En toen werd je in je ballen getrapt en kon je geen kindjes meer krijgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:30 schreef Viro het volgende:
[..]
ik besteedde per week 30 uur aan sport naast school. Ik had geen tijd voor een sociaal levenMaar goed je moet bepaalde dingen opofferen als je op europees niveau wil mee kunnen doen bij taekwondo.
SNUFFFF.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JAPPIEEEMAANNSSSIEE FIPOHUNTERTJEEEEE
JAPIEMANS IS OOK EEN LEKKERE MILFHUNTERRRRRRRRR
Wij zijn ook Hollanders toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utrechtse dame![]()
Veel te veel Hollanders hier...
Snuf. is baasquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En toen werd je in je ballen getrapt en kon je geen kindjes meer krijgen
Mensen uit Noord-Holland en Zuid-Holland zijn Hollanders. Wij zijn Utrechters!quote:
Lindstreum, die heeft ook de OP verkracht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had die haakjes niet weggehaald toch?
Ragboer heeft de haakjes weggehaaldquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lindstreum, die heeft ook de OP verkracht.
quote:
Ik vind alles Hollandquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Noord-Holland en Zuid-Holland zijn Hollanders. Wij zijn Utrechters!
En de rest is boerquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mensen uit Noord-Holland en Zuid-Holland zijn Hollanders. Wij zijn Utrechters!
Ja mijn ballen zijn geamputeerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En toen werd je in je ballen getrapt en kon je geen kindjes meer krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor had Lindstreum ze verkeerd geplaatst. Vond het raar staan en heb ze toen weggedaan. Achteraf zag ik dat ze verkeerd stonden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ragboer heeft de haakjes weggehaald
Eigenlijk niet moet om 5 uur werkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt de hele dag nog de tijd
Deze man begrijpt hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:34 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Vanmiddag ook maar eens een zak joppie halen
Daarna kan je ook nog eten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eigenlijk niet moet om 5 uur werken
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit ja. En Noord-Hollanders hebben een kutaccent
[..]
Eigenlijk niet moet om 5 uur werken
Tripplepostquote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap niet hoe het komt dat zo ontzettend veel mensen falen met de TT enzovoorts.
Inderdaad, je hoeft enkel een beetje te rekenen (+1, lijkt me niet te moeilijk) en een titel te verzinnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap niet hoe het komt dat zo ontzettend veel mensen falen met de TT enzovoorts.
ja maar stel je voor dat mijn vader voetbal gaat kijken en hij gaat het proeven en hij vindt het lekkerquote:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo een kutnerd zonder vrienden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoeft enkel een beetje te rekenen (+1, lijkt me niet te moeilijk) en een titel te verzinnen
Amsterdamsquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Verstop het onder je bedquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar stel je voor dat mijn vader voetbal gaat kijken en hij gaat het proeven en hij vindt het lekker
Ik gebruik taekwondo alleen maar om te verdedigen, niet om aan te vallen. essentie van taekwondo is jezelf te verdedigen en de tegenstander uit te schakelen zonder dodelijke verwondingen aan te brengen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:32 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessen maakt een mental note nooit ruzie te zoeken met Viro.
Ik heb wel een ideetje waarbij je je pols optimaal kunt inzetten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:35 schreef 92Merel het volgende:
Mijn pols werkt weer![]()
![]()
![]()
Na bijna een jaar tijd![]()
Roosterquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef andreas612 het volgende:
welke mongol vraagt er alleen maar kraftwerk aan?
GMTA!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel een ideetje waarbij je je pols optimaal kunt inzetten!
Sportschoolquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
iets dat onder mijn bed heeft gelegen ga ik niet meer etenquote:
Piano spelen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mooi aan de slag!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:35 schreef 92Merel het volgende:
Mijn pols werkt weer![]()
![]()
![]()
Na bijna een jaar tijd![]()
Top dat je jezelf aangesproken voelt, ik bedoel de vorige heeft het verneukt en jij probeert het alleen maar te fixxen dus daar heb ik niets op aan te merken. Maar ik snap best dat de mods er gek van worden dat die nummertjes vergeten worden. Of dat mensen niet die functie gebruiken om een nieuw topic te open waar alles al netjes staat, zodat je niet zelf de OP hoeft te fixxen.quote:
Goed nieuws, Merel! Top!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sportschool
Ik kan ook weer normaal sporten![]()
En ik kan minder saai werk zoeken
Gewoon brede muzieksmaak?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Die buurman is zwanger volgens mij...
Gister heledag naar een fucking viool geluisterd.. gaat hij nu Trance opzetten...
stemmingswisselingen van hem
Deze vrouw, heldinquote:
Mensen die werkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sportschool
Ik kan ook weer normaal sporten![]()
En ik kan minder saai werk zoeken
Ik vergeet het nummer ook weleens. Vooral als het heel druk is en ik echt snel snel een nieuw topic wil openen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Top dat je jezelf aangesproken voelt, ik bedoel de vorige heeft het verneukt en jij probeert het alleen maar te fixxen dus daar heb ik niets op aan te merken. Maar ik snap best dat de mods er gek van worden dat die nummertjes vergeten worden. Of dat mensen niet die functie gebruiken om een nieuw topic te open waar alles al netjes staat, zodat je niet zelf de OP hoeft te fixxen.
Ah oke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Top dat je jezelf aangesproken voelt, ik bedoel de vorige heeft het verneukt en jij probeert het alleen maar te fixxen dus daar heb ik niets op aan te merken. Maar ik snap best dat de mods er gek van worden dat die nummertjes vergeten worden. Of dat mensen niet die functie gebruiken om een nieuw topic te open waar alles al netjes staat, zodat je niet zelf de OP hoeft te fixxen.
Hahaha moet je een keer schoonmakenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
iets dat onder mijn bed heeft gelegen ga ik niet meer etenDe nasa zou het van de aarbol willen afscheiden als ze wisten wat daar allemaal onder lag
Een grote rottende plek volgens mij
Jaquote:
Ja, echt zo fijn om na een jaar lang je pols niet pijnloos te kunnen bewegen dit wel weer te kunnenquote:
Ik game niet echtquote:
het blijft een irritante kerelquote:
Echte bazen maken hun eigen pizzaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ristorante pizzaDokter utker in het huis.
Hé TURREK!!!!!!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Die buurman is zwanger volgens mij...
Gister heledag naar een fucking viool geluisterd.. gaat hij nu Trance opzetten...
stemmingswisselingen van hem
Prestatiedruk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vergeet het nummer ook weleens. Vooral als het heel druk is en ik echt snel snel een nieuw topic wil openen.
Te veel moeite.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Echte bazen maken hun eigen pizza
Uitbuiter. Ga terug naar je eigen land.quote:
Dan ben je dus ook geen eckte baas.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vergeet het nummer ook weleens. Vooral als het heel druk is en ik echt snel snel een nieuw topic wil openen.
Ja ik doel dus meer op mensen die niet nieuw deel gebruiken ja, en topic nummer kan gebeuren maar snap best dat de mods daar gek van worden. Niets persoonlijk dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah oke.Het is wel slecht inderdaad als je niet op 'open nieuw deel' klikt
Donequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
Sharr:
Zou je de vernieuwde OP willen plaatsen? Met werkend plaatje en een paar kleine aanpassingen:
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/op
Ja dat dusquote:
En laten hem dan op de grond vallenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Echte bazen maken hun eigen pizza
ik moet om 5 uur werkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uitbuiter. Ga terug naar je eigen land.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Voor 20 euro heb ik wel een klusje voor je. Kost maar een paar minuten
Jij bent snel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was toen niet grappig maar nu eigenlijk welquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus
[..]
En laten hem dan op de grond vallen
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ongeveer overal tussen Grote Waal en het Hoorn Kersenboogerd, Zwaag, Blokker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet toch nie waar jij bent geweest mop
Hehe, ik wilde nog wel een sociaal leven hebben. Verder dan 3e op een NK ben ik niet gekomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:30 schreef Viro het volgende:
[..]
ik besteedde per week 30 uur aan sport naast school. Ik had geen tijd voor een sociaal levenMaar goed je moet bepaalde dingen opofferen als je op europees niveau wil mee kunnen doen bij taekwondo.
Ik voelde me niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik doel dus meer op mensen die niet nieuw deel gebruiken ja, en topic nummer kan gebeuren maar snap best dat de mods daar gek van worden. Niets persoonlijk dus
Toen ook hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat was toen niet grappig maar nu eigenlijk wel
Ook dát zal wel te regelen zijn geloofikquote:
Heb jij ook taekwondo gedaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ongeveer overal tussen Grote Waal en het Hoorn Kersenboogerd, Zwaag, Blokker.
[..]
Hehe, ik wilde nog wel een sociaal leven hebben. Verder dan 3e op een NK ben ik niet gekomen
Dan is iedereen snelquote:
Meh, sociale contacten zouden wel zo verstandig zijnquote:
Je hebt hem toch gewoon opgegetenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ook dát zal wel te regelen zijn geloofik
Kom in het restaurant werken waar ik werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan is iedereen snel![]()
[..]
Meh, sociale contacten zouden wel zo verstandig zijn
In een restaurant ofzo
Das echt geen leuk werk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan is iedereen snel![]()
[..]
Meh, sociale contacten zouden wel zo verstandig zijn
In een restaurant ofzo
In welk restaurant werk je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kom in het restaurant werken waar ik werk![]()
![]()
ja de helft maar niet helemaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt hem toch gewoon opgegeten
Maar mij lijkt het wel leukquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar mij lijkt het wel leuk
En ik zit nu de hele dag achter de computer om gegevens in te voeren, da's pas bagger.
Dat doe ik in principe ook. bevalt me wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik zit nu de hele dag achter de computer om gegevens in te voeren, da's pas bagger.
Hahahquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij wil gewoon iemand die voor hem kookt.
Een biefstukje is wel essentieel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah
Daar ben ik geen ster in, kan het wel, maar verder dan standaard eten kom ik niet
Maar dat is dan ook simpel vleesquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een biefstukje is wel essentieel.
Wat?quote:
quote:
Ik werk met niet al te slimme hbo'ersquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat doe ik in principe ook. bevalt me wel.
Spoelchick Snuf.quote:
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een biefstukje is wel essentieel.
Pratersquote:
Wanneer begrijp je nou dat afwassen voor boys isquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Spoelchick Snuf.
das waar ook
Ja, bij sportoriëntatie op school en een beetje sparren met een toenmalige vriend/klasgenoot.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook taekwondo gedaan?
Ik ben ook blij dat het nog maar een kwartier duurtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef -Datdus- het volgende:
wat een grafmuziek. Ik ga mijn oren afsnijden.
Gewoon opnieuw beginnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus
[..]
En laten hem dan op de grond vallen
Ik werd door verschillende trainers aangesproken om bij hun te komen trainen. Ik kon bij hun zo olympisch kampioen worden. Allemaal bullshit in mijn ogen, bij mij ging het meer om het plezier dat ik had in taekwondo en bij de wedstrijden. Was totaal niet prestatie gericht bezig. Heb nooit verder geschopt dan 2de plek EK in mijn klasse en 3de zwaargewicht klasse waarin ik het lichtste persoon was met 85 kiloquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Hehe, ik wilde nog wel een sociaal leven hebben. Verder dan 3e op een NK ben ik niet gekomen
Ik ga het even fabriceren..quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
-datdus- heb jij een ONZ Radio logo van 120x60px voor me?
Het idee is even wennenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Praters
[..]
Wanneer begrijp je nou dat afwassen voor boys is![]()
![]()
Die is tofquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die is tof
Afgelopen zomer was ze op een festival, oude man stond achter me, die keihard alles meebleren
Haha lol Pinkpop?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die is tof
Afgelopen zomer was ze op een festival, oude man stond achter me, die keihard alles meebleren
dit geldt dus als nummer 3quote:
Maar het ging niet over Pearl Jam en het was niet aan jou gerichtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dit geldt dus als nummer 3
ik las meequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar het ging niet over Pearl Jam en het was niet aan jou gericht
Neergestoken bij een schietpartij.quote:
ik stuur weer een pm met linkquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Kan ik ergens de jingles van onz-radio downloaden?
Niet mijn schuldquote:
Ik zou het uur hierna Doramuziek draaien en Dora bellen, maar als hij er niet is heb ik ook geen telefoonnummerquote:
www.ikwilgraagjinglesvano(...)ezelfkangebruiken.nlquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stuur ze je wel, want die download werkt niet echt meer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Aaawhquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou het uur hierna Doramuziek draaien en Dora bellen, maar als hij er niet is heb ik ook geen telefoonnummer
Ik heb het een half jaar volgehouden ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, bij sportoriëntatie op school en een beetje sparren met een toenmalige vriend/klasgenoot.
Niet actief als sport verder.
nee, je geniet er veels te veel vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet mijn schuld
Zal ik je vertellen wie je nog meer hebt gemist?
ik heb alle jingles op mijn mega upload account staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik stuur ze je wel, want die download werkt niet echt meer.
ik ben onlinequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik stuur ze je wel, want die download werkt niet echt meer.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook. volgens mij zie je mij steeds niet?quote:
Nu wil ik wel weten waar jij werkt natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kom in het restaurant werken waar ik werk![]()
![]()
Ik werk in Schoonhovenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten waar jij werkt natuurlijkParkheuvel? Ivy? Of toch de Mac?
je kan mij toch ook aansprekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook. volgens mij zie je mij steeds niet?
Verwijder mij anders en voeg me opnieuw toe. msn bugje.
Hij werkt niet bij de macquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten waar jij werkt natuurlijkParkheuvel? Ivy? Of toch de Mac?
Klopt jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, je geniet er veels te veel van
Kom je Paul vaak tegen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik werk in SchoonhovenIk woon ook in Schoonhoven vandaar
Die woont in Zeist toch?quote:
Welkom bij de club.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Paul = Jamai. Dus Schoonhoven.quote:
Je beseft dat het feit dat je weet waar Jamai woont niet iets is om trots op te zijn?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef Zokunen het volgende:
Dan gok ik op de holle bolle gijs, die naam past wel bij snuf
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je beseft dat het feit dat je weet waar Jamai woont niet iets is om trots op te zijn?
Nee dat is een noobtent al ga ik er heel misschien vanavond heen omdat daar allemaal mensen van mijn school heengaan omdat er vanavond schooloptreden is en daarna gaan ze.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef Zokunen het volgende:
Dan gok ik op de holle bolle gijs, die naam past wel bij snuf
Ik begrijp m nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Viro het volgende:
[..]
eerst sharr, nu jij. Ik heb het getroffen als man![]()
Whaha weg met FokTVquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus coby van den peijnakker
Daarna gaan ze wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee dat is een noobtent al ga ik er heel misschien vanavond heen omdat daar allemaal mensen van mijn school heengaan omdat er vanavond schooloptreden is en daarna gaan ze.
Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet bolquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Voor al uw Pizza's met stof en hondenharen
WTF is dat nou weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jajajaquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet bol
Dat is basiskennis en ik ben er wel trots op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je beseft dat het feit dat je weet waar Jamai woont niet iets is om trots op te zijn?
Neequote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:57 schreef Viro het volgende:
[..]
date met sharr, jij komt samen met knetter logeren bij mij (flauwe grappen)
Draakje of echt verzoekjes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
Geen Dora ben ik bang![]()
Dan een uurtje verzoekjes, na dit nummer, als Utopie er niet is dan.
Sinds wanneer is er een andere fokker in het beeld ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ah op die manier
Nee, bij andere fokker
Je zegt echt niet wat er bedoeld wordt met Dora muziek he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekjes voor de jarige Dora.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Je zegt echt niet wat er bedoeld wordt met Dora muziek he?
Ik zal aan je denken als ik daar benquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een andere fokker in het beeld ?![]()
Vanaf wanneer kan je verzoekjes doen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
Niet eens popcorn ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef -Datdus- het volgende:
hé ze zijn hier iemand op het plein inelkaar aan het beuken. Even koffie halen.
Oh, oke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzoekjes voor de jarige Dora.
HAAL JE CAM!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef -Datdus- het volgende:
hé ze zijn hier iemand op het plein in elkaar aan het beuken. Even koffie halen.
je weet dat je het goed zal moeten makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik daar ben
En waar is "hier op het plein"?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef -Datdus- het volgende:
hé ze zijn hier iemand op het plein in elkaar aan het beuken. Even koffie halen.
Vanaf dat ik het zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan je verzoekjes doen dan?
ik doe niet aan sleppy happing.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAAL JE CAM!!
PICS EN VIDS WILLEN WE!!
Hoe?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef Viro het volgende:
[..]
je weet dat je het goed zal moeten maken
Jumpstyle was kenker lauw toen ik 13 was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:01 schreef dragems het volgende:
lol jump style was op tmf. wat ben ik blij dat die hype snel weg was
Je kunt geen Metallica aanvragen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:01 schreef Viro het volgende:
ik sta al klaar om een verzoek in te dienen![]()
Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:01 schreef Viro het volgende:
ik sta al klaar om een verzoek in te dienen![]()
Dat is gemeenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt geen Metallica aanvragen.
hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt geen Metallica aanvragen.
Nietus, volgens mij ben jij echt zo'n knuffelbeerquote:
machtsmisbruik dit..quote:
gaat ook weer lekker dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nooit gaat slapen als je maar 1 uurtje kunt slapen
![]()
goedemorgen
Dat dusquote:
even quoten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Ragboer het volgende:
DRAGEMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lag niet gehoord jochie!
niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef Ragboer het volgende:
DRAGEMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lang niet gehoord jochie!
quote:
Laffe tak.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
jups heul lekker vandaag.. ik heb besloten dat ik maar ziek ben
lol ik ook. had vanochtend echt super hoofdpijn maar die is gelukkig nu voorbijquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
Dank je voor je PM, hij is er uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:04 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ik ook. had vanochtend echt super hoofdpijn maar die is gelukkig nu voorbij
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je voor je PM, hij is er uit
Guinnessquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef robdriessen het volgende:
Gaat weer even het forum uit. Strakjes tussen 20-21 uur op deez radio, een ierse Driessen Draait Door
Zorg dat je wat groens aan hebt en een Guinness in de hand!
Ja, ik hoor niet alles en ik ken niet alles. Wat van slechte kwaliteit is moet weg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wist niet of ik het moest melden of niet
heb dus t goede gedaan
lol is goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had het verwacht
zullen we samen ziek zijn
en nrs van 13 minuten danquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ik hoor niet alles en ik ken niet alles. Wat van slechte kwaliteit is moet weg.
Ik vond de mijne stoerderquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah plies alsjeblieftquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Jullie lopen te zeuren, ik ben bezig, dus dan pech.
ik begrijp het, draakje doet raar af en toe... neem alle tijd om draakje weer optimaal te laten werkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Jullie lopen te zeuren, ik ben bezig, dus dan pech.
Het gaat al steeds beter en sinds gisteravond draait de van de donaties gekochte softwarequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ik begrijp het, draakje doet raar af en toe... neem alle tijd om draakje weer optimaal te laten werken
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast wil je dan Rotterdam van U-niq draaien?
Of Holland, van earforce?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast wil je dan Rotterdam van U-niq draaien?
mooi om te horen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat al steeds beter en sinds gisteravond draait de van de donaties gekochte software
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |