Gooi je niet te wanhopig op, dat gaat fout. Succes!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja klopt maar die heb ik niet echt
misschien wel toevallig sinds dinsdag iemand
maar die "vriendschap" is nog pril
ja ja ik heb het allemaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef trekeennummertje het volgende:
Ben je een beetje mooi/slank/blond/meer-haar-op-het-hoofd-dan-beneden-type vrouw? Ik wil me wel opofferen t.b.v. een hoger doel en je ontmaagden, no strings attached
wil ik ook niet zo plotsquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:35 schreef summeronthewesthill het volgende:
Waarom zou je persee ontmaagd willen worden? dat komt vanzelf wel!
Denk dat het beste wat je kunt doen gewoon gaan kijken of je iemand tegenkomt waar het mee klikt, en niet teveel moet nadenken over: oh jee, ik ben nog een maagd. - er zijn wel meer maagden, soms zelfs tot hun hun 28e, bij wijze van. Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja ja ik heb het allemaal
[..]
wil ik ook niet zo plots
en ik denk juist dat dit topic dat goed aangeeft
want ik durfde het niet zo goed met die automonteur en ik wist ook niet echt zeker of ik dat wel zo zou willen
ik doel meer op lichamelijke EN geestelijke bevrediging, dat hoeft niet direct zo heftig, dat vind ik zelfs wel eng
zo werkt het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:44 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Denk dat het beste wat je kunt doen gewoon gaan kijken of je iemand tegenkomt waar het mee klikt, en niet teveel moet nadenken over: oh jee, ik ben nog een maagd. - er zijn wel meer maagden, soms zelfs tot hun hun 28e, bij wijze van. Niks mis mee.
En dat komt dan ook echt wel, maar je kan het doen op een manier dat je er later met veel plezier naar terug kijkt en je dan je op de eerste de beste storten die zich aanbied nadat die ziet dat je redelijk gemakkelijk over komt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zo werkt het niet
vergeet het hele gemaagd
op sommige momenten is het te frustrerend om nooit IETS te hebben gedaan, gehad
geef hier eens antwoord opquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef BasisBaas.. het volgende:
lanterfanteraar, wat vind je van Salò o le 120 giornate di sodoma?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:56 schreef Supersoep het volgende:
Was het andersom maar zo makkelijk. Klagen over het niet krijgen van sex en dan allerlei vrouwelijke PM's krijgen. Ongelofelijk toch.
Goed, dat is ook zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
op sommige momenten is het te frustrerend om nooit IETS te hebben gedaan, gehad
Waarom niet?quote:
Ik gok dat je niet de enige bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef trekeennummertje het volgende:
Mag dan van mij faalactie zijn (faal en win zitten dicht bij elkaar in de buurt ;p) , maar als TS echt de dame is waarvan ik daarnet nog enkele kernmerken van opnoemde, wil ik wel een poging wagenen nee... ik schaam me niet.. heel erg
wat is scheelt er dan zoal aan mijn posthistorie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef 2dope het volgende:
Mijn god zeg. Lees anders de posthistorie even door ofzo stelletje trollfeeders.
Ja vooral dit dan..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb mijzelf net meerdere malen met een hard voorwerp geslagen op mijn hoofd, aan de zijkant, zo rond mijn slaap, in de hoop om weg te glijden van de wereld
dit mislukte en toen wilde ik een handje aspirines gaan nemen... totdat ik bedacht dat deze echt dodelijk zouden kunnen zijn, al wilde ik op dat moment wel echt dood
Ik hou wel van ruwe seksquote:
En je verteld dit ipv inhoudelijk te reageren want?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ga zodadelijk mijn lichaam in bed lichaam
mijn oogleden voelen zich vrij vermoeid
vrees dat ik 'n griepje in handen heb gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |