abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92908658
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Neuh, die zijn al terug. :P
Zo ik bal tegen een 4de klasser uit Argentinië. Eens kijken of dat bevalt..
pi_92908678
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:44 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zo ik bal tegen een 4de klasser uit Argentinië. Eens kijken of dat bevalt..
Ik blijf voor een weekje in Nederland deze keer. Een friendly met een kennis. :)
pi_92908758
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Klopt. En deze is onvoorspelbaar, die ander snel. :)

Dus weer een kans op een extra SE. :)
Een spits met onvoorstelbaar heeft echt mijn voorkeur! :Y Het liefst nog met een hele berg sh maar met zulke stats kan je niet alles hebben. ;)

Al een sh hoer gevonden?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_92908763
Is dat nieuw dat je nu ook kan reageren op persberichten cq "ze leuk vinden" Of heeft dit te maken met die facebook add?
pi_92908836
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Drassss het volgende:
Is dat nieuw dat je nu ook kan reageren op persberichten cq "ze leuk vinden" Of heeft dit te maken met die facebook add?
Ik zie t nu ook net pas. :D Toch knap dat als ik hattrick zoek op facebook dat ik daar niks bijzonders vind. :')
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_92908867
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:47 schreef Drassss het volgende:
Hmm. Dat is nieuw inderdaad. Maar het heeft niets met facebook te maken voor zover ik kan zien. :)

Maar je kunt dus nu ook reageren op persberichten, dat is wel leuk natuurlijk...
pi_92908910
@Drasssssssssssssssssssssssss:
Je hebt een reactie op je laatste persbericht. :P
pi_92908911
Het heeft wel iets ja..
pi_92908953
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Drasssssssssssssssssssssssss:
Je hebt een reactie op je laatste persbericht. :P
Jammer, je krijgt geen melding dat je een reactie hebt op een persbericht :(
pi_92908978
quote:
Release notes for February 17 2011

We have two really productive weeks behind us. As you can see on My Hattrick we've completed another upgrade for Hattrick Supporter, but apart from that we have also added some new features and made a bunch of other things. Here are the most important:

- You can now flip the matchorder form if you want. You can also flip it permanently in your preferences.

- A tiny, but important, fix in chapter 5 (match basics) in the manual. In the table "A normal case" for Defence left/right wing: Defending right/left winger is now placed before Defending goalkeeper, as it should be. Also, for Defence middle: Defending inner midfielder is now placed before Defending goalkeeper, as it should be.

- Press announcements are moved from the series feed to their own place on the series page.

- For Fooball teams ((/Community/IRLTeams/)) we've added a list of all fans (and info about their last and upcoming matches etc) for each team. Click on the number of fans to see the list.

- Fix for the series page, live text over the table was too long in some languages.

- Fixed an issue for match statements for right to left languages.
Ik was ze voor :D
pi_92909070
15 Minuten. :)
pi_92909781
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik blijf voor een weekje in Nederland deze keer. Een friendly met een kennis. :)
Je had natuurlijk ook met die kennis een potje in Argentinië kunnen spelen, dan houd je wat meer tijd over om trainees te zoeken. Hoewel je natuurlijk nu ook al een aantal plekken met 'vaste' spelers aan het invullen bent.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
15 Minuten. :)
En binnen..

Misschien dat ik een beetje in herhaling val, maar ben je misschien niet te snel tevreden met wat je nu aanschaft? Die 21-jarige defs lijken me prima (prijs/leeftijd/potentieel). Maar je spitsen en mid zijn misschien toch wel wat aan de oude kant? Ga je daar niet teveel op afschrijven? Ook al train je er 1-2 niveaus Passen bij op, met 4,5 miljoen aanschaf schrijf je daar in 2-3 seizoenen lijkt me toch al snel een miljoen (of meer) op af. Of schat ik de markt zo verkeerd in?
Dan kun je beter, al had je dan misschien ook nog een seizoen langer moeten traden, voor wat jongere mids/spitsen gaan die in ieder geval met Passen training hun waarde vast houden of zelfs vermeerderen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_92910483
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Je had natuurlijk ook met die kennis een potje in Argentinië kunnen spelen, dan houd je wat meer tijd over om trainees te zoeken. Hoewel je natuurlijk nu ook al een aantal plekken met 'vaste' spelers aan het invullen bent.

[..]

En binnen..

Misschien dat ik een beetje in herhaling val, maar ben je misschien niet te snel tevreden met wat je nu aanschaft? Die 21-jarige defs lijken me prima (prijs/leeftijd/potentieel). Maar je spitsen en mid zijn misschien toch wel wat aan de oude kant? Ga je daar niet teveel op afschrijven? Ook al train je er 1-2 niveaus Passen bij op, met 4,5 miljoen aanschaf schrijf je daar in 2-3 seizoenen lijkt me toch al snel een miljoen (of meer) op af. Of schat ik de markt zo verkeerd in?
Dan kun je beter, al had je dan misschien ook nog een seizoen langer moeten traden, voor wat jongere mids/spitsen gaan die in ieder geval met Passen training hun waarde vast houden of zelfs vermeerderen..
Op de aanvallers zal ik sowieso verlies maken. Maar ik hoop dat te compenseren met de winst die ik op de defs maak. :)

En een 28 jarige doet nog steeds 3,8M gemiddeld
quote:
Mediaangemiddelde prijs 3 808 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 794 741 ¤
Zoekcriteria
Leeftijd = 28
Scoren = wereldklasse
Passen >= wonderbaarlijk
Vleugelspel <= zwak
Positiespel <= zwak
Verdedigen <= zwak
Keepen <= zwak
Dus dat zou dan 700k verlies zijn op 2/3 seizoenen, dat val nog wel te overzien. :)
pi_92910558
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Op de aanvallers zal ik sowieso verlies maken. Maar ik hoop dat te compenseren met de winst die ik op de defs maak. :)
Ik train passen en maak winst op mijn aanvallers... 20 yr wonderbaarlijk...

edit: O wacht, jij koopt al spelers met veel passen.. Dan wordt het lastig ja..
pi_92910608
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:38 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Ik train passen en maak winst op mijn aanvallers... 20 yr wonderbaarlijk...
Mijn aanvallers zijn 25 en 26. ;)
Met wonderbaarlijk passen al. Die zijn niet helemaal voor de training bedoeld. ;)
pi_92910631
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Mijn aanvallers zijn 25 en 26. ;)
Met wonderbaarlijk passen al. Die zijn niet helemaal voor de training bedoeld. ;)
Al die edit's heel de tijd.. :')
pi_92910650
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Al die edit's heel de tijd.. :')
Ik ga niet steeds een nieuwe post maken... :P
pi_92910670
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik ga niet steeds een nieuwe post maken... :P
Klopt, maar vroeger duurde het nog even en zag men niet zo snel je nieuwe post. Nu wordt alles ingeladen en zijn ze je voor :P
pi_92910739
700/32*2=44k per week verlies (maximaal). Dat moet makkelijk te doen zijn met de skilltrades die ik ernaast ga houden zelfs. En met de mids hoop ik Break-Even te kunnen spelen. En winst op de defs natuurlijk.

Zoals ik gisteren al zei. In theorie werkt mijn plan helemaal, maar dat moet zich in de praktijk even gaan uitwijzen nog. :)

Edit: Hattrick #493: Waar geduld een schone zaak is
pi_92911083
Is toch 7ton afschrijving in 2 seizoenen, zal bij de 29-jarige tegen het miljoen lopen. Op zich is dat ook wel op te vangen natuurlijk, toch tikt het vlotjes aan. Aan de andere kant weet je ook niet hoe de markt zich gaat ontwikkelen de komende tijd. Het zou alleen jammer zijn dat wanneer je die mids en spitsen moet gaan vervangen je alle 'trainingswinst' daar in moet gaan steken en per saldo je team dus niet zoveel meer waard is geworden. Lijkt me dat je er toch in ieder geval IV weer mee wilt halen of is het voornamelijk wat competitief zijn in VI, V en waar mogelijk hoger?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_92911153
Iemand die dit weet? Als er een "!" in het tabblad van het forum staat betekent het een nieuwe post.. Maar wat betekent "||" wat er ook weleens staat? (automatisch na een tijdje?)
pi_92911184
In mijn vriendschappelijke wedstrijden komen meet toeschouwers van bij Kazan - Twente.. Schandalig
pi_92911703
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:55 schreef elby1988 het volgende:
In mijn vriendschappelijke wedstrijden komen meet toeschouwers van bij Kazan - Twente.. Schandalig
't Wordt nu natuurlijk wel in Moskou gespeeld. Kan me voorstellen dat Rubin daar nogal minder fans heeft en ze niet allemaal mee hebben kunnen reizen ;)
pi_92911835
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

't Wordt nu natuurlijk wel in Moskou gespeeld. Kan me voorstellen dat Rubin daar nogal minder fans heeft en ze niet allemaal mee hebben kunnen reizen ;)
Nee klopt, maar als ik speel in Argentinië gaan er ook genoeg mensen mee ;)

en dan nog,, 120 mensen in een stadion van 80.000...
pi_92912001
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is toch 7ton afschrijving in 2 seizoenen, zal bij de 29-jarige tegen het miljoen lopen. Op zich is dat ook wel op te vangen natuurlijk, toch tikt het vlotjes aan. Aan de andere kant weet je ook niet hoe de markt zich gaat ontwikkelen de komende tijd. Het zou alleen jammer zijn dat wanneer je die mids en spitsen moet gaan vervangen je alle 'trainingswinst' daar in moet gaan steken en per saldo je team dus niet zoveel meer waard is geworden. Lijkt me dat je er toch in ieder geval IV weer mee wilt halen of is het voornamelijk wat competitief zijn in VI, V en waar mogelijk hoger?
Ik heb natuurlijk nog winst uit mijn andere trainees. We hebben het nu alleen over mijn basis elf. Met het geld wat ik met de trainees verdien, moet ik zeker betere spelers terug kunnen halen. Ik denk dat ik toch wel tussen de 5M en 7,5M per seizoen daarmee extra winst kan maken, dus dan kan ik genoeg geld maken om mijn team te verbeteren natuurlijk. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')