Oh wacht lekker scherp wederom. Jij zei Besiktas en ik las Benfica.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Drassss het volgende:
Turken staan achter ons ja.. Oekraine voor ons.. maar die gaan we nog niet inhalen de komende 2 jaar.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh wacht lekker scherp wederom. Jij zei Besiktas en ik las Benfica.
Dus dan maar alvast met de lange ballen naar voren gaan spelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:12 schreef IPeePie het volgende:
Ja inderdaad, PSV staat achter tegen het reserveteam van Lille... HAHAHA. Sorry, kon me even niet inhouden.
Mja ik vond t al zo raar. Met Portugal kunnen we dacht ik al lang niet meer concureren. Vandaar mn reactie.quote:
Verdomd, zie nu pas de bank.. Nou dan wens ik PSV veel succes..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die zit niet eens in de selectie dus die zit nu ook thuis op een stream te kijken.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef IPeePie het volgende:
Morgen heb ik welgeteld één uur les op school. Wederom duits. Misschien gaat m'n band wel weer lek.......
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:18 schreef IPeePie het volgende:
Morgen heb ik welgeteld één uur les op school. Wederom duits. Hopelijk gaat m'n band weer lek.......
Hij zit niet eens op de tribune denk ik!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomd, zie nu pas de bank.. Nou dan wens ik PSV veel succes..
Hopen op een vrijetrap voor Zitzak..
Bronquote:Marcus Berg krijgt als diepste spits de voorkeur boven Danny Koevermans, die zelfs niet bij de selectie zit.
Ja, ik zie het op de site met alle tussenstanden... dan maar Nijland erinquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zit niet eens op de tribune denk ik!
[..]
Bron
Ja ja, dat zou jij wel willen hè!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan je wel een persoonlijke les Duits geven.
Hoe maakt me niet uit ALS ze maar door gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik zie het op de site met alle tussenstanden... dan maar Nijland erin
Ja en dat staat dan verdomme 1e hiero!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Schrijnend om te zien dat men de bal terug naar de keep wil spelen, maar dan bedenken " Ohja we hebben Isak " en dus de bal maar naar voren rammen...
Even serieus:quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ja, dat zou jij wel willen hè!
Dan weet je ook meteen hoe bedroevend het niveau in Nederland is...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dat staat dan verdomme 1e hiero!![]()
quote:Al die vaardigheden... 30-01-2011
Totale TSI van selectie was meer dan 300 000
Toch maar je Bosch-team moeten houden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
Pas nog een mijlpaal gehaald zie ik net :
[..]
Hap nie zow man!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even serieus:
Ik heb genoeg wiskunde bijlessen gegeven, dus Duits kan er dan ook nog wel bij.
Geloof me dat wist ik al een tijdje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen hoe bedroevend het niveau in Nederland is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |