quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef hussyfan11 het volgende:
hallo!
ik heb ook mw2, al een jaar, maar mijn nat type staat nog altijd strict, waardoor hij geen games vind.
ik heb net wéér alles geprobeerd, ports openen en alles, maar niks lukte.
unpn staat al aan, dus dat is het ook niet.
ik heb een speedtouch router, maar als ik me default gateway in adresbalk doe, kom ik op thompson (= modem?) site terecht?
wie kan me helpen?
Heb je al de nat droog proberen te maken, want misschien gaat hy dan wel openquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef hussyfan11 het volgende:
hallo!
ik heb ook mw2, al een jaar, maar mijn nat type staat nog altijd strict, waardoor hij geen games vind.
ik heb net wéér alles geprobeerd, ports openen en alles, maar niks lukte.
unpn staat al aan, dus dat is het ook niet.
ik heb een speedtouch router, maar als ik me default gateway in adresbalk doe, kom ik op thompson (= modem?) site terecht?
wie kan me helpen?
waar is no homoquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Prototype 1.
Als er wat veranderd kan/moet worden, just holla.
Kutmuziek zeg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Inderdaad, die shit niet so serieus nemen en genieten!
Daar krijg je dus echt spontaan oorkanker vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Inderdaad, die shit niet so serieus nemen en genieten!
Dat is genminste nog watquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
M'n vader kwam wel naar boven kwam om te vragen wie er zo hard aan het schreeuwen was.
Goh, wat voorspelbaar.quote:
Dat zal aan je mac liggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:30 schreef Tauchmeister het volgende:
VEVOKan 'm niet eens fatsoenlijk afspelen.
Not.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |