Het was een FOK!er die je topics volgt. Socios?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
vervolgens vroeg hij opeens of ik nog maagd was
Is Socios automonteur?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Het was een FOK!er die je topics volgt. Socios?
Hm. Misschien, stiekem. Wie weet. Of het was een andere FOK!er.quote:
Het was in ieder geval een FOK!er, geen twijfel mogelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hm. Misschien, stiekem. Wie weet. Of het was een andere FOK!er.
Sowieso.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een FOK!er, geen twijfel mogelijk.
neen nooit gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
damn, er kijkt er hier eentje teveel gtst.
Wat zal jouw leven saai zijn zeg.
Vertel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
neen nooit gezien
ik prefereer de Hardere films
oh oh jij vat het zo fout op, net als de vele anderen hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:45 schreef Picchia het volgende:
Zo te horen ben je nog druk aan het puberen. Ik raad je aan om zelf iemand uit te kiezen in plaats van dat die persoon jou uitkiest. Sex stelt al geen ruk voor, maar al helemaal niet als het met iemand is waar je niets van moet hebben.
Dus, wees wat assertiever en vraag iemand uit. Simpel.
Ja, niemand begrijpt je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh oh jij vat het zo fout op, net als de vele anderen hier
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef Id_do_her het volgende:
TS in gevecht met de quote- en editknop.
Ja inderdaad, ik begrijp de reacties ook niet helemaal. Het is niet zo dat je "hoihoi (maagd)" of zo als topictitel hebt..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh oh jij vat het zo fout op, net als de vele anderen hier
Hoe oud ben je, waar woon je, hoe zie je eruit?quote:
Zet eens een foto van je neer, dan kunnen wij het zelf beoordelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, waar woon je, hoe zie je eruit?
Ik lijk qua stijl en haar namelijk op die gozer met die kat in zn hand van je foto
? pardonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |