Vorig jaar de Paddy's Day parade in Dublin gezien en dat viel ook tegen. Alleen kinderen en toeristen in het publiek, de Ieren weten beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Gisteren naar St. Patrick's Day gedoe op Trafalgar Square geweest. Met een parade. Parades zijn maar rare dingen, iedereen staat altijd rijen dik te wachten om er naar te kijken en vervolgens zie je alleen lokale sportverenigingen op een vrachtauto die een beetje zwaaien.
[..]
New Cool Collective is wel leuk.
In al die plaatsen heb je goede pubs en restaurants. Wil je dichtbij werk zitten of juist niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:48 schreef Bananenman het volgende:
Iemand een tip welk hotel ik het beste kan verblijven? Heb de keuze uit 3 hotels, baas betaalt dus het gaat puur om de locatie. Zie dat eentje in Kensington zit en eentje wat meer in het financiële hart, maar het zegt mij verder weinig. Misschien iemand hier een tip welke in de leukste buurt zit (een goed restaurant en wat leuke pubs oid)?
Heb de keuze uit:
Hotel Copthorne Tara ****
Hotel Crowne Plaza London Shoreditch ****
Hotel Danubius Hotel Regents Park ****
Bvd!
Waar zit je werk inderdaad? Ik zou van die ene in South Ken gaan, dat buurtje er direct omheen ken ik en is erg gezellig met een paar goeie kroegen. Je bent in een paar minuten in Hyde Park en in een kwartiertje in Notting Hill.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef Individual het volgende:
[..]
In al die plaatsen heb je goede pubs en restaurants. Wil je dichtbij werk zitten of juist niet?
Zelf zou ik voor Regents Park gaan voor het park.
Denk het wel... er zijn vrij veel independents en heel veel boekwinkels doen ook meer muziek.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef MCH het volgende:
Is HMV nou de enige overgebleven high street chain op het gebied van muziek in London?
Voor speciale dingen wel, maar veel essentials zijn bij HMV snel voor spotprijzen te koop. Dan sla ik daar toch liever even flink in dan dat ik in Nederland voor hetzelfde spul veel hogere prijzen moet betalen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef Drive-r het volgende:
Qua keten wel ja, maar ik ga zelf toch liever naar de betere onafhankelijke zaken?
Foppquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:00 schreef Drive-r het volgende:
Probeer Fopp, hebben maar 1 vestiging in Londen (Covent Garden), maar hebben enorm veel en op goeie prijzen. Het is ook HMV, maar zonder de ellendige winkels...
Ok leuk! Kan de politie weer z'n favoriete hobby uitvoeren: Kettling!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:47 schreef 1517 het volgende:
26 maart gaat er wat gebeuren in Hyde park en andere locaties in Londen, wees dus op de hoogte in verband met eventuele vertragingen zie ook www.resist26.org
Ik ga er bij zijn. Gewoon beetje ouwehoerenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:47 schreef 1517 het volgende:
26 maart gaat er wat gebeuren in Hyde park en andere locaties in Londen, wees dus op de hoogte in verband met eventuele vertragingen zie ook www.resist26.org
hihi, ik ook. See you there!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ga er bij zijn. Gewoon beetje ouwehoeren
Welk gebouw zit ie? Direct tegenover het metro station? Of het hoofdgebouw?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Al in de nieuwe Holloway Road library geweest? Is erg netjes geworden!
Politieagenten in riot gear bedoel je?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een bende is het hier in Londen. Wil niet al te veel zeggen maar heb vaak wel het gevoel dat het een zelfde soort mensen zijn die hier vaak op afkomen.
Wordt een leuke trouwerij eind volgende maand!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een bende is het hier in Londen. Wil niet al te veel zeggen maar heb vaak wel het gevoel dat het een zelfde soort mensen zijn die hier vaak op afkomen.
Ik zag vandaag een leuke poster op tube station in moorgate over dit aankomende feest. In de geest van; Wanna party with the Dutch? Zag er wel geinig uit. Al gebruiken ze continu wel dezelfde plaatjes.quote:
Wat een tenenkrommend filmpjequote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een leuke poster op tube station in moorgate over dit aankomende feest. In de geest van; Wanna party with the Dutch? Zag er wel geinig uit. Al gebruiken ze continu wel dezelfde plaatjes.
Zo, ik zit hier met gaten in m'n nieuwe schoenen...quote:
Flauwquote:Op maandag 28 maart 2011 18:45 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zo, ik zit hier met gaten in m'n nieuwe schoenen...
Volgens mij werden er 750.000 van gemaakt? Dat gaat je dus wel lukkenquote:
Hyde park! En niet omdat ik er dicht in de buurt woonquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef Morendo het volgende:
Oke, een vijfdaagse citytrip naar Londen deze zomer, wat is de meest ideale locatie:
- Kensington
- Hyde Park
- Belgrave Road
- Bloomsbury
?
We zijn zeg maar op zoek naar de hotspots..... En we gaan nog naar Oxford.
Ok, cheers. Maar hoelang moet je dan reizen voordat je bij Buckingham Palce bent of de Houses of Parliament?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hyde park! En niet omdat ik er dicht in de buurt woon. Maar omdat het mijn inziens de ideale plek is voor toeristen als uitvalsbasis. Je zit dicht bij het park, je zit in een leuke gezellige buurt, Notting Hill is dicht bij. Je hebt veel metro's op loopafstand. Binnen een kwartier zit je in het centrum. Binnen no time zit je van je hotel in Hyde Park in de metro naar Paddington (aantal minuten) en dan pak je daar de trein naar Oxford (is een uur ongeveer). Volgens mij gaat de trein daar 2 of 3 keer in het uur van Paddington naar Oxford.
Mja, maar jij zegt waarschijnlijk Kensington omdat je er zelf dicht in de buurt woontquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:26 schreef Drive-r het volgende:
Ik zeg Kensington, hoewel dat nogal groot is en het dus qua afstanden kan verschillen. Je zit dan namelijk dichter bij wat grote musea, big ben en buckingham palace. Verder heeft het dezelfde voordelen als Hyde Park. Als je op heathrow reist, heeft het als bijkomend voordeek dat de metro er rechtsstreeks heen gaat...
Je kunt lopend naar Buckingham palace door Hyde Park in roughly een half uur. Dat is vaak goed wakker worden of een 5 minuten als je de metro pakt van Hyde Park naar Green Park.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ok, cheers. Maar hoelang moet je dan reizen voordat je bij Buckingham Palce bent of de Houses of Parliament?
En trouwens: is de London Eye de moeite waard?
Klein stukje verderop daar aan Bayswater road zit een Prinses Diana ontbijtcafe/lunchroom. Ik vond dat wel een aardig cafeetje voor een kopje koffie 's morgens. Je kunt het op Google Maps zien zitten, gelabeld als Dianaquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:44 schreef T.O.P het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).01071,0.027874&z=16
Ik zit hier eind mei, goede locatie voor een weekendje London?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |