ik heb donker blond haar en blauwe ogen is dat wel goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee je bent zo iemand met blond haar en blauwe ogen
dat wordt echt niets
Donkerblond. Oftewel, bruin. En m'n ogen zijn meer groen/grijs dan blauw. Maar goed..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee je bent zo iemand met blond haar en blauwe ogen
dat wordt echt niets
Wat is dit? Zoek de hetero?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat uw conclusiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef deelnemer het volgende:
Now we are talking.
Een gevoelige romantische jongen.
Ja. Loop ik nu te hard van stapel (=vooroordeel)?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
is dat uw conclusie
n.a.v. deze portretten
ja die eerste foto heb ik verkregen via het fok forum en daar ben ik dan ook volledig in mijn nopjes meequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja. Loop ik nu te hard van stapel (=vooroordeel)?
Vooral die eerste foto (ook de 2e keer dat je hem post), met die poes in zijn hand.
Ah, op die manier..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
het is absoluut mijn favoriet, dat poesje siert hem zo
O je hebt contact met ze (gehad). Ja, die eerste lijkt me wel fantasie rijk en aardig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja die eerste foto heb ik verkregen via het fok forum en daar ben ik dan ook volledig in mijn nopjes mee
het is absoluut mijn favoriet, dat poesje siert hem zo
die middelste vind ik het minste
die onderste kan nog wel theatraal doen hoor, die heeft ook zeer veel sex-appeal
als je goed had gelezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef LostInSpace het volgende:
Ts, ik ben blank, 1m90 en heb blauwe ogen.
Heb ervaring en wil mijn ex enorm graag terugpakken.
Date?
Maar serieus.. je kunt beter een leuke jongen zoeken en daar iets mee opbouwen dan dat je random met 1 of andere gozer het bed induikt.
Je moet je eerste keer ook gewoon lekker binnenshuis houden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
zou je hebben begrepen dat dat niet mijn bedoeling is, zo een bed induiken zomaar
dat vind ik eng, zodra ik buiten huis ben
Zeker rond deze tijd van het jaar.. brrr.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:31 schreef BasisBaas.. het volgende:
[..]
Je moet je eerste keer ook gewoon lekker binnenshuis houden.
Kanker, dan ben ik toch echt 10 keer lekkerder.. Maar door dit soort jongens wil jij ontmaagd worden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |