Lekker. Ik heb net ook een vergadering van een raad gehad (een raad voor een subonderdeel van de locale GGZ) Maar we krijgen nooit wat lekkers erbijquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeetje wat een drukke dag hierde tijd vloog voorbij
nog half uurtje en dan vergaderen met de personeelsvereniging... lekker bitterballen eten
Zal ik er eentje voor je bewaren?quote:
haha... hmmmz waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Succes dan nog maar !
[..]
Idd, zo vies
jaa graagquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je bewaren?
Ik heb deze zelf georganiseerd dus zelf de bitterballen erbij besteldquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb net ook een vergadering van een raad gehad (een raad voor een subonderdeel van de locale GGZ) Maar we krijgen nooit wat lekkers erbij
Dan moeten we wel snel meeten voordat de schimmel erop staatquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf georganiseerd dus zelf de bitterballen erbij besteld
Uhuquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel snel meeten voordat de schimmel erop staat
quote:
Waarvan ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef tripack het volgende:
[..]
haha... hmmmz waar ken ik dat van
mijn vriendinquote:
Gatverquote:
hahah jij dacht mosterd oid bij de bitterballen met of zonder?quote:
Ik vind alleen aardbei lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gatver
[..]
hahah jij dacht mosterd oid bij de bitterballen met of zonder?
quote:
Jaaa patatje met ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gatver
[..]
hahah jij dacht mosterd oid bij de bitterballen met of zonder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |