Pff, ik ben een paar maanden geleden begonnen, en mijn beste speler was goed PM, redelijk vleugelspel en redelijk passen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:31 schreef Superrudi het volgende:
Nja, paar dagen geleden team aangemaakt en al het een en ander gepost. even een kleine update over de vordering van mijn team:)
Inmiddels een aardig team ingekocht en met 3 uitmuntend middenvelders(31,32,33 jaar), 1 formidabele verdediger(32 jaar) en 1 goed keeper(25jaar) staat de basis voor de komende 2 seizoen denk ik. Daaromheen heb ik nog een uitstekende vleugel en wat goed verdedigers/goed middenvelders, ook een ervaren 2de redelijk keeper als reserves.
Ik ga verder SCOREN trainen. Inmiddels 6x redelijk trainees(17,18,19) die redelijk hoog in de TSI zitten dus verwacht een pop binnen 3 / 4 weken.
De vorm en conditie is momenteel erg slecht, maar kan tot het einde van het seizoen even bijtrainen, aangezien ik niks meer te winnen/verliezen heb. Kies voor een 100% trainingsintensiteit met 20% conditietraining. Dit vanwege de leeftijd van wat spelers. Ook net een nieuwe externe coach aangeschaft. redelijk/slecht.
Je zult denken zo, net begonnen en nu al failliet:) NEE, het is zo dat ik momenteel 50 000 ¤ (-69 435 ¤) sta op de financieen, maar heb momenteel ook een speler te koop staan die ik in het begin gekregen heb, en iemand heeft er inmiddels al 300k op geboden:D
de speler:
is Vladimir van Riebeeck (313695325) , mooie prijs 300 000, loopt echter pas vnvd af:P
Nja dat was het, iemand tips/op of aanmerkingen...
Wees blij. Toen wij begonnen was het hoogste een kale speler met goed zo een beetje het beste wat we kregen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Pff, ik ben een paar maanden geleden begonnen, en mijn beste speler was goed PM, redelijk vleugelspel en redelijk passen...
Ik weet echt niet meer waar ik ooit mee begonnen ben...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wees blij. Toen wij begonnen was het hoogste een kale speler met goed zo een beetje het beste wat we kregen.
Je komt helemaal niet zeikerig over! Ik vraag om mee te denken, tips, op en aanmerkingen dus bedankt:) Ik kijk het even zo aan en als ik na een paar weken zie dat het niet vlot ontsla ik ze! Salgara hou ik even voor de woensdagen, 350 in de week valt namelijk wel mee:)quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
33-jarige uitmuntend middenvelder met waardeloos vorm en slecht conditie.. Kostte je eenmalig 5k en daarna ¤1380 per week.
34-jarige goed verdediger met zwak vorm en rampzalig conditie. Kostte je eenmalig 1k en daarna ¤348 per week
Salgara's conditie zal niet meer bijtrekken tot een fatsoenlijk niveau, die kun je net zo goed meteen ontslaan (scheelt in de salariskosten).
Ibrahim vraag ik me af je die ook niet gewoon moet ontslaan. Die aanschafkosten van 5k is zo erg nog niet. Voordat de conditie op acceptabel niveau is (matig/redelijk), is hij echter waarschijnlijk al 'echt' bejaard en dan is het eigenlijk zonde van het salaris wat je er tot die tijd aan uitgeeft.
Ik wil overigens niet alleen negatief zijn (hoewel het misschien wel zo over komt), probeer met name een beetje mee te denken in wat nu handig/verstandig is om aan te houden en wat niet.
Ik ben juist zwaar aan het inkopen op dit moemntquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef TheVulture het volgende:
De prijzen zijn weer aan het inkakken dus ik ga mijn trainees pas in het tussenseizoen verkopen denk ik
WAT... 20 miljoenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Superrudi het volgende:
Ik ben ooit zelf, de eerste keer, in 2005 begonnen. destijd betaalde je geloof ik voor een goed middenvelder 200 ton en begon je met spelers die hoogstens redelijk waren:)
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
WAT... 20 miljoenvoor een goed middenvelder???
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Superrudi het volgende:
Nog 2 nieuwe trainees gekocht:P
gekocht voor 13 000:
Leonardo Stiglitz
17 jaar en 21 dagen, TSI = 550
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
Loon: 468 ¤/week inclusief 20% bonus
gekocht voor 2000:
Ruben Floridia
17 jaar en 26 dagen, TSI = 450
redelijk in vorm, conditie zwak [Onvoorspelbaar]
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: zwak
444 ¤/week inclusief 20% bonus
370 en 390 salaris:) ga ervanuit dat ze nog niet gepopt zijn!
Ja dat was normaal in die tijd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
WAT... 20 miljoenvoor een goed middenvelder???
Als we het hebben over een speler die echt helemaal niets heeft toegevoegd hoef ik niet eens zo lang terug. Eugenio Polignino (93027965), gehaald vanwege een blessure en te spelen p/d eind vorig seizoen. Pakt 'ie een schorsing voor de p/d, dus kon ik 'm nog niet eens gebruiken ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Nixx- het volgende:
Wat is trouwens de meest waardeloze aankoop die je persoonlijk heb gedaan?
[..]
Die speler van Possie. 2M openingsbod gedaan. TV stond op 2,9M...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Nixx- het volgende:
Wat is trouwens de meest waardeloze aankoop die je persoonlijk heb gedaan?
Hoezo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
off-topic:
gekke Tukkers trouwens
Is toch eigenlijk geen aankoop te noemen? 999 van de 1000 keer wordt daar dik over heen geboden, hier kun je bijna niets aan doen. Nouja, behalve dan überhaupt geen openingsboden plaatsen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die speler van Possie. 2M openingsbod gedaan. TV stond op 2,9M...
Toen gekregen voor 2M en daarna doorverkocht voor slechts 1,9M. Dus best wat verlies op gemaakt toen...
Zondag om 18 uur zoiets... Er waren toen ruim 40k users online...quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk geen aankoop te noemen? 999 van de 1000 keer wordt daar dik over heen geboden, hier kun je bijna niets aan doen. Nouja, behalve dan überhaupt geen openingsboden plaatsen..
En dat 'ie voor nog minder weer weg ging sloeg al helemaal nergens op trouwens.. Wat voor tijdstip had je 'm gelist eigenlijk?
quote:
In ieder geval zeer aangenaam voor onze UEFA-coëfficiëntquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
0-2 gewonnen. Nu hopen dat ze geen blessures hebben opgelopen.
Op zich geen heel raar tijdstip. In deze markt in ieder geval de reden dat ik voorlopig geen spelers met meer dan 500k waarde voor 'nul' meer list. 't Zal je gebeuren dat je er een half miljoen of meer bij in schiet. Beetje zonde van 't geld..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zondag om 18 uur zoiets... Er waren toen ruim 40k users online...
Ja. Al mijn trainees die vrijdag poppen gaan dan ook weer voor een minimum bedrag erop.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op zich geen heel raar tijdstip. In deze markt in ieder geval de reden dat ik voorlopig geen spelers met meer dan 500k waarde voor 'nul' meer list. 't Zal je gebeuren dat je er een half miljoen of meer bij in schiet. Beetje zonde van 't geld..
quote:Gemeenschap » Federaties
Onderlinge wedstrijden
Eerste PaginaVorige pagina 1 Volgende paginaLaatste Pagina
16-02-2011 17:10 Netherlands VV Eendracht Elsloo - ADO'67 6 - 4 Vriendschappelijk
09-02-2011 17:10 Netherlands De Gekleurde Prent - VV Eendracht Elslo 1 - 2 Vriendschappelijk
09-02-2011 17:10 Netherlands Ladderzatsquad - ADO'67 2 - 3 Vriendschappelijk
02-02-2011 17:05 Netherlands FC Dynamo Groningen - ADO'67 1 - 6 Vriendschappelijk
02-02-2011 17:05 Netherlands De Gekleurde Pre - FC Mattheus Euge 2 - 2 Vriendschappelijk
26-01-2011 17:05 Netherlands ADO'67 - FC Mattheus Eugenius 3 - 1 Vriendschappelijk
26-01-2011 17:05 Netherlands Ladderzatsquad - FC James's 1 - 0 Vriendschappelijk
26-01-2011 17:05 Netherlands De Gekleurde Prent - FC Dynamo Groninge 3 - 0 Vriendschappelijk
26-01-2011 17:05 Netherlands TeamKoekje - Koning.Keizer.Admiraal. 0 - 5 Vriendschappelijk
19-01-2011 17:05 Netherlands FC Dynamo Groninge - FC Mattheus Eugeni 0 - 0 Vriendschappelijk
19-01-2011 17:05 Netherlands TeamKoekje - Ladderzatsquad 0 - 7 Vriendschappelijk
19-01-2011 17:05 Netherlands ADO'67 - De Gekleurde Prent 3 - 4 Vriendschappelijk
19-01-2011 17:05 Netherlands Koning.Keizer.Admiraal. - FC James's 0 - 3 Vriendschappelijk
Hoeveel euro heb je wel niet op de bank staan joh!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. En deze is onvoorspelbaar, die ander snel.
Dus weer een kans op een extra SE.
wat wil je nou weten? wat hij wel op de bank heeft staan of wat hij niet op de bank heeft staan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel euro heb je wel niet op de bank staan joh!
Voor zover je het gemist had. Koek heeft een seizoen of 2 geleden z'n hele team verkocht. Vervolgens lopen (skill)traden en met de pakweg 50 miljoen (of was het meer?) die hij nu heeft koopt 'ie een nieuw team..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel euro heb je wel niet op de bank staan joh!
Ok, ik had het idd gemist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voor zover je het gemist had. Koek heeft een seizoen of 2 geleden z'n hele team verkocht. Vervolgens lopen (skill)traden en met de pakweg 50 miljoen (of was het meer?) die hij nu heeft koopt 'ie een nieuw team..
NICE!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nu op dit moment heb ik 15M op de rekening staan nog. Daarvan ga ik 2 spelers die samen 10M zijn kopen. Dan heb ik 5M over. De totale waarde van de trainees die ik nu nog heb staan is ruim 10M waard. Samen met de 5M die ik over houd heb ik dus nog 15M te bestenden. Hiervan moet nog max 11M af voor mijn 3 laatste spelers en heb ik uiteindelijk nog 4M over.
En ik heb nu in totaal 22M uitgegeven aan de spelers die ik nu heb gekocht al.
Dan heb je dus geen wisselspelers? Althans, 4 miljoen te besteden nog voor je resterende trainees (waaronder wisselspelers)? Is niet heel veel, maar als je een buffertje voor noodgevallen over houdt kan het voldoende zijn. Bovendien is het team wat je bij elkaar koopt normaal gesproken ook sterk genoeg om in VI 1 of 2 'A-spelers' te kunnen missen en toch je wedstrijden gewoon te winnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nu op dit moment heb ik 15M op de rekening staan nog. Daarvan ga ik 2 spelers die samen 10M zijn kopen. Dan heb ik 5M over. De totale waarde van de trainees die ik nu nog heb staan is ruim 10M waard. Samen met de 5M die ik over houd heb ik dus nog 15M te bestenden. Hiervan moet nog max 11M af voor mijn 3 laatste spelers en heb ik uiteindelijk nog 4M over.
En ik heb nu in totaal 22M uitgegeven aan de spelers die ik nu heb gekocht al.
Ja, daarom. Ik maak me ook nog niet echt druk om die laatste 3 spelers te halen. Er is momenteel sowieso niets interessant op de lijst. En vleugels zijn al 2 weken niet te vinden, dus misschien dat ik daar nog wat anders voor ga verzinnen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen wisselspelers? Althans, 4 miljoen te besteden nog voor je resterende trainees (waaronder wisselspelers)? Is niet heel veel, maar als je een buffertje voor noodgevallen over houdt kan het voldoende zijn. Bovendien is het team wat je bij elkaar koopt normaal gesproken ook sterk genoeg om in VI 1 of 2 'A-spelers' te kunnen missen en toch je wedstrijden gewoon te winnen.
quote:Vleugelspel: 11/20 briljant
Passen: 5/20 matig
Positiespel: 15/20 reusachtig
Passen: 5/20 matig
Spelhervatting: 7/20 goed
Das idd wel jammer ja.... Weer een onbekend team als bookmark straks....quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef Flappekz het volgende:
Dit is ook wel jammer:
[ afbeelding ]
Ik ben (nog) supporter van m...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd wel jammer ja.... Weer een onbekend team als bookmark straks....
Oja ik ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben (nog) supporter van m...
Welke user is dat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:49 schreef Flappekz het volgende:
Dit is ook wel jammer:
[ afbeelding ]
Het hele werkwoord is melden, niet melten :p. Dacht even dat je gesmolten wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
* Possiemelt zich weer met een werkend 2e scherm en een 2e hd.![]()
![]()
Ben je ook zo blij met je tweede scherm?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
* Possie meld zich weer met een werkend 2e scherm en een 2e hd.![]()
![]()
Heulemaal niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef Drassss het volgende:
Tijd voor een afstraffing voor Ajax en een laf gelijk spelletje voor Psv
Ik had m ook al aangepast maar jij quote me te snel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het hele werkwoord is melden, niet melten :p. Dacht even dat je gesmolten was![]()
Maar goed, da's mooi. Ga je voetbal kijken op het een en spammen op het ander?
Ik ben er heul blij mee! Al zit er een flinke schade in t tft die niet gemeld was toen ik m kreeg.... Mja toch all1 voor de voetbal.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij met je tweede scherm?
Ik kwam vandaag thuis uit mn werk, en toen had GotC als verrassing een bureau voor me gekocht en in elkaar gezet, en zo mn eigen werkplekkie gemaakt
[ afbeelding ]
Ja.. ik moest eerst ook kijken waar hij stond.. Gaan ze vast wel aanpakken straksquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Daar heb ik wel ergens iemand op Global over horen klagen, iets van dat 'ie meldingen van berichten in GB en PA niet kon onderscheiden oid..
Kan je dat bij je instellingen niet aanpassen qua kleur? Die berichten boven in kan je toch ook allemaal een andere kleur geven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja.. ik moest eerst ook kijken waar hij stond.. Gaan ze vast wel aanpakken straks
Zou kunnen, maar ik heb geen zin in disco bowlen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je dat bij je instellingen niet aanpassen qua kleur? Die berichten boven in kan je toch ook allemaal een andere kleur geven?
Nee hehe. Je hoeft toch ook niet alles aan te passen all1 die van je pb.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb geen zin in disco bowlen...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hehe. Je hoeft toch ook niet alles aan te passen all1 die van je pb.
Ow kut t is al lang 19.00 geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Drassss het volgende:
Heeft Blind nu al een vervelende avond
Lekker scherp Possie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow kut t is al lang 19.00 geweest.
Ik dacht, zoek t wel ff op maar ik kan in chrome nergens vinden hoe ik de instellingen van Foxtrick kan aanpassen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Drassss het volgende:
[..], totaal geen zin om uit te zoeken
Staat er rechts naast je adresbalk een blauw bolletje? Daarop rechtsklikken -> optiesquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht, zoek t wel ff op maar ik kan in chrome nergens vinden hoe ik de instellingen van Foxtrick kan aanpassen.![]()
Thx!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Staat er rechts naast je adresbalk een blauw bolletje? Daarop rechtsklikken -> opties
Stond Anderlecht ongelofelijk graf te verdedigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boeit me niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stond Anderlecht ongelofelijk graf te verdedigen![]()
Tja dat hadden ze vorig seizoen ook....quote:Belangrijke uit doelpunt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken t nie. Kan je daar reclame spots kijken?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:52 schreef Flappekz het volgende:
Overigens....Waarom ontdek ik spotnet nu pas?
De opvolger van FTDquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken t nie. Kan je daar reclame spots kijken?
Ah vandaar dat ik t niet ken. Ik gebruik geen nieuwsgroepen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
http://www.duken.nl/leren(...)eren-downloaden.html
Ouderwets zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik t niet ken. Ik gebruik geen nieuwsgroepen.
Mijn dank is dan ook heel groot! Altijd al een lul gevonden en hij wordt met de tijd steeds irritanter....quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef Drassss het volgende:
Kan iemand die Ajax commentator, cq L. Driessen, een knal voor zen harses geven?
Mijn dank is groot
Mja als ik nieuwsgroepen wil hebben moet ik 10 eu meer gaan betalen per maand en dat vind ik niet nodig. Ik heb een site waarop ik alles kan vinden. Gemaakt door en voor Nederlanders (ok ook voor Vlamingen) en je kan er all1 op via uitnodiging.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ouderwets zeg
Hiermee heb je niet eens door dat je nieuwsgroepen gebruikt trouwens. Je hoeft alleen spotnet te installeren, meer niet. Werkt prima so far
Euh? Aan wie moet je 10 euro meer betalen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja als ik nieuwsgroepen wil hebben moet ik 10 eu meer gaan betalen per maand en dat vind ik niet nodig. Ik heb een site waarop ik alles kan vinden. Gemaakt door en voor Nederlanders (ok ook voor Vlamingen) en je kan er all1 op via uitnodiging.
Aan mn internet provider. Ik heb nu een abo zonder nieuwsgroepen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh? Aan wie moet je 10 euro meer betalen?
Je moet ook niet de nieuwsgroepen van je provider gebruiken....die zuigen... Voor een paar euro een abbo op eweka oid werkt ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aan mn internet provider. Ik heb nu een abo zonder nieuwsgroepen.
Mja waarom gaan betalen voor iets wat ik nu ook kan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet ook niet de nieuwsgroepen van je provider gebruiken....die zuigen... Voor een paar euro een abbo op eweka oid werkt ook
Da's ook weer zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja waarom gaan betalen voor iets wat ik nu ook kan?
Ik heb al eens eerder wat verteld over die voorspellingen van jou!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
Ik doe nog eens een voorspelling over Ajax.... Gaat PSV straks met 0-4 winnen?
Dat dacht ik ook. Het voordeel van de nieuwsgroepen is dat er geen virus oid in zit en dat risico loop ik met torrents wel.quote:
Ja oke, maar deze 0-3 verwacht je echt niet hehe..quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder wat verteld over die voorspellingen van jou!
Als je goed had gekeken naar de wedstrijd vorig seizoen had je geweten dat dit mogelijk was. Helaas maakte ze het toen niet af (en verloren ze thuis omdat ze toch al door waren) en maakte Anderlecht gelijk in 1 van de laatste minuten. Maar tot 20 minuten voor tijd domineerde Ajax toen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke, maar deze 0-3 verwacht je echt niet hehe..
Nu ligt het ook helemaal open trouwens..
Hopelijk vannacht een nieuwe "mijlpaal" voor mijn Prentjes. Namelijk meer dan 450k TSI totaal.
Klopt, nu is het precies andersom. Ajax maakt de kansen nu wel af.. en Anderlecht laat het compleet liggen qua kansen + verdediging.. Dramatisch gewoon.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je goed had gekeken naar de wedstrijd vorig seizoen had je geweten dat dit mogelijk was. Helaas maakte ze het toen niet af (en verloren ze thuis omdat ze toch al door waren) en maakte Anderlecht gelijk in 1 van de laatste minuten. Maar tot 20 minuten voor tijd domineerde Ajax toen.
Ik hoop op een berg passen stijgers.
Nou nou nou....... als ze dat hadden gedaan was t inm 0-6 geweest ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, nu is het precies andersom. Ajax maakt de kansen nu wel af.. en Anderlecht laat het compleet liggen qua kansen + verdediging.. Dramatisch gewoon.
Dan hopen we samen op passen stijgerts!quote:Ja ik hoop ook op wat passing pops..Zullen er niet extreem veel zijn, maar hopelijk mijn B-spitsen. Dan kunnen die ook verkocht worden straks
+ Ajax publiek dat in de 75ste min al naar huis gaatquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
Anderlecht doet wel erg zn best om Ajax na te doen trouwens. Ze hebben een Suarez een Kanu en oud ajax speler Boussoufa.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
+ Ajax publiek dat in de 75ste min al naar huis gaat
PSV treedt aan tegen een B-teamquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Drassss het volgende:
Mja nep supporters.. Hekel aan dat soort lui.
Nu PSV nog
( tevens heeft Besiktas weer flink verloren, zeer gunstig voor Nederland ).
PSV balt met Engelaar dus dat compenseert.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
PSV treedt aan tegen een B-team
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
PSV balt met Engelaar dus dat compenseert.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
PSV balt met Engelaar dus dat compenseert.
Ach ik ben pas een nep supporter. Ik heb nog nooit een wedstrijd van Ajax live in het stadion gezien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:00 schreef Drassss het volgende:
Mja nep supporters.. Hekel aan dat soort lui.
Nu PSV nog
( tevens heeft Besiktas weer flink verloren, zeer gunstig voor Nederland ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |