oh heerlijk, soms mis ik dat wel eens maar toch de katten niet bovenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht bijna de hele nacht tegen me aan gelegen
Je weet toch dat ik meer van the element of surprise houquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja maar... Het is veel leuker als iedereen in spanning zit te wachten.
Liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kopjes van SofieZe is de laatste dagen zo knuffelig
Hey TMFquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijna twee topiques gemist in minder dan 2 uur
HoiHoi
Snap ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh heerlijk, soms mis ik dat wel eens maar toch de katten niet boven
Hey krullenbolquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijna twee topiques gemist in minder dan 2 uur
HoiHoi
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kopjes van SofieZe is de laatste dagen zo knuffelig
Sofiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht bijna de hele nacht tegen me aan gelegen
Jouw poezelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik welIk vind het te gezellig
Jaquote:
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar eigenlijk wil ik nu nog wel een foto zien Trev!
Dat willen er wel meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:
checkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
2 maken er nog wel eens ruzie.. zal je net zien bed op bed afquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik welIk vind het te gezellig
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja hallo, zodadelijk schud ik de verkeerde de hand zaterdag!
Ja weet ik veel! Hup, vraag eens aan meisje of je een foto in mijn pm-box mag droppen!quote:
Dat mag ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja weet ik veel! Hup, vraag eens aan meisje of je een foto in mijn pm-box mag droppen!
Je zit nu al onder de plak.quote:
Dan doe je het "niet"quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je zit nu al onder de plak.
Nee hoor maar kan het ook niet want geen foto van haar hierquote:
Dat kan je zelf ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vraag haar dan eens of zijzelf het in mijn pm-box wil droppen?
Dan kom je de 12e maar gewoon naar Noordwijk hoor, schooibakquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vraag haar dan eens of zijzelf het in mijn pm-box wil droppen?
Hoi, ik ben je toekomstige schoonneef en nu moet ik foto's zien, zodat ik niet de verkeerde persoon de hand geef en vraag of zij de vriendin van Trevland is.quote:
Dat kan heul niet, want de spelletjesmeet was toch al vol?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kom je de 12e maar gewoon naar Noordwijk hoor, schooibak
Dat dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Evening Stuquote:
Dat is heul geen spelletjesmeetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, want de spelletjesmeet was toch al vol?
Bosquote:
Is geen spelletjesmeetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Probeer hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik ben je toekomstige schoonneef en nu moet ik foto's zien, zodat ik niet de verkeerde persoon de hand geef en vraag of zij de vriendin van Trevland is.
Zoiets?
Hey Stuquote:
quote:
HoiHoiquote:
Jullie houden me ook niet op de hoogte over al die meets.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul geen spelletjesmeet
Ja maar daar was de ruimte ook een stukje kleinerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
komt ze trouwens nog even leuk hier meeposten?quote:
Kijk maar in de opquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jullie houden me ook niet op de hoogte over al die meets.
kijk in de OPquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lees de op dan eens man, suffiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |