Ja, erg jammer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die was leuk!Jammer dat ze geen hello kitty hadden.
Grootste gemis dat er is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Grootste gemis dat er is.Kijk dit kan alleen maar met een hello kitty gitaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Xbox of PS?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef wuuht het volgende:
Wat zijn jullie gamertags dan voeg ik jullie toe
Nog meer mensen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef wuuht het volgende:
Wat zijn jullie gamertags dan voeg ik jullie toe
Hoe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Mach 5 en Surgical legit gehaald
surgical kan wel ja, met een scar of acr zonder stopping powerquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Mach 5 en Surgical legit gehaald
Een heel magazijn van een SMG raak schieten en een heel magazijn van een assault riffle raak schieten.quote:
Snap ik, maar hoe heb je dat ooit voor elkaar gekregen, met welke wapensquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een heel magazijn van een SMG raak schieten en een heel magazijn van een assault riffle raak schieten.
Met de FAL en Vectorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik, maar hoe heb je dat ooit voor elkaar gekregen, met welke wapens
Snap ik, de vector is echt kut.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de FAL en Vectorheeft me qua frustratie wel een jaar van mijn leven gekost denk ik
Dat was wel de enige sub machine gun die geen crazy recoil had. UMP is beest maar die kickt te veel om een heel magazijn raak te schieten en over de P90 wil ik het geeneens hebben met z'n 300 kogelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Snap ik, de vector is echt kut.
Was die rage er niet al sinds 9 november?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:09 schreef Jaytonism het volgende:
Stadium is echt wel de kutste van de nieuwe maps en ik word helemaal para van die nieuwe rage om alleen maar met Ghost te spelen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:46 schreef BzP het volgende:
Mensen die alleen maar rondlopen met hun oog op de HUD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |