Ja.. ik moest eerst ook kijken waar hij stond.. Gaan ze vast wel aanpakken straksquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daar heb ik wel ergens iemand op Global over horen klagen, iets van dat 'ie meldingen van berichten in GB en PA niet kon onderscheiden oid..
Kan je dat bij je instellingen niet aanpassen qua kleur? Die berichten boven in kan je toch ook allemaal een andere kleur geven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja.. ik moest eerst ook kijken waar hij stond.. Gaan ze vast wel aanpakken straks
Zou kunnen, maar ik heb geen zin in disco bowlen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je dat bij je instellingen niet aanpassen qua kleur? Die berichten boven in kan je toch ook allemaal een andere kleur geven?
Nee hehe. Je hoeft toch ook niet alles aan te passen all1 die van je pb.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb geen zin in disco bowlen...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hehe. Je hoeft toch ook niet alles aan te passen all1 die van je pb.
Ow kut t is al lang 19.00 geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Drassss het volgende:
Heeft Blind nu al een vervelende avond
Lekker scherp Possie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow kut t is al lang 19.00 geweest.
Ik dacht, zoek t wel ff op maar ik kan in chrome nergens vinden hoe ik de instellingen van Foxtrick kan aanpassen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..], totaal geen zin om uit te zoeken
Staat er rechts naast je adresbalk een blauw bolletje? Daarop rechtsklikken -> optiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht, zoek t wel ff op maar ik kan in chrome nergens vinden hoe ik de instellingen van Foxtrick kan aanpassen.![]()
Thx!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Staat er rechts naast je adresbalk een blauw bolletje? Daarop rechtsklikken -> opties
Stond Anderlecht ongelofelijk graf te verdedigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boeit me niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stond Anderlecht ongelofelijk graf te verdedigen![]()
Tja dat hadden ze vorig seizoen ook....quote:Belangrijke uit doelpunt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken t nie. Kan je daar reclame spots kijken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
Overigens....Waarom ontdek ik spotnet nu pas?
De opvolger van FTDquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken t nie. Kan je daar reclame spots kijken?
Ah vandaar dat ik t niet ken. Ik gebruik geen nieuwsgroepen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
http://www.duken.nl/leren(...)eren-downloaden.html
Ouderwets zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik t niet ken. Ik gebruik geen nieuwsgroepen.
Mijn dank is dan ook heel groot! Altijd al een lul gevonden en hij wordt met de tijd steeds irritanter....quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Drassss het volgende:
Kan iemand die Ajax commentator, cq L. Driessen, een knal voor zen harses geven?
Mijn dank is groot
Mja als ik nieuwsgroepen wil hebben moet ik 10 eu meer gaan betalen per maand en dat vind ik niet nodig. Ik heb een site waarop ik alles kan vinden. Gemaakt door en voor Nederlanders (ok ook voor Vlamingen) en je kan er all1 op via uitnodiging.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ouderwets zeg
Hiermee heb je niet eens door dat je nieuwsgroepen gebruikt trouwens. Je hoeft alleen spotnet te installeren, meer niet. Werkt prima so far
Euh? Aan wie moet je 10 euro meer betalen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik nieuwsgroepen wil hebben moet ik 10 eu meer gaan betalen per maand en dat vind ik niet nodig. Ik heb een site waarop ik alles kan vinden. Gemaakt door en voor Nederlanders (ok ook voor Vlamingen) en je kan er all1 op via uitnodiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |