Ligt misschien aan je topic titel, denk je ook niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef Robert_B het volgende:
Kom mensen, dit is gewoon een vraag hoor
Waarom toch kinderachtige antwoorden
Een vrouw moet gewoon aanvoelen welke handelingen jij lekker vind.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef Nieluss het volgende:
zelden dames die het echt kunnen, maar als je ze vind zijn ze erg.. handig..
kvind t ook wel lekker hoor als een vrouw t echt kan
ja dat is zo, meesten beginnen er gewoon domweg aan te trekken en het gek vinden dat je na 3 uur nog niet komt (bij wijze vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Een vrouw moet gewoon aanvoelen welke handelingen jij lekker vind.
hahahquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Nieluss het volgende:
[..]
ja dat is zo, meesten beginnen er gewoon domweg aan te trekken en het gek vinden dat je na 3 uur nog niet komt (bij wijze van)
dat klinkt zo lief ''ik mocht er graag mee spelen.''quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Mijn voormalige vriend vond het ook erg lekker en ik mocht er graag mee spelen.
Ik vind er niets vreemds aan?
Misschien kun je dan ook aangeven wat je wel wil dat ze doetquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef Nieluss het volgende:
[..]
ja dat is zo, meesten beginnen er gewoon domweg aan te trekken en het gek vinden dat je na 3 uur nog niet komt (bij wijze van)
Het is bij de ene man anders als bij de andere, sommige mannen vinden als het wat harder en sneller is wel lekker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Catch_me het volgende:
Veel vrouwen kunnen het ook nietHad er laatst zo een die trok er zo hard/snel aan alsof ze haast had ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |