Nee wij zijn Twee voor Twaalf-nerds die samen kijken via MSNquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, zijn jullie telepathisch ofzo!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Er is geloof ik een reden dat ik eigenlijk zelden samen met mijn lief TV kijk.
heb jij tattoos op je armen dan? Echt? Foto!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik wilde vroeger ook wel één, maar nu niet meer. Niet representatief enzo. Niet dat ik dat nu wel ben met korte mouwen, maar armen kun je iig nog bedekken en een tongpiercing niet, tenzij je een burqa draagt
.r
Zo interessant zijn ze niet, hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb jij tattoos op je armen dan? Echt? Foto!
Zou je ze laten weghalen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo interessant zijn ze niet, hoor. Eentje op m'n onderarm (aan de binnenkant) en eentje op m'n schouder. Als ik nu nog blanco was, had ik het niet gedaan, maar ja 18 jaar en rebels
.
Nee, daarvoor stoor ik me er niet genoeg aan. Ik ben eraan gewend en ze horen bij mijn lijfquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zou je ze laten weghalen dan?
Armen vind ik toch best een zichtbare plek.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
*plof, RPM was leuk maar wil nu wel slapen
Nee, die is van SHEquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Goodbye het volgende:
Was één van jouw tattoos niet deze, Vik? Staat me iets van bij!
[ afbeelding ]
Oh, toch nog een oud Slankie poster die hem heeft dus!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die is van SHEHeeft ze in d'r nek. Wel een mooie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |