abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92912023
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:08 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Nee klopt, maar als ik speel in Argentinië gaan er ook genoeg mensen mee ;)

en dan nog,, 120 mensen in een stadion van 80.000...
Met -20 zijn er ook weinig mensen die überhaupt zin hebben om daar te gaan staan. ;)
pi_92912079
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:54 schreef elby1988 het volgende:
Iemand die dit weet? Als er een "!" in het tabblad van het forum staat betekent het een nieuwe post.. Maar wat betekent "||" wat er ook weleens staat? (automatisch na een tijdje?)
|| betekent dat de updates zijn gepauzeerd omdat je niet meer bezig bent op die pagina.
! betekent dat er updates zijn als ik me niet vergis (weet ik niet helemaal zeker).
pi_92912132
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

|| betekent dat de updates zijn gepauzeerd omdat je niet meer bezig bent op die pagina.
! betekent dat er updates zijn als ik me niet vergis (weet ik niet helemaal zeker).
Super.
pi_92912851
Nja, paar dagen geleden team aangemaakt en al het een en ander gepost. even een kleine update over de vordering van mijn team:)

Inmiddels een aardig team ingekocht en met 3 uitmuntend middenvelders(31,32,33 jaar), 1 formidabele verdediger(32 jaar) en 1 goed keeper(25jaar) staat de basis voor de komende 2 seizoen denk ik. Daaromheen heb ik nog een uitstekende vleugel en wat goed verdedigers/goed middenvelders, ook een ervaren 2de redelijk keeper als reserves.

Ik ga verder SCOREN trainen. Inmiddels 6x redelijk trainees(17,18,19) die redelijk hoog in de TSI zitten dus verwacht een pop binnen 3 / 4 weken.

De vorm en conditie is momenteel erg slecht, maar kan tot het einde van het seizoen even bijtrainen, aangezien ik niks meer te winnen/verliezen heb. Kies voor een 100% trainingsintensiteit met 20% conditietraining. Dit vanwege de leeftijd van wat spelers. Ook net een nieuwe externe coach aangeschaft. redelijk/slecht.

Je zult denken zo, net begonnen en nu al failliet:) NEE, het is zo dat ik momenteel 50 000 ¤ (-69 435 ¤) sta op de financieen, maar heb momenteel ook een speler te koop staan die ik in het begin gekregen heb, en iemand heeft er inmiddels al 300k op geboden:D

de speler:
is Vladimir van Riebeeck (313695325) , mooie prijs 300 000, loopt echter pas vnvd af:P

Nja dat was het, iemand tips/op of aanmerkingen...
pi_92912966
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Superrudi het volgende:
Nja, paar dagen geleden team aangemaakt en al het een en ander gepost. even een kleine update over de vordering van mijn team:)

Inmiddels een aardig team ingekocht en met 3 uitmuntend middenvelders(31,32,33 jaar), 1 formidabele verdediger(32 jaar) en 1 goed keeper(25jaar) staat de basis voor de komende 2 seizoen denk ik. Daaromheen heb ik nog een uitstekende vleugel en wat goed verdedigers/goed middenvelders, ook een ervaren 2de redelijk keeper als reserves.

Ik ga verder SCOREN trainen. Inmiddels 6x redelijk trainees(17,18,19) die redelijk hoog in de TSI zitten dus verwacht een pop binnen 3 / 4 weken.

De vorm en conditie is momenteel erg slecht, maar kan tot het einde van het seizoen even bijtrainen, aangezien ik niks meer te winnen/verliezen heb. Kies voor een 100% trainingsintensiteit met 20% conditietraining. Dit vanwege de leeftijd van wat spelers. Ook net een nieuwe externe coach aangeschaft. redelijk/slecht.

Je zult denken zo, net begonnen en nu al failliet:) NEE, het is zo dat ik momenteel 50 000 ¤ (-69 435 ¤) sta op de financieen, maar heb momenteel ook een speler te koop staan die ik in het begin gekregen heb, en iemand heeft er inmiddels al 300k op geboden:D

de speler:
is Vladimir van Riebeeck (313695325) , mooie prijs 300 000, loopt echter pas vnvd af:P

Als je spelers wilt hebben die snel poppen, dan moet je meer naar hun salaris kijken, dan naar hun TSI. Een hoog TSI wil namelijk niet zeggen dat ze snel stijden, het is namelijk een verzamelijk van alle skills.

Een volledig kale speler met 200 TSI kan sneller stijgen dan een niet kale speler met 1200 TSI. :)

Dat met salaris werkt natuurlijk alleen met spelers die nog niet gestegen zijn op een skill en uit de jeugd komen ergens.
pi_92913151
Ok! ik heb echter wel naar TSI gekeken+ overige skills...

Dus niet een speler met tsi van 1200 en 3x redelijk eigenschap, maar bijv een speler met 800 tsi en voor de rest niks bijzonders. Het blijft een gok, maar beetje vergeleken en veel bekeken en de beste volgens mij genomen.
pi_92913377
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:37 schreef Superrudi het volgende:
Ok! ik heb echter wel naar TSI gekeken+ overige skills...

Dus niet een speler met tsi van 1200 en 3x redelijk eigenschap, maar bijv een speler met 800 tsi en voor de rest niks bijzonders. Het blijft een gok, maar beetje vergeleken en veel bekeken en de beste volgens mij genomen.
Ook met dat niets bijzonders kunnen al verschillen komen. Er is namelijk best een verschil tussen waardeloos en matig bijvoorbeeld.

Kun je eens de salarissen posten van de trainees die je gekocht hebt. :)
pi_92913534
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Superrudi het volgende:[..]
de speler:

Pfff... Krijg je dat soort spelers tegenwoordig in een beginteam? Ik mocht het stellen met een 20-jarige kale goed verdedigen, leverde me maar liefst 90k op toen z'n conditie en vorm wat aangetrokken waren.

Die 300k is wel lekker om mee te beginnen. Al had je daar misschien toch beter een goed/slecht-coach voor aangetrokken. Je eerste trainees hoeven in principe niet meer dan 5-10k te kosten en al die bejaarde 'restspelers' zijn best leuk natuurlijk, aan de andere kant hoef je het eerste seizoen nog niet echt te presteren. Dus dan de focus op training en een betere coach i.c.m. lager conditiepercentage (10% is voldoende) zou ook de overweging waard zijn imho.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_92913716
bijv:
Efrén Xerpe
17 jaar en 67 dagen, TSI = 940
goed in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: matig
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: redelijk
Spelhervatting: rampzalig

Loon: 372 ¤/week inclusief 20% bonus

@proud to be diepfries:
kzal er eens overna denken ;)
pi_92914175
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef Superrudi het volgende:
bijv:
[..]

@proud to be diepfries:
Je hebt nu die oldbies natuurlijk al aangetrokken i.c.m. een redelijk/slecht coach. Is misschien ook weer zonde die weg te doen, kost je snel een 100-150k lijkt me. En meteen een beetje competitief kunnen zijn scheelt financieel natuurlijk ook wel t.o.v. troosteloos onderaan bungelen die eerste 1,5-2 seizoenen. Je krijgt er wat meer en blijere fans bij, extra inkomsten, etc.

Daarentegen had je met een andere start (dus eerst puur op training) sneller een kapitaaltje bij elkaar kunnen sparen. Direct spelen voor kampioenschap/promotie is meestal niet haalbaar (los van of het verstandig is in je 2e/3e seizoen in VII te willen spelen) en gezien degradatie toch niet mogelijk is, had je 'zorgeloos' kunnen trainen totdat je een leuke basis hebt staan om serieus mee te gaan spelen. Je moet echter die tijd wel weer uit weten te zingen. Dilemma's, dilemma's :P
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_92914277
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef Superrudi het volgende:
bijv:
Efrén Xerpe
17 jaar en 67 dagen, TSI = 940
goed in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: matig
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: redelijk
Spelhervatting: rampzalig

Loon: 372 ¤/week inclusief 20% bonus

@proud to be diepfries:
330 basissalaris is redelijk laag. Wil je spelers hebben die snel stijgen, dan moet je naar 370/390 basissalaris kijken. Van die is bewezen dat ze binnen 1/2 weken stijgen. Met spelers met een lager salaris duurt dat nromaal langer (voor 17 jarige dan).

Maar ze mogen dan wel echt nog niet gestegen zijn en uit een jeugdteam komen. :)
pi_92914287
Ik zie wel hoe het loopt:P je hebt wellicht gelijk, maar het spel is voor mij leuker wanneer ik meteen probeer mee te doen! Het is dan wel met oldies, maar het maakt het inloggen en zondag de weddtrijd volgen gewoon leuker. Tussendoor kan ik gewoon doortrainen en sparen voor betere, jongere krachten voor de toekomst.
pi_92915029
@Realbizkit
wat denken jullie dan bijv van zo'n speler:
Ivar Ottens (310624633)
410 salaris in de week, maar wel redelijk scoren/passen. is 17jaar+33dagen, mja zou hij al keer gepopt zijn ofniet...
pi_92915188
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Superrudi het volgende:
@Realbizkit
wat denken jullie dan bijv van zo'n speler:
Ivar Ottens (310624633)
410 salaris in de week, maar wel redelijk scoren/passen. is 17jaar+33dagen, mja zou hij al keer gepopt zijn ofniet...
Dat soort spelers zijn sowieso leuk om op te trainen. Maar je neemt een risico als je verwacht dat hij in 1 week popt. Met 2 skills die dezelfde hoogte hebben is namelijk niet aan het salaris te herleiden hoe hoog hij is zijn stats zit. :)
pi_92915216
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:58 schreef Superrudi het volgende:
Ik zie wel hoe het loopt:P je hebt wellicht gelijk, maar het spel is voor mij leuker wanneer ik meteen probeer mee te doen! Het is dan wel met oldies, maar het maakt het inloggen en zondag de weddtrijd volgen gewoon leuker. Tussendoor kan ik gewoon doortrainen en sparen voor betere, jongere krachten voor de toekomst.
Zolang je de inkomstenbron van training maar niet vergeet ;)

Zie trouwens dat je nieuwe (oudere) spelers veelal met een laag conditieniveau (matig/redelijk) en/of vorm hebt ingekocht. Dat scheelt uiteraard qua aanschafprijs en die vorm trekt vanzelf wel bij. De conditie is wel een punt van aandacht. Duurt heel lang voordat dat deze bij trekt en spelers als Salgara en Ibrahim hebben daardoor in ieder geval in mijn ogen geen enkele meerwaarde. Kun je (al ken ik de skills niet) net zo goed meteen weer ontslaan zou ik zeggen.
pi_92915326
ibrahim= uitmuntend middenvelder
salgara= goed verdediger, en idd wel miskoop, kosten niks, maar heb ik ook niet veel aan
pi_92915396
Je wilt minimaal redelijk conditie hebben. Anders gaan je stats echt dramatisch achteruit. :)
pi_92915490
Hmmm. Dit valt dan weer mee natuurlijk:
Het aandeel conditietraining om de conditie van een 33-jarige speler, getraind door een redelijk coach aan een trainingsintensiteit van 100%, rond redelijk te houden bedraagt 13.75%.

Bij 22% zou een 33-jarige 'goed' kunnen vast houden.
pi_92915553
merci:)
pi_92915679
Kom nu pas achter dat het knopje: Nieuw deel openen bestaat..
pi_92915690
Vandaar dat het altijd zo snel gaat :P
pi_92915763
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef elby1988 het volgende:
Vandaar dat het altijd zo snel gaat :P
Yup. En daarom wordt ook het topic ook niet meer aan de lijst van oude topics toegevoegd. :P
pi_92915779
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Yup. En daarom wordt ook het topic ook niet meer aan de lijst van oude topics toegevoegd. :P
Ik snap het! Nja, je kan het altijd weer aanpassen ;)
pi_92915836
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:30 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Ik snap het! Nja, je kan het altijd weer aanpassen ;)
Mwoah. Eigenlijk kan die troep eigenlijk helemaal uit de lijst. Het is niet dat iemand ooit nog op die linkjes klikt of zo. :P
pi_92915954
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:28 schreef elby1988 het volgende:
Kom nu pas achter dat het knopje: Nieuw deel openen bestaat..
Als ik de laatste zou zijn weet ik niet wat ik zou moeten doen naast op het knopje te drukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')