Niet normaal hè. Ik stapte net de trein uit. Het deed gewoon zeer aan mijn oren en ik werd er een soort van misselijk van. Mensen schrokken ook heel erg. Zo hard is het nog nooit geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Keiichi het volgende:
Nu is m'n reageerscherm weer terug![]()
![]()
o.t. 15 min geleden harde knal in Breda
overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:16 schreef Kper_Norci het volgende:
In de verte zie ik nu een grote paddenstoelwolk
Dit was ook het eerst waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat zal allemaal wel dezelfde zijn dan. Maar dit zijn dus straaljagers die door de geluidsbarriere gaan
Wordt vaak zat gedaan hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:44 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom heeft nog nooit iemand de gemeente gebeld oid.
Inderdaad, ik was buiten op het bedrijventerrein.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:22 schreef hondenfokker het volgende:
Tholen net ook enorm hard ruiten trilden er bijna uit !
quote:WOENSDRECHT - Een F16 van de Koninklijke Luchtmacht is vrijdagmiddag door de geluidsbarrière gevlogen. De harde knal die dat veroorzaakte was vooral in de regio´s West-Brabant en Rijnmond te horen.
Volgens een woordvoerder van de luchtmacht heeft de manoeuvre van de F16-piloot niets te maken met de grote luchtmachtoefening die deze dagen boven Woensdrecht wordt gehouden.
Het ging om een testvlucht na een onderhoudsbeurt. De testpiloot is dan verplicht om een aantal vliegbewegingen te maken. Het vliegen door de geluidsbarrière is er daar een van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |