hij komt hier iets luier over dan in zijn filmpje hequote:Op donderdag 17 februari 2011 17:00 schreef anniccck het volgende:
Alex gaat sporten, dan wordt het al wat interessanter om te kijken. Als Philip nou eens zou gaan sporten...
die heeft het toch niet nodigquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Heb voor de lol toch maar een stem uitgebracht vanmiddag op Gerard.
En, had je lol?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Heb voor de lol toch maar een stem uitgebracht vanmiddag op Gerard.
Je weet het nooit zeker, kan zomaar omslaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heeft het toch niet nodigDie staat boven aan
Ik schaterde het uitquote:
Laura die Alex heeft genomineerd? Dat lijkt me stugquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
Laura zegt wel eerlijk tegen Alex en Jurien, dat ze hun genomineerd heeft
Wie's datquote:
ik bedoelde gerardquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Laura die Alex heeft genomineerd? Dat lijkt me stug
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan iemand hier een mes bij painten? En dat ze dan insteekt op Maik ofzo
Die is leukquote:
Ah ok. Ik heb het vandaag niet kunnen volgen, hoe is de stemming in het huis? Zijn ze gespannen voor de exit?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik bedoelde gerard
Ik haal die 2 steeds door erlkaar
Ik ben eerstquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Zooo, ik kom binnen en Laura zingt Hit me baby............
Mag ik mag ik?
Goedemiddag.
Volgens mij is de sfeer vrij rustigquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb het vandaag niet kunnen volgen, hoe is de stemming in het huis? Zijn ze gespannen voor de exit?
Ok.....zucht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |