indd. daar dacht ik vandeweek ook al aan. dat meisje is echt niet zijn meisje !quote:
echt hequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Darklight het volgende:
Dat gaat dus nooit lukken, die meiden zijn veel te dom
ze kunnen sofia toch even een paar kunstjes laten vertonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ze moeten als verrassing een taart bakken, dat mogen de jongens niet weten, dus willen een paar als afleidingsmanoeuvre gaan "strippokeren".
Het geluid klopt soms van geen kant, stream 2 en 4 zitten in het verdomhoekje!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:07 schreef Maanvis het volgende:
krijg toch het gifkikkerexceem... de meiden zitten op stream 4 iets te bediscussieren, en ik krijg een fluitje van de tandenborstelshow.
ECHT SCHIET DIE GASTEN VAN HET GELUID AF! NU!!
Dat verzin jij heul nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
de mannen mogen niet weten dat ze een taart moeten bakken, dus willen ze ze afleiden met strippokeren, ik verzin maar effe iets hè
ja, wat een combinatie hèquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef pullup het volgende:
Ze gaan de groep in bakkers en strippers verdelen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Razor21 het volgende:
Valt ook niet op dat de vrouwen nu even apart zitten om te overleggen. Dus de mannen weten nu echt wel dat er een missie aankomt.
quote:
Je weet dat je geluid van de andere streams uit kan zetten? Dan klopt het wel hoor per kanaal.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het geluid klopt soms van geen kant, stream 2 en 4 zitten in het verdomhoekje!
Als de camera maar komt de staan op de strippersquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef pullup het volgende:
Ze gaan de groep in bakkers en strippers verdelen
ja ze was mijn favorietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga Joanne met de minuut irritanter vinden
Nog irritanter?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga Joanne met de minuut irritanter vinden
Dat dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een allejezus domme missie weer
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat verzin jij heul niet
Da's de opdracht
Klinkt als een onmogelijk plan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ze moeten als verrassing een taart bakken, dat mogen de jongens niet weten, dus willen een paar als afleidingsmanoeuvre gaan "strippokeren".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |