Baalde zelf ook enorm, hij is echt heel tof, maar ik ben gewoonweg 4 - 5 centimeter te lang...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef sietsiej het volgende:
Hij is wel erg gaaf. Helaas ben ik 1.92....
Jammer.quote:
Als ik vanmiddag tijd heb zal ik een foto maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:53 schreef Bryan181 het volgende:
Wat voor jou te kort is is voor een ander misschien goed...
Volgens het etiket is het 100% nylon, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Het lijkt qua stof een beetje op een zeiljack wat ik in de kast heb hangen, prima waterafstotend en winddicht, daarom dus ook goed te gebruiken in de herfst wanneer het nog te warm is voor een winterjas.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef Brawler het volgende:
Zo'n idee had ik alZou wel perfect zijn! Wat voor stof is het?
Deze snap ik even niet, je vraagt dus minder wanneer die verstuurd moet worden...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef BigSmurf het volgende:
Hoogste bod is op dit moment 75 euro inclusief van Woffel en Brench, ik wacht nog een paar dagen af of daar iemand overheen gaat.
Bij deze mag hij ook weg voor 80 euro exclusief.
Nee, het hoogste bod is op dit moment 75 euro inclusief verzenden, en voor 80 euro exclusief verzendkosten mag hij meteen weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:38 schreef melvin1988fok het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet, je vraagt dus minder wanneer die verstuurd moet worden...
Klinkt perfect!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens het etiket is het 100% nylon, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Het lijkt qua stof een beetje op een zeiljack wat ik in de kast heb hangen, prima waterafstotend en winddicht, daarom dus ook goed te gebruiken in de herfst wanneer het nog te warm is voor een winterjas.
Die donkerblauwe vind ik zo standaard, deze kleur hebben tenminste niet zoveel mensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:42 schreef Merkie het volgende:
Als je nou de donkerblauwe had gekocht had ik hem van je overgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |