En hier is het leeg inderdaad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Michhas het volgende:
Ik zat net na te denken over dat BO topic, daar gebeurd nu precies hetzelfde als wat er ooit hier gebeurde. Zwaar offtopic en dikke slowchat, maar wel gezellig
Vanavond. Maar ik ga misschien zo even kijken of ik MW1 nog op de kop kan tikken, die wil ik ook wel eens spelen eigenlijk.quote:
Held.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef badboynova het volgende:
nu weer bezig met mw2, denk dat ik mw1 ook opnieuw ga spelen.
Zullen wij vanavond gaan MW2'en?quote:
Ik heb mw2 nu aan staan, maar mijn god. Wat is dat weer wennen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zullen wij vanavond gaan MW2'en?
MW1 gaat me niet meer lukken vandaag.
Dan heb je een potje gespeeld neem ik aan? Als je er meerdere hebt gespeeld en je bent level 2 is het wel dieptriest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mw2 nu aan staan, maar mijn god. Wat is dat weer wennen.En ik speelde altijd met mijn vriend zijn account dus ben nu level 2.
Nee heb hem net pas aangezet, nu alweer level 4.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan heb je een potje gespeeld neem ik aan? Als je er meerdere hebt gespeeld en je bent level 2 is het wel dieptriest.
Is cool, paar potjes lukt wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Zullen wij vanavond gaan MW2'en?
MW1 gaat me niet meer lukken vandaag.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Volgens mij eerste kattenfilmpje die wel leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |