Inclusief Westervoort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:23 schreef djayzz het volgende:
Gisterenavond rond een uur of 9, regio Gorinchem een harde knal gehoord.
Ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:45 schreef Swomp het volgende:
[..]
Het is ook gewoon normaal als hier de ruiten trillen ?
10.15 +/- idd, die was hier erg zacht omgeving Roermond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef blup het volgende:
Enorm diepe, ruiten trillende dreun vannacht omstreeks 4:30 en zojuist rond 10:00 a 11:00 weer. Omgeving Someren.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:26 schreef Hydrogeny het volgende:
Valt niemand iets op aan de datums?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check laatste spoiler, lijkt me toch een verband in te zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde knal/omgeving...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef blup het volgende:
Enorm diepe, ruiten trillende dreun vannacht omstreeks 4:30 en zojuist rond 10:00 a 11:00 weer. Omgeving Someren.![]()
Haha je hebt gelijk ook nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Check laatste spoiler, lijkt me toch een verband in te zitten.
[..]
Zelfde knal/omgeving...
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Als je nu eens wat sneller post en met meer mensen kunnen misschien nog een fatsoenlijke driehoeksmeting doen![]()
![]()
![]()
Was weer een goeie ja, schoolgebouwtje schudde ervan bij Breda.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wat is dit altijd met die knallen, als ik zoiets hoor ga ik gewoon verder met leven.
Want tegenwoordig who the fuck gives a fuck![]()
genoeg mensen dus..quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
Wat is dit altijd met die knallen, als ik zoiets hoor ga ik gewoon verder met leven.
Want tegenwoordig who the fuck gives a fuckWat doe ik hier?![]()
Zojuist 0:47 een doffe dreun te horen in Utrecht, ik zit in noordoost, me oom hoorde 'm ook die woont zuidwestelijk van utrecht. (vernomen via twitter)
Was zeker geen vuurwerk.![]()
Verwacht hem eerlijk gezegd weer binnen 2 uur nu...
Edit: Nu pas... 14:55
[ Bericht 20% gewijzigd door Hydrogeny op 14-11-2011 14:56:58 ]![]()
Harde knal in Rotterdam omstreeks 15:00Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn![]()
Harde knal in Gorinchem-Oost om 16:07
Ik denk vuurwerk?Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
Nee, een geheime militaire oefening is waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:08 schreef djayzz het volgende:
Harde knal in Gorinchem-Oost om 16:07
Ik denk vuurwerk?Please Move The Deer Crossing Sign
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |