Grote, stoere harige (en een beetje te dikke) mannen die ook nog eens gaan koken met Engelse huisvrouwen en zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wasda?. Afgezien van grote, stoere, harige mannen?
Yeahquote:
Ah. Oké.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Grote, stoere harige (en een beetje te dikke) mannen die ook nog eens gaan koken met Engelse huisvrouwen en zo
Maar die hoeven zeker niet te voetballen ofzo?quote:
hallelujahquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef z80 het volgende:
ook weer achter de pc.
brood, fruit (2 bananen en 1/2 kg druiven) warme maaltijd en een zak choco pinda's op.
maar de lintworm roept nog steeds om eten. twijfel of ik nog een zak drop los trek.
??quote:
Oh, je moet flink kcal eten? Koop een emmer B&Jquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef z80 het volgende:
??
niet goed? wat dan wel? een glas whisky zet niet echt aan in Kcal.
Die moeten van het weekend weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar die hoeven zeker niet te voetballen ofzo?.
Häagen Dasz Vanilla Caramel Browniequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, je moet flink kcal eten? Koop een emmer B&J. Of Haagen Dasz ofzo
.
Of zet een kopje koffie met een appelflap, met extra slagroom.
Hmpf..
koffie heb ik vandaag al een paar liter van op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, je moet flink kcal eten? Koop een emmer B&J. Of Haagen Dasz ofzo
.
Of zet een kopje koffie met een appelflap, met extra slagroom.
Hmpf..
Oh, dat is wel jammer. Nou euhh.. trek nog wat chips open?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
koffie heb ik vandaag al een paar liter van op.
en helaas kan ik niet zo goed tegen melk (aan de andere kant ook maar beter)
Oh, niet echt de sexy bikers die ik me inmiddels al had ingebeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tv kijksequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga me vergapen aan de reisleiderkunsten van RTL5..
als ik slim ben kom ik voorlopig niet in de buurt van de snoepkast.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Nou euhh.. trek nog wat chips open?Maar als je slim bent heb je die zak drop allang open en bijna weggesnaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |