Misschien vanacht weer als kutkabouter op stap is geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er word nergens gezegd ''oh gister kanker hard lopen snuiven jonguh''
quote:
Right... Ik zit zelf de hele dag aan de speed, maar ik haat op verdovende middelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:54 schreef Michhas het volgende:
Stelletje faalhazen
Wiet
Hasj
XTC
Ritalin/methylfenidaat en Citalopram baby, all day long![]()
Nein. Vannacht een rustig avondje gamen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien vanacht weer als kutkabouter op stap is geweest
Niet allemaal, maar er staan zat van die "kijk mij nou" reacties tussen waarvan ik beschuldigd wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er word nergens gezegd ''oh gister kanker hard lopen snuiven jonguh''
Highlight ze danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar er staan zat van die "kijk mij nou" reacties tussen waarvan ik beschuldigd wordt.
Die ritalin werkt voor jou als het goed is toch juist niet als speed?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Right... Ik zit zelf de hele dag aan de speed, maar ik haat op verdovende middelen.
Nee
Nee, het werkt niet als speed, maar dat is het welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die ritalin werkt voor jou als het goed is toch juist niet als speed?
Godverdomme zeg, wees eens niet zo'n huillie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nein. Vannacht een rustig avondje gamen.
[..]
Niet allemaal, maar er staan zat van die "kijk mij nou" reacties tussen waarvan ik beschuldigd wordt.
Als je Ritalin gebruikt en geen ADHD of ADD of hoe die meuk ook heet hebt ga je er hard van netzoals speedquote:
Ja ik heb dus ooit die concerta gehad maar dat sloeg helemaal nergens op hoe ik daarop reageerde. Toen gingen we uit en na 2 of 3 biertjes hebben ze me toen naar huis gebracht omdat ik daar in de kroeg in elkaar zakte en niks meer kon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, het werkt niet als speed, maar dat is het wel
Als jij het zou slikken zou je gaan trippen
Stef man snapt hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je Ritalin gebruikt en geen ADHD of ADD of hoe die meuk ook heet hebt ga je er hard van netzoals speed
Concerta is ook wat lijper, omdat je het minder kan controleren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja ik heb dus ooit die concerta gehad maar dat sloeg helemaal nergens op hoe ik daarop reageerde. Toen gingen we uit en na 2 of 3 biertjes hebben ze me toen naar huis gebracht omdat ik daar in de kroeg in elkaar zakte en niks meer kon.
Sindsdien heb ik het dus niet zo op drugs en dergelijke.
Ligt er ook aan hoe je lichaam het kan handelen he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef BzP het volgende:
Heb het in de klas gebruikt, merkte niks....
Ken iemand die het zelfs snoof
Als ik daar zin in heb dan ben ik een huillie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, wees eens niet zo'n huillie.
Same here.... Wel heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 keer gedaan vond er geen flikker aan
Gefeliciteerd, je hebt ADDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef BzP het volgende:
Heb het in de klas gebruikt, merkte niks....
ja je word er heel ontspannen van en als je ook maar een beetje te veel neemt slaap je heerlijkquote:
Gewoon een spierverslapper dus of doet het ook iets met je hersenactiviteit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
ja je word er heel ontspannen van en als je ook maar een beetje te veel neemt slaap je heerlijk
Ik snap nooit hoe dat komt. Ik bedoel, ADD en ADHD is toch mentaal. Dan is het toch raar dat het lichaam daar al dan niet op reageert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |