Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef pullup het volgende:
ALs Razor zo doorgaat zet ik die stream gewoon uit
Dat gaat Joanna Spijkers zo laten zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In de koelkast bakken? Hoe de neuk flik je dat?
Met haar kan ik wel een borrel drinkenquote:
Dat kan heus wel, Sophie geeft les, let dan op. Joann haar sterren staan niet goed, maar ze houd moed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In de koelkast bakken? Hoe de neuk flik je dat?
Helaas dat is niet ons geheim..quote:
Whehe hij komt nog net niet aan de 24 caps per secondequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanKan het toch niet horen steeds, blijf zo nog lachwekkender op de hoogte
Lig echt in een deuk af en toe...
het geheim van Joanna: Ik heb TopChef gewonnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat gaat Joanna Spijkers zo laten zien..
Gelukkig begint iedereen met 100.000 in mijn versiequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Helaas dat is niet ons geheim..
Pizzalucht u verliest hiermee 2.500 euro..
Hij doet zijn best.... respectquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe hij komt nog net niet aan de 24 caps per seconde
Uhhhquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het geheim van Joanna: Ik heb TopChef gewonnen
ze heeft der zandtuintje ook niet hequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat kan heus wel, Sophie geeft les, let dan op. Joann haar sterren staan niet goed, maar ze houd moed.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Ja maar wij met ons buitenstaanders clubje..
Worden ooit de oudgedienden..
Kan niet wachten tot die dag..
Als ik ooooooit een echte FOKKER beeeeeeeeeeennnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |