Boek vol tabellen met bijvoorbeeld smeltpunt of dichtheid van stoffenquote:
Ik vond Scheikunde ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Scheikunde vond ik echt het leukste vak ever, en ik was er ook verdomd goed in
Mooi rekenwerk, verdringingsreeksen enzovoort
Owja, daar kon je vet hendige programmaatjes in zettenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En grafische rekenmachineWat een mogelijkheden volgend jaar
Nahh geen idee hoe zo'n ding werkt, hebben we volgend jaar ook pas nodigquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, daar kon je vet hendige programmaatjes in zetten...
En dat was ook legaal. Sterker nog, wij moesten bij wiskunde zelf een programma voor de ABC-formule erin programmeren...
Jaaaaa. Ik had op de middelbare echt zo'n goede docent daarvoor. Die man wist het vak echt heel boeiend te brengen, en zo goed uit te leggen dat ook de alfa's er geen problemen mee haddenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Scheikunde vond ik echt het leukste vak ever, en ik was er ook verdomd goed in
Mooi rekenwerk, verdringingsreeksen enzovoort
Als je weet hoe de formule is (of waar je die kunt vinden) is het ook OK, de rest is bijzaak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, daar kon je vet hendige programmaatjes in zetten...
En dat was ook legaal. Sterker nog, wij moesten bij wiskunde zelf een programma voor de ABC-formule erin programmeren...
Ojaa ik ging geen scheikunde kiezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja over vroegah
leuk man, citroenzuurcyclussen uit je hoofd leren
Klopt, en zo dacht de docent er ook over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je weet hoe de formule is (of waar je die kunt vinden) is het ook OK, de rest is bijzaak.
Eigenlijk deed je dus precies wat de bedoeling was![]()
In mijn tijdmochten er op het examen nog geen grafische rekenmachines gebruikt worden
Al waren de eerste toen al wel op de markt
Ohnoes that's tooooo shortquote:
ik vond het rekenwerk ook heel erg gaafquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik had op de middelbare echt zo'n goede docent daarvoor. Die man wist het vak echt heel boeiend te brengen, en zo goed uit te leggen dat ook de alfa's er geen problemen mee hadden...
Ik bleek uiteindelijk meer een natuurkunde liefhebberquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vond het rekenwerk ook heel erg gaaf
Titraties uitrekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |