Vraag ik me ook af, ben wel geīnteresseerd!quote:
nee absoluut niet, de vorige eigenaresse was ergens in de 80, dus die gebruikte het autotje gewoon zeer weinig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:06 schreef Sam-x het volgende:
En de teller is niet een keer rondgeweest ofzo?
Dat kan, alleen moet ik wel even ergens een fototoestel vandaan toveren. Ik weet niet of dat vandaag nog gaat lukken omdat het bijna donker wordt, maar anders zal ik het zo snel mogelijk proberen te regelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef Sam-x het volgende:
TS, zou je me via PM foto's van de auto kunnen toezenden + een van onder de motorkap?
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef FredvZ het volgende:
Ok, dan wacht ik nog even de foto's af.
het is daarom ook een vraagprijs en de exacte waarde is me ook niet bekend. Ik kan weinig auto's vinden op internet met zo'n kmstand namelijk en er staan ook auto's met dubbele kmstand te koop voor hetzelfde bedrag of meer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef Joe-Momma het volgende:
Je zit wel hoog in de vraagprijs. Gemiddeld is de waarde rond de 2900.
Hehe, dat is tenminste een reclame die goed gemaakt is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Die laatste nieuwe reclame van VW niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |