Britse Humorquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinken niet als films die ik leuk vind...
Was bij Top Gear.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, die ken ik niet. Ik wil denk ik naar 127 Hours.
James Francoquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, die ken ik niet. Ik wil denk ik naar 127 Hours.
Ik houd wel van Britse humor...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Britse HumorIk weet niet of jij ze leuk vindt, ik wel
Ja precies.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Kreator het volgende:
Maar hij lijkt mij ook wel tof, die Paul. Humor om te lachen.
Oke. Ik heb niet echt opgelet bij dat onderdeel.quote:
Wat zei hij daarop?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
James Franco
Ik heb op valentijn gevraagd of ie de mijne wil worden
Wat er ook in staat, data is vervangbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
Bakkie koffie dan maar. Stressen voor een database vol patientgegevens is voor homo's.
inderdaad het is alleen balen als je alle data 1 per 1 weer erin moet plaatsenquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat er ook in staat, data is vervangbaar.
Ja, door enen en nullen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Hij zei: But ofcourse! Although you'd have to move to the States.quote:
Zelfs niet voor James?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zei: But ofcourse! Although you'd have to move to the States.
En ja dat wilde ik dus niet.
Ach, als het voor homo's is zoals je zei, dan is het toch gewoon over POSSITIEF op HIV? Zo gebeurd. Copy/pastequote:Op woensdag 16 februari 2011 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, door enen en nullen.. 10 jaar archief van uitslagen kun je niet echt terughalen.
................ Heb ik nou een gouden kans laten lopen?quote:
Het zou heel dom zijn hem te laten lo... Nee, wacht. Ga er maar niet op inquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................ Heb ik nou een gouden kans laten lopen?
JAAAAAAAAAAAAAAAMES! I'm sooorryyyy!! I've changed my miiiiiiiiiiiiiiind!!!!
Dat slaat ook nergens opquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik keek ooit mijn eigen soa-test na in de software en toen kreeg ik een hartstilstand..quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, als het voor homo's is zoals je zei, dan is het toch gewoon over POSSITIEF op HIV? Zo gebeurd. Copy/paste
Ik zou me ook dood schrikkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik keek ooit mijn eigen soa-test na in de software en toen kreeg ik een hartstilstand..
negatief, negatief, negatief, negatief, positief. Met 1 of andere vage term. Bleek de controle te zijn..
De rotzakquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik rennen naar de applicatiebeheerder...hij kijken 'voor een vriend'. En maar lachen..
Que?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef Tally het volgende:
Of je maakt de verkeerde man even een oneerbaar voorstel
Wat heb je je baas nu weer gemaild?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:20 schreef Tally het volgende:
Of je maakt de verkeerde man even een oneerbaar voorstel
Nou op FOK!quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb je je baas nu weer gemaild?
Twitter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou op FOK!ja ja daar roep je snel naar iemand: Neuken?
Maar iemand die het niet kent... Snapt dat dus niet.. Ik klikte op Twitter de verkeerde persoon aan
quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik keek ooit mijn eigen soa-test na in de software en toen kreeg ik een hartstilstand..
negatief, negatief, negatief, negatief, positief. Met 1 of andere vage term. Bleek de controle te zijn..
Humor om te lagge was da. Ik dacht nog, ach dat ziet toch niemand ik ben maar een nummertje. Maar in de kantine bleek toch wel dat de rest dat echt wel anoniem deed om rare collegialiteiten te voorkomen.quote:
Wees blij dat er een trein staat, met de NS weet je het nooitquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
WOII taferelen in de trein. Jezus wat een klein klote treintje hebben ze ingezet.
Ga jij voor het eerst met de trein ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
En dan heb je van die mensen die er bij de eerste halte uit moeten en die zich helemaal halverwege de trein hebben ingenesteld en iedereen zich in alle bochten moet wringen om die persoon erdoor te laten. En dan staat iedereen weer op z'n plek, en dan besluit iemand dat hij er daar ook uit moet zodat iedereen zich weer in hoekjes moet proppen om hem erlangs te laten. Maar er moeten ook weer mensen bij. Ik sta boven aan de trap bij het klapdeurtje, die ik al een paar keer tegen m'n giegel heb gehad, en prop mezelf even in een hoekje om mensen erlangs te laten, krom gebogen omdat ik hier niet rechtop kan staan. Blijven mensen op mijn plek staan terwijl ik ze erlangs wilde laten. Nee, ik sta voor de lol gebogen. Dan vraag ik of ze willen doorlopen want ik wil niet zo blijven staan, en dan kijken ze je aan alsof ik ze om hun eerstgeborene vraag. NS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |