altijd iemand anders laten doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:12 schreef Tringeling het volgende:
schijt hebben dat je 2 uur naar school moet en zelf een briefje schrijven
volgens mij las ik ergens ooit dat eendjes voeren met brood dus verre van goed is.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef Dven het volgende:
Ga eendjes voeren. Ze kunnen het brood goed gebruiken, er komen immers koude dagen aan
niet op plaatsen waar van die oudjes ze voeren, die leven er vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef rubje het volgende:
[..]
volgens mij las ik ergens ooit dat eendjes voeren met brood dus verre van goed is.....![]()
nee jij hoefd niet naar schoolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef Sloeber94 het volgende:
Gast, beter neem jij zo vaak mogelijk school, als je al in de titel een spelvaudt maakt.
Gigantische monguaal dat je rondloopt.
Noksela speelt nog steeds pokemonquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef noksala het volgende:
Ik ben naar het bos gegaan, had een fikje gemaakt voor de warmte. Daarna ben ik 2uur pokemon heart gold gaan spelen op me ds.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef noksala het volgende:
Ik ben naar het bos gegaan, had een fikje gemaakt voor de warmte. Daarna ben ik 2uur pokemon heart gold gaan spelen op me ds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |