Zou ik denk ik ook wel hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ok.....zucht.
Maar wat dan wel grappig is dat ze zegt dat haar moeder 24/7 zit mee te kijken en ze bijna haar moeder hoort praten; Niet aan je haar zitten....
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is leuk
[SST] Crea Met Caps Enzeaux #1
Ik ook nog niet zo, denk vooral door het gemis aan weekopdrachten etc. er is nog te weinig actie, behalve dan het raden van de geheimen en een paar (saaie) missiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef Weka het volgende:
Ik heb dat Big Brother-gevoel totaal niet, of moet dat nog komen?
Hmmm dat is weer een beetje jammerquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij is de sfeer vrij rustig.
Die werd vanaf www.twitter.com/sst_gerard getwitterd!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:13 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaat, hoe heb je dat nu weer uitgevonden?
www.korrelatie.nlquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef Pizzalucht het volgende:
Het is trouwens verdacht stil op de twitter van guido na het uitkomen van zijn tweede leven
Moet altijd lachen als je dit zegtquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
@RenateRRVerbaan Gerard in ieder geval niet, want we willen nog wel wat spraakmakende types houden in het huis. Plezier vanavond #sstnl about 7 hours ago via web in reply to RenateRRVerbaan
wat zei ik, Gerard moet blijven een beetje herrie in de tent en bloed aan de muur heb je meer kans op met Gerard.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef MissJ.24 het volgende:
zit ik een beetje suf naar Laura-ik-word-nooit-versierd-in-de-kroeg te luisteren ...(ja duuuh)
terwijl op de andere stream de mannen zich uit de naat sporten.....(duuuh 2)
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet altijd lachen als je dit zegt
Maar idd Gerard houd de boel wel draaiende, daarom is mijn stem ook naar hem gegaan, Philip komt op een 2e plek en Jurien mag wmb het pand verlaten.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Green1 het volgende:
Joanna heeft bijna een botox lekkage
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef Green1 het volgende:
Joanna heeft bijna een botox lekkage
net of ze de druppels van der kin afveegt, echt he kan zo met sofietje in de filmquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net of ze de druppels van der kin afveegt, echt he kan zo met sofietje in de film
quote:
Hoezo?quote:
Daar is ook niks naturels aan hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:29 schreef Toverheks het volgende:
vind Joanna echt een domme kip, zo overdreven enzo helemaal niks natuurels, nee geef mij Sofietje me favorietje maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |