Zodra hij stijgt of ben jij nog niet toe aan verdedigen trainen? In dat laatste geval hou ik m wel tot jij er klaar voor bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Over 2 weken terug kopen? Of wil je hem liever in week 1 verpatsen?
Mhaw ik train deze week nog 1x passen en daarna nog 1 scoren, zodat ik 2 pops krijg als het goed is. Vervolgens kan ik hem zelf gewoon passen trainen, want mijn b-trainees zijn zo afschuwelijk slecht dat ik dan nog liever Pascal terug koop dan een 3 dubbele waailap wat passen erbij geefquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zodra hij stijgt of ben jij nog niet toe aan verdedigen trainen? In dat laatste geval hou ik m wel tot jij er klaar voor bent.
Prima. Vrijdag avond 4 Maart op de tl zetten dan of wil je liever niet dat ie maandag avond afloopt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw ik train deze week nog 1x passen en daarna nog 1 scoren, zodat ik 2 pops krijg als het goed is. Vervolgens kan ik hem zelf gewoon passen trainen, want mijn b-trainees zijn zo afschuwelijk slecht dat ik dan nog liever Pascal terug koop dan een 3 dubbele waailap wat passen erbij geef
Edit: Tevens is Pascal "SNEL" dus een SE momentje erbij is ook altijd welkom voor mij eigenlijk..
Moet wel lukken die maandag denk ik.. Datum is ver weg dus we kijken het dan wel even aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima. Vrijdag avond 4 Maart op de tl zetten dan of wil je liever niet dat ie maandag avond afloopt?
Das pak m beet over 2 weken en een paar dagen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet wel lukken die maandag denk ik.. Datum is ver weg dus we kijken het dan wel even aan.
True, maar er kan nog van alles tussenkomen waardoor ik niet achter een pc kan zittenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das pak m beet over 2 weken en een paar dagen.De tijd gaat sneller dan je denkt.
Komt goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
True, maar er kan nog van alles tussenkomen waardoor ik niet achter een pc kan zittenvandaar.
Ik zag t ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef elby1988 het volgende:
Zat in die andee te wachten, vond het al zo rusitg
Je had me ook even de weg kunnen wijzen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zag t ja!
Dacht laat ik m een stille hint geven door m te laten sluiten.
Had ook gekunt ja maar ik vond t zo grappiger.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:37 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Je had me ook even de weg kunnen wijzen...
Had je de kans om een topic helemaal all1 vol te spammen doet ie t niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef elby1988 het volgende:
Het had ook wel wat, een topic alleen..
Even de gevoeligheid van mijn touchpad aanpassen.. dit typt voor geen meter!
Neuh, die zijn al terug.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het vliegtuig met je spelers is dan geland op Schiphol?
Telt toch niet mee voor de statsquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had je de kans om een topic helemaal all1 vol te spammen doet ie t niet.![]()
.
Nee ok maar t ging ff om t idee!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Telt toch niet mee voor de stats
Dan moet ik toch eerst een speler verkopen hè en daar zijn ze nog niet klaar voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zodat jij kan gaan bieden zeker he.
Oh das bijna de zelfde als gister.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar het is deze: Coen Heerssema (210528312)
Klopt. En deze is onvoorspelbaar, die ander snel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eerst een speler verkopen hè en daar zijn ze nog niet klaar voor.
[..]
Oh das bijna de zelfde als gister.Deze is all1 iets jonger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |