Met -20 zijn er ook weinig mensen die überhaupt zin hebben om daar te gaan staan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:08 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als ik speel in Argentinië gaan er ook genoeg mensen mee
en dan nog,, 120 mensen in een stadion van 80.000...
|| betekent dat de updates zijn gepauzeerd omdat je niet meer bezig bent op die pagina.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef elby1988 het volgende:
Iemand die dit weet? Als er een "!" in het tabblad van het forum staat betekent het een nieuwe post.. Maar wat betekent "||" wat er ook weleens staat? (automatisch na een tijdje?)
Super.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
|| betekent dat de updates zijn gepauzeerd omdat je niet meer bezig bent op die pagina.
! betekent dat er updates zijn als ik me niet vergis (weet ik niet helemaal zeker).
Als je spelers wilt hebben die snel poppen, dan moet je meer naar hun salaris kijken, dan naar hun TSI. Een hoog TSI wil namelijk niet zeggen dat ze snel stijden, het is namelijk een verzamelijk van alle skills.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Superrudi het volgende:
Nja, paar dagen geleden team aangemaakt en al het een en ander gepost. even een kleine update over de vordering van mijn team:)
Inmiddels een aardig team ingekocht en met 3 uitmuntend middenvelders(31,32,33 jaar), 1 formidabele verdediger(32 jaar) en 1 goed keeper(25jaar) staat de basis voor de komende 2 seizoen denk ik. Daaromheen heb ik nog een uitstekende vleugel en wat goed verdedigers/goed middenvelders, ook een ervaren 2de redelijk keeper als reserves.
Ik ga verder SCOREN trainen. Inmiddels 6x redelijk trainees(17,18,19) die redelijk hoog in de TSI zitten dus verwacht een pop binnen 3 / 4 weken.
De vorm en conditie is momenteel erg slecht, maar kan tot het einde van het seizoen even bijtrainen, aangezien ik niks meer te winnen/verliezen heb. Kies voor een 100% trainingsintensiteit met 20% conditietraining. Dit vanwege de leeftijd van wat spelers. Ook net een nieuwe externe coach aangeschaft. redelijk/slecht.
Je zult denken zo, net begonnen en nu al failliet:) NEE, het is zo dat ik momenteel 50 000 ¤ (-69 435 ¤) sta op de financieen, maar heb momenteel ook een speler te koop staan die ik in het begin gekregen heb, en iemand heeft er inmiddels al 300k op geboden:D
de speler:
is Vladimir van Riebeeck (313695325) , mooie prijs 300 000, loopt echter pas vnvd af:P
Nja dat was het, iemand tips/op of aanmerkingen...
Ook met dat niets bijzonders kunnen al verschillen komen. Er is namelijk best een verschil tussen waardeloos en matig bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef Superrudi het volgende:
Ok! ik heb echter wel naar TSI gekeken+ overige skills...
Dus niet een speler met tsi van 1200 en 3x redelijk eigenschap, maar bijv een speler met 800 tsi en voor de rest niks bijzonders. Het blijft een gok, maar beetje vergeleken en veel bekeken en de beste volgens mij genomen.
Pfff... Krijg je dat soort spelers tegenwoordig in een beginteam? Ik mocht het stellen met een 20-jarige kale goed verdedigen, leverde me maar liefst 90k op toen z'n conditie en vorm wat aangetrokken waren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Superrudi het volgende:[..]
de speler:
is Vladimir van Riebeeck (313695325) , mooie prijs 300 000, loopt echter pas vnvd af:P
Nja dat was het, iemand tips/op of aanmerkingen...
Je hebt nu die oldbies natuurlijk al aangetrokken i.c.m. een redelijk/slecht coach. Is misschien ook weer zonde die weg te doen, kost je snel een 100-150k lijkt me. En meteen een beetje competitief kunnen zijn scheelt financieel natuurlijk ook wel t.o.v. troosteloos onderaan bungelen die eerste 1,5-2 seizoenen. Je krijgt er wat meer en blijere fans bij, extra inkomsten, etc.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef Superrudi het volgende:
bijv:
[..]
@proud to be diepfries:
kzal er eens overna denken
330 basissalaris is redelijk laag. Wil je spelers hebben die snel stijgen, dan moet je naar 370/390 basissalaris kijken. Van die is bewezen dat ze binnen 1/2 weken stijgen. Met spelers met een lager salaris duurt dat nromaal langer (voor 17 jarige dan).quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef Superrudi het volgende:
bijv:
Efrén Xerpe
17 jaar en 67 dagen, TSI = 940
goed in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: matig
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: redelijk
Spelhervatting: rampzalig
Loon: 372 ¤/week inclusief 20% bonus
@proud to be diepfries:
kzal er eens overna denken
Dat soort spelers zijn sowieso leuk om op te trainen. Maar je neemt een risico als je verwacht dat hij in 1 week popt. Met 2 skills die dezelfde hoogte hebben is namelijk niet aan het salaris te herleiden hoe hoog hij is zijn stats zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Superrudi het volgende:
@Realbizkit
wat denken jullie dan bijv van zo'n speler:
Ivar Ottens (310624633)
410 salaris in de week, maar wel redelijk scoren/passen. is 17jaar+33dagen, mja zou hij al keer gepopt zijn ofniet...
Zolang je de inkomstenbron van training maar niet vergeetquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef Superrudi het volgende:
Ik zie wel hoe het loopt:P je hebt wellicht gelijk, maar het spel is voor mij leuker wanneer ik meteen probeer mee te doen! Het is dan wel met oldies, maar het maakt het inloggen en zondag de weddtrijd volgen gewoon leuker. Tussendoor kan ik gewoon doortrainen en sparen voor betere, jongere krachten voor de toekomst.
Yup. En daarom wordt ook het topic ook niet meer aan de lijst van oude topics toegevoegd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef elby1988 het volgende:
Vandaar dat het altijd zo snel gaat
Ik snap het! Nja, je kan het altijd weer aanpassenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. En daarom wordt ook het topic ook niet meer aan de lijst van oude topics toegevoegd.
Mwoah. Eigenlijk kan die troep eigenlijk helemaal uit de lijst. Het is niet dat iemand ooit nog op die linkjes klikt of zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik snap het! Nja, je kan het altijd weer aanpassen
Als ik de laatste zou zijn weet ik niet wat ik zou moeten doen naast op het knopje te drukken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef elby1988 het volgende:
Kom nu pas achter dat het knopje: Nieuw deel openen bestaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |