Laters ouwequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:35 schreef dreamzk het volgende:
B-boys ik ga de straten weer hitten, even kijken hoe de sfeer in tukkerland is. Check jullie morgen allemaal wel, ben benieuwd naar de nieuwe OP!
hé ik op me motorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Bij wijze van tvp.Let niet op die gast, die is voor tittyliciouz.
sorry, was een grapjequote:
Het begon hoe het daar staat, het eindigde wat ik daar heb getypt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:27 schreef Fsmxi het volgende:
Nice mister, nice.
O ja, parvus, als je nog rukken moet.Je ziet jou de hele tijd pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat constant callouts te makenquote:
Hij tweette dat hij nog wat man nodig had voor BlackOps op xbox, ik sprong op de kansquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoezo zat je bij hem in de party dan?
Volgens mij is dit een faalquote van toen jij Ninja Pro wou halen. "Oooh, Fs. Laat mij nou planten FS. Fs. Fs. Godverdomme FS!"quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Parvus het volgende:
Ik heb alleen in het vorige topic gezegd dat ik wil cappen voor FS omdat ie bij Wings of Redemption zat. Je stelt me teleur Michiel
Michiel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Parvus het volgende:
Ik heb alleen in het vorige topic gezegd dat ik wil cappen voor FS omdat ie bij Wings of Redemption zat. Je stelt me teleur Michiel
Oh ja hehe was planten ipv cappen maar dan klopt ie wel. Alleen zat er wat meer kanker in geloof ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:36 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een faalquote van toen jij Ninja Pro wou halen. "Oooh, Fs. Laat mij nou planten FS. Fs. Fs. Godverdomme FS!"
Ooo planten,sorry dan, dat moet dan nog veranderd worden. Pringles,bazige op man! Super!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Oh ja hehe was planten ipv cappen maar dan klopt ie wel. Alleen zat er wat meer kanker in geloof ik
steek dan cod in je xbox, ipv je ding sling dong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |