Ja, dat is mijn vraag, waarom ingesteld op dat model? Uberhaupt, waarom ingesteld op een oud model tweedehands tv? waarom niet gewoon nieuw? of is het vanwege budgettaire redenen? Maar dan nog, nieuwe tvs hoeven helemaal niet meer zo veel te kosten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:26 schreef Kickstart het volgende:
Hoi CoolGuy
tja waarom perse dit model
gisteren ging er net 1 voor mijn neus weg naar een ander persoon
en ik had me eigenlijk al een beetje ingesteld op dit model ;
(het is een mooi model en past bij het interieur)
er zullen zeker meerdere modellen zijn die goed zijn, zeker
maar ben nog maar net 2 dagen aan het rondkijken.
Maakt het veel uit of een plasma al 4 jaar oud is?
ok het ligt aan de branduren die het toestel heeft gemaakt
Thanks ;quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:30 schreef Zondaar313 het volgende:
Succes met de jacht, ik blijf nog even bij mijn G-tje..
Hehe het zijn idd beesten van kasten 1 meter breed 60 / 70cm hoogquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:12 schreef Zondaar313 het volgende:
Haha, dat was natuurlijk ook meer gein dan wijsheid, gezien hij immers in de doos staat.
60/70 m2 leefruimte en 2 tv's van 42 inch, way to go, struikelen in het opberghok, gelukkig heet het niet voor niks het berghok..
Succes met de voorzetting van de jacht..
Oh? het lijkt mij dat je dan echt een grote zwarte vlek op de muur ziet als hij uitstaat ipv van een omlijsting die grijs is, (ik zei eerder zilver)quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:44 schreef Zondaar313 het volgende:
Persoonlijk heeft zwart mijn voorkeur, voordeel is dat er geen storende randen, glasstukken, frutsels en dergelijke aan zitten en zich dus praktisch weg cijfert als hij uitstaat
Hier kun je de voet voor ¤2,50 nieuw kopen. Niet veel he?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:35 schreef Kickstart het volgende:
Een losse voet voor dit model is het enige wat ik nog zoek
zoals hij overkomt op de foto is hij niet groot, nou echt wel (als je éen 26" tv gewend bent)
heeft iemand nog 1 over?
TY-ST42P60W de standaard ]------[ voet (zoals foto in OP)
TY-ST42P600W Diamond shaped voet
TY-S42PX60W TV Meubel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |