SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.1![]()
Geen kenserbors inderdaad.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Daar gaat je ninja-edit, balzakpuist
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Daarna ook niet hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:28 schreef BzP het volgende:
De war zal nooit zn rust krijgen tot mw3 uitkomt...
Verheug me al waar ik allemaal op kan gaan kankerenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Shit happens he!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef kutkabouter het volgende:
Daar gaat je ninja-edit, balzakpuistVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Ik heb schone onderbroeken nodigquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Extra veel baggeren zodat ie in de volgende kan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat kan niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Extra veel baggeren zodat ie in de volgende kan.
Ik moet wel elke x lachen als ik naar stoma zn avatar kijk..
WHO THE FUCK IS THAT WRINKLY CUNT?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Denk je dat Cor dat zou zeggen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is Cor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef BzP het volgende:
Ik moet wel elke x lachen als ik naar stoma zn avatar kijk..
WHO THE FUCK IS THAT WRINKLY CUNT?![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Denk je dat Cor dat zou zeggen?Wel handig, zo'n ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat ik mis van MW2 is mijn oude vertrouwde Rangers Akimbo... man wat een bazenwapens.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Net een Towelie emblem gemaakt
Het emblem en titel systeem van MW2 mag wel terug keren in de nieuwe COD want dat had toch wel iets meer dan wat dingetjes kopen.![]()
Dat is het grootste gemis dat ik heb, titles en emblemsquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net een Towelie emblem gemaakt
Het emblem en titel systeem van MW2 mag wel terug keren in de nieuwe COD want dat had toch wel iets meer dan wat dingetjes kopen.![]()
![]()
My li'l pownyquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:13 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dat is het grootste gemis dat ik heb, titles en emblems
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: