quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Zwollesjappie het volgende:
In het echt ben je waarschijnlijk een nerdje, die denkt dat hij nu stoer is.![]()
Je verhaal klopt van geen kant, en als het echt zou zijn ben je een gevaar voor de maatschappij.
Twijfelen aan de integriteit van Michielosquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Zwollesjappie het volgende:
In het echt ben je waarschijnlijk een nerdje, die denkt dat hij nu stoer is.![]()
Je verhaal klopt van geen kant, en als het echt zou zijn ben je een gevaar voor de maatschappij.
Want ik begon? Grapkeutelquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef Zwollesjappie het volgende:
Sinds wanneer staan er betonnen pilaren diep in de wildernis?quote:Zoals jullie misschien weten heb ik op diverse vechtkampen gezeten, waaronder ook eentje diep in de wildernissen van Thailand en één van de dingen die ik hier aan over heb gehouden is een scheenbeen vol dode zenuwen, zo hard als een honkbalknuppel door het langdurig trainen tegen betonnen steunpilaren tot uiteindelijk de pleisterkalk uit het plafond dwarrelde.
Er zijn uiteraard wel gebouwtjes om in te trainen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Sinds wanneer staan er betonnen pilaren diep in de wildernis?
Jouw loss nigga.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:43 schreef Nietmijneigennaam het volgende:
Gestopt met lezen bij: Nee stop! Lees door
Dank u, dank u!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
ik vind je nu al een kutuser, jezus wat erger ik me aan jou
Abnormale gave hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het hele verhaal binnen 26 seconden gelezen?
Hij heet niet schedel maar SKull. Skull de Vries.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |