezonnen te niksenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NIET gaan schoonmaken of dingen die je anders ook doet!!! Pak de fiets voor een stukkie fietsen, ga stomme spelletjes op de pc spelen, lees een boek, zet heerlijke muziek op, doe iets wat je normaal niet zou doen vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ze betalen toch pas vanaf 37 euro terug, ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef freecell het volgende:
Ik zit nu onbezonnen te niksen
Net wel even de belastingaangifte gedaan (we krijgen een euro terug) maar nu even heerlijk niks.
En onbezonnen niksen doe ik bijna nooit!
Ja, kleine bedragen hoef je niet te betalen en krijg je ook niet betaald. Ik dacht tot 15 euro ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze betalen toch pas vanaf 37 euro terug, ofzo?
Anyway: niks-ze! Lekker ergens in de stad koffiedrinken met een vriendin?
Heb je wel die kinderkortingen e.d. ingevuld?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef freecell het volgende:
Ik zit nu onbezonnen te niksen
Net wel even de belastingaangifte gedaan (we krijgen een euro terug) maar nu even heerlijk niks.
En onbezonnen niksen doe ik bijna nooit!
alles afgetrokken wat kanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je wel die kinderkortingen e.d. ingevuld?
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze betalen toch pas vanaf 37 euro terug, ofzo?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef Braamyo het volgende:
ondergeschreven is een stukje drama, waarom? Omdat ik het ff op papier moet verwoorden
jemig Braam mooie boelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.natuurlijk is het eerste wat in je opkomt; wegwezen maar ik begrijp goed waarom je dat (nog) niet hebt gedaan. heb je al met je vriend erover gepraat? over de situatie. die moet hij vast begrijpen dat jij dit rottig en moeilijk vind.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
En dan? Dan zegt die vriend: 'sorry hoor' en dan gaan ze door boemzen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
. heb je al met je vriend erover gepraat? over de situatie. die moet hij vast begrijpen dat jij dit rottig en moeilijk vind.
een typje is ze wel denkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ze duwt me vaak weg als ik aanstalten maak om te zoenen, beetje dramaqueen achtig
Ik ga morgen trouwens nog even HA bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golfer! Hoe voel je je nu? is je buik weer een beetje rustig?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
lekker Isa! fijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Dan is het vast leuk![]()
Ik krijg overigens een contract voor 24 uur per week t/m 1 juni nu. Dat is naast de nachtdiensten dus. Best wel een fijn idee dat ik wat vastigheid heb tot de zomer.
thee zetten, op de bank liggen en de tv aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef freecell het volgende:
WOEHOE!
Bijna jaloers op mezelf!
Moest om 12:20 naar de tandarts, kinderen even naar TARA's vader en vrouw gebracht met de gedachte: haal ze na de tandarts weer op.
Goed nieuws 1: geen gaatjes of enge dingen
Goed nieuws 2: Ze willen de kinderen daar de hele middag houden en vonden het raar dat ik ervan uitging dat ik ze meteen weer kwam halen.
Zomaar een vrije middagEn nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
natuurlijk maar ik hou niet zo van dit soort spelletjes als je elkaar leert kennenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hebben wij niet allen zo onze nukken?
nee maar dat hij het rottig vind dat hij ook nog eens het logistieke gedeelte ervoor op moet nemen. mn reet hoor daaagggquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan? Dan zegt die vriend: 'sorry hoor' en dan gaan ze door boemzen.![]()
Aantrekking is geen keuze
ik ook niet. beetje iemand uit lopen testen. en dan achteraf klagen 'ja je had me gewoon op mn bek moeten pakken. als je me echt leuk vond had je je niet tegen laten houden'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
natuurlijk maar ik hou niet zo van dit soort spelletjes als je elkaar leert kennen
Misschien is het geen spelletje, maar wil ze echt alleen vriendschap en niet zoenen of meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:31 schreef DarkElf het volgende:
natuurlijk maar ik hou niet zo van dit soort spelletjes als je elkaar leert kennen
ok maar Steer zoent wel met haar. ik heb zo'n idee dat zij hem soms afhoudt en soms nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het geen spelletje, maar wil ze echt alleen vriendschap en niet zoenen of meer.
Ik heb me ook ooit laten zoenen door een gozer die dol op me was en direct daarna had ik er spijt van, want zo'n relatie wilde ik helemaal niet met hem. Geen idee wat me bezielde. Maar de keren daarna gewoon afgewezen en ik was te laf om duidelijk te zijn.
ja dat kan ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het geen spelletje, maar wil ze echt alleen vriendschap en niet zoenen of meer.
Ik heb me ook ooit laten zoenen door een gozer die dol op me was en direct daarna had ik er spijt van, want zo'n relatie wilde ik helemaal niet met hem. Geen idee wat me bezielde. Maar de keren daarna gewoon afgewezen en ik was te laf om duidelijk te zijn.
nooouuuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom schaamte, FFT? Moet jij ook weer binnenkort?
Urgh, computerperikelen
Ik had het idee dat ze 1x gezoend hadden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ok maar Steer zoent wel met haar. ik heb zo'n idee dat zij hem soms afhoudt en soms niet
ik kon vandaag in de stad gratis Actimel proeven. 3 flesjes 'geproefd' (ik kende het al maar deed van niet want vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, golfer, van die 'goede bacterien voor de je darm' zijn voor gezonde mensen best onzinnig, maar na/tijdens een antibioticakuur bewezen heilzaam. Lijkt me absoluut wat voor jou...alleen heb ik geen idee of er ook lactose-vrije versies zijn. Ik vond op een website dat yakult 1 gram lactose bevat per flesje, geen idee wat jij nog verdraagt.
hehe verjaardagsfood?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef LieLie het volgende:
Zo, ik heb weer voor een weeshuis aan eten in huis![]()
Zo maar eens een taart bakken!
Juist dat 'voor de weerstand' is vaag en onbewezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kon vandaag in de stad gratis Actimel proeven. 3 flesjes 'geproefd' (ik kende het al maar deed van niet want vind het wel lekker) ook goed voor de weerstand, voor de darmen weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |